Vähän junalla matkustaneena kysyisin, jos ostan lipun Helsinki-Tampere välille, voinko nousta junaan vasta Pasilasta? Kun tuolle välille olisi nyt myynnissä edullisia tarjouslippuja, mutta mietin tuleeko tuosta jotakin ongelmaa, että hyppäisin kyytiin vasta Pasilan asemalta.
Matkustamisesta
6
284
Vastaukset
- tai kysy vr:ltä
Ei tule ainakaan silloin jos oma-aloitteisesti esittelet lippusi ensinmäiselle kommarille junassa.
- Daaada
Pasilasta on saman hintaista matkustaa muutenkin kuin päärautatieasemalta, joten aivan sama kummasta nouset kyytiin. Kuitenkin junassa kysytään onko Pasilasta tulleita.
- ==========>
Kaukojunassa ei koskaan kysytä lippuja ennen pasilaa. Konnari tulee aina pasilan jälkeen.
Joskus käynyt jopa niin ettei kysytty lippuja edes ennen tikkurilaa.
Minä matkustan kaukojunalla 1-2 kertaa kuussa.- deele21
Kiitos asiallisesta vastauksesta - niitä harvoin täällä saa! :)
- Ei kiire
Yleensä liput tarkastetaan vasta Tikkurilan jälkeen ja muutaman kerran on tarkastettu Riihimäen jälkeen ja joskus Hämeenlinnan...
Ja junalippu on tosiaan ihan sama onko lähtö Pasilasta vai päärautatieasemalta.
- hyyyyyi huijareita
hyi kauhee mikä huijari, ihan kauheen kamalaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901323
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51720Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t251612Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311597Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7570