Kuka tietää, syökö Olympus SP-620 paristot kuvatessa nopeasti? Kuinka monesti kameraan täytyy vaihtaa paristot, jos kamera on esim. lomamatkalla koko päivän käytössä? Millaisia kokemuksia teillä on?
Olen ajatellut tuon mallin hankkimista, mutta kokemukseni paristoilla toimivista kameroista ovat huonoja... Aikanaan minulla oli paristoilla toimiva Olympus jossa paristot kestivät loppu aikana vain yhden kuvan verran jos sitäkään.
Paristojen kesto Olympus SP-620:ssa?
6
161
Vastaukset
- Oikeassa olet
Olympus syö paristoja, paljon. Varmaan yksi huonoimmista tässäkin suhteessa.
- akkuja, akkuja
Käytä matalan itsepurun NiMH AA-akkuja.
Toimivat kyllä siinä.
Ks. esim. http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B004T4X2P8/ - määmy
Mikäli käyttää todella paristoja, kannattaa ostaa pakkaus sormiakkuja, maksavat itsensä takaisin parissa kuukaudessa. Mikäli kamerassa itsessään ei ole akkua.
Etenkin salama syö paristoja. Ilman salamaa ja nopealla suljinajalla saa paristoilla noin 100 kuvaa, salamalla noin 30 (ainakin Digimaxilla) - Paras tapa
saada paristot kestämään, on vaihtaa Olympus johonkin oikeaan kameraan.
- teokset esiin
Siitä vaan mestariteoksia näytille ennenkuin alkaa mitään moittimaan.
Kokemusta on kahdesta Olympus SP-mallista. Kestivät noin 2 - 3 vuotta mutta sitten alkoi paristojen vaihtoralli. Paristot purkautuivat kameran lepotilassa noin 2 - 4:ssä vuorokaudessa. Vaihdoin Nikoniin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1362198
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301553En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1331489- 631254
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1411205The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121121Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall226955- 156906
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57823Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20809