Kuka tietää, syökö Olympus SP-620 paristot kuvatessa nopeasti? Kuinka monesti kameraan täytyy vaihtaa paristot, jos kamera on esim. lomamatkalla koko päivän käytössä? Millaisia kokemuksia teillä on?
Olen ajatellut tuon mallin hankkimista, mutta kokemukseni paristoilla toimivista kameroista ovat huonoja... Aikanaan minulla oli paristoilla toimiva Olympus jossa paristot kestivät loppu aikana vain yhden kuvan verran jos sitäkään.
Paristojen kesto Olympus SP-620:ssa?
6
207
Vastaukset 6
- Oikeassa olet
Olympus syö paristoja, paljon. Varmaan yksi huonoimmista tässäkin suhteessa.
- akkuja, akkuja
Käytä matalan itsepurun NiMH AA-akkuja.
Toimivat kyllä siinä.
Ks. esim. http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B004T4X2P8/ - määmy
Mikäli käyttää todella paristoja, kannattaa ostaa pakkaus sormiakkuja, maksavat itsensä takaisin parissa kuukaudessa. Mikäli kamerassa itsessään ei ole akkua.
Etenkin salama syö paristoja. Ilman salamaa ja nopealla suljinajalla saa paristoilla noin 100 kuvaa, salamalla noin 30 (ainakin Digimaxilla) - Paras tapa
saada paristot kestämään, on vaihtaa Olympus johonkin oikeaan kameraan.
- teokset esiin
Siitä vaan mestariteoksia näytille ennenkuin alkaa mitään moittimaan.
Kokemusta on kahdesta Olympus SP-mallista. Kestivät noin 2 - 3 vuotta mutta sitten alkoi paristojen vaihtoralli. Paristot purkautuivat kameran lepotilassa noin 2 - 4:ssä vuorokaudessa. Vaihdoin Nikoniin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510