Kanarialintuja mulle

Kanarialinnut

Mulla oli -90 luvulla kanarialintuja ja nyt olen pitkään etsinyt, josko joku haluaisi luopua kanarialinnuistaan, mutten ole löytänyt ketään yksityistä, joka niitä myisi, joten laitan nyt tänne kyselyn.
Asun kouvolassa.

12

192

Vastaukset

• Aikaisintaan elo-syyskuussa v. 2012 kasvatan seuraavan poikueen Lahdessa, Päijät-Hämeessä.

Aikaisemmasta poikueesta jätin yhden kirjavan koiraan koiraan kotiin, nyt ikä 3 kk ja aloittelee jo kovasti aarioiden laulamista. Kaksi naaras-poikasta meni myyntiin: toinen kirkaan keltainen ja toinen isänsä kaltainen.

Emot: naaras (Saksasta) kirkkaan keltainen ja isä (Suomi) tummanruskea musta-viiruinen, laulaa taitavasti aarioita. Eivät ole sukua keskenään. Tied: 0453404447@netti.fi.

Olen kokenut kasvattaja, kasvattanut n. 15 poikasta vuosien varrella.

• Olisin niistä kiinnostunut. Olen etsinyt kanarialintua jo pitkään. Mullekkin voi laittaa viestiäsi, jos lintuja jollain olisi.
        tiijan-@hotmail.com ja asun Kouvolassa, mutta hakeminen onnistuu vantaaltakin.

• kanarialinnun etsijä kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Olisin edelleen kiinnostunut ostamaan kanarialintuja.

• tiijan-@hotmail.com kirjoitti:

Olisin edelleen kiinnostunut ostamaan kanarialintuja.

Minulta on säännöllisesti saatavilla kirjavia kanarioiden poikasia. Seuraava pesintä on v. 2013 alussa. Lahdessa. 0453404447@netti.fi

• kanarioiden kasvattaja, onko elo-syyskuun poikaset jo syntyneet? Viitaten vain aikaisempaan viestiisi jossa sanoit että elo-syyskuussa olisi seuraava pesintä (eli siis nyt)

• Poikaset syntyivät heinäkuussa ja ovat kaikki jo myyty. Seuraava pesintä vasta v. 2013 alussa.

• kirjavia poikasia kirjoitti:

Poikaset syntyivät heinäkuussa ja ovat kaikki jo myyty. Seuraava pesintä vasta v. 2013 alussa.

Aloitin tän kyselyn tässä toukokuussa ja etsin edelleenkin lintuja, joten laitatko sähköpostiini viestin, kun niitä tulee.

• Etsin kanarialintuja tai lintua edelleen, mieluiten kouvolastapäin, mutta hakeminen onnistuu Espoosta ja vantaaltakin.

• Kanarialinnulle etsin kaveria.

• Nyt on ollut kolme lintua, mutta lisää etsin, koska ei ole viellä parvi.

• Nää on kaikki tyttöjä. Löytyisikö laulavaa urosta?

• Etsin kanarialintuja pk-seudulta.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia taas Stefun kanssa. Bailaamassa

Stefu pisti kuvia ig storyyn. Juhlat jatkuuuuu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      1990