Kanarialintuja mulle

Kanarialinnut

Mulla oli -90 luvulla kanarialintuja ja nyt olen pitkään etsinyt, josko joku haluaisi luopua kanarialinnuistaan, mutten ole löytänyt ketään yksityistä, joka niitä myisi, joten laitan nyt tänne kyselyn.
Asun kouvolassa.

14

921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kasvattaja Lahdesta

      Aikaisintaan elo-syyskuussa v. 2012 kasvatan seuraavan poikueen Lahdessa, Päijät-Hämeessä.

      Aikaisemmasta poikueesta jätin yhden kirjavan koiraan koiraan kotiin, nyt ikä 3 kk ja aloittelee jo kovasti aarioiden laulamista. Kaksi naaras-poikasta meni myyntiin: toinen kirkaan keltainen ja toinen isänsä kaltainen.

      Emot: naaras (Saksasta) kirkkaan keltainen ja isä (Suomi) tummanruskea musta-viiruinen, laulaa taitavasti aarioita. Eivät ole sukua keskenään. Tied: [email protected].

      Olen kokenut kasvattaja, kasvattanut n. 15 poikasta vuosien varrella.

      • kanarialinnut

        Olisin niistä kiinnostunut. Olen etsinyt kanarialintua jo pitkään. Mullekkin voi laittaa viestiäsi, jos lintuja jollain olisi.
        [email protected] ja asun Kouvolassa, mutta hakeminen onnistuu vantaaltakin.


      • Olisin edelleen kiinnostunut ostamaan kanarialintuja.


      • kanarioiden kasvatta
        [email protected] kirjoitti:

        Olisin edelleen kiinnostunut ostamaan kanarialintuja.

        Minulta on säännöllisesti saatavilla kirjavia kanarioiden poikasia. Seuraava pesintä on v. 2013 alussa. Lahdessa. [email protected]


    • canary_fan

      kanarioiden kasvattaja, onko elo-syyskuun poikaset jo syntyneet? Viitaten vain aikaisempaan viestiisi jossa sanoit että elo-syyskuussa olisi seuraava pesintä (eli siis nyt)

      • kirjavia poikasia

        Poikaset syntyivät heinäkuussa ja ovat kaikki jo myyty. Seuraava pesintä vasta v. 2013 alussa.


      • kanarianlintujen alkuper
        kirjavia poikasia kirjoitti:

        Poikaset syntyivät heinäkuussa ja ovat kaikki jo myyty. Seuraava pesintä vasta v. 2013 alussa.

        Aloitin tän kyselyn tässä toukokuussa ja etsin edelleenkin lintuja, joten laitatko sähköpostiini viestin, kun niitä tulee.


    • kanarialinnun etsijä

      Etsin kanarialintuja tai lintua edelleen, mieluiten kouvolastapäin, mutta hakeminen onnistuu Espoosta ja vantaaltakin.

    • Kanarialinnut

      Kanarialinnulle etsin kaveria.

    • Kanarialinnuillekavereit

      Nyt on ollut kolme lintua, mutta lisää etsin, koska ei ole viellä parvi.

    • Kanarialintu

      Nää on kaikki tyttöjä. Löytyisikö laulavaa urosta?

    • Anonyymi

      Etsin kanarialintuja pk-seudulta.

    • Anonyymi

      Huonosti niitä löytyi

    • Anonyymi

      Undui löytyy paljo helpommin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4395
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      241
      2171
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1600
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1411
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      266
      1190
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1097
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1054
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1045
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      959
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      943
    Aihe