Arvoisat mummot !
Joudutteko käymään yöllä vessassa, vai riittääkö rakkonne pitämään nesteet
sisällään aamukahviin saakka. Minä laitan kahvit tippumaan ja sitten menen
pisulle eka kertaa.
Vastatkaa, olisi kiva keskustella aiheesta joka on meidän kaikkien yhteinen.
Naisen pissahätä yöllä
56
1850
Vastaukset
- Puhdasväli
Kun olin työelämässä heräsin kuudelta joka aamu , laitoin kahvin tippumaan ja menin suihkuun, jossa pissasin. Aika tarkasti viisi yli kuusi oli ne pienet ,vuosikausia kestäneet nautinnon hetket.
Samalla siellä sain huuhdottua paikat puhtoiseksi, eikä tarvinnut alkaa bide-suihkun kanssa lotraamaan ja naapureita herättelemään.- Kusinen suihku
@Puhdasväli
Hyi hitto! Kusikko sä suihkuun vai? Kai sä päästit paskapökäleetkin sinne:/ Kiva seuraavan tulla suihkuun kun toinen on päästellyt kaikki eritteensä suihkuun.
- Leveä lantio
Miesystävälläni en kehtaa mennä vessaan lorauttelemaan,kun ääni kuuluu pahviseinän läpi. Siksi pissin aina suihkussa ja kovan suihkun aikana voin pieraistakin.
- Telttaan pukeutuva
Leveä lantio@
Isoa -asiaa en ole koskaan tehnyt miesystäväni vessassa, jos hän on ollut paikalla. - kaikkeasitäkuuleekin
Saisit raahata lantiosi muualle, jos olisin mies, jonka kylppäriin kuseksit.
- 11plus17
Tuli mieleen juttu, Marilyn Monroe oli Arthur Millerin kanssa tämän vanhempien luona kylässä. Marilyn meni vessaan ja aukasi vesihanan pissimisensä ajaksi. Millerin äiti oli sanonut: muuten mukava tyttö, mut kussoo ku hevonen.
- Maatalouslomittaja S
Tämän palstan tarkoitus on lähinnä keskustella. Aloittaja on löytänyt ikäryhmään varsin hyvin soveltuvan aiheen. Kiitos siitä.
- Käyn yöllä
Vai niin .
- Normaalia
Kun pn juonut kupposen kahvia, diureesi toimii kahden tunnin kuluttua. Elimistö toimii vain näin jokaisella. Siksipä pitkille lento-, auto-, ym matkoille lähdettäessä on hyvä laskelmoida elimistön toimintaa. Jos on tarvetta WC käynteihin yöllä tai päivällä, pitää käydä onpa sitten mies tai nainen, ei se sen kummempaa ole.
- hyvä uni
Käytän öisin vaippaa niin ei tarvitse nousta pissaamisen takia.
- 6krt/vrk
Minulla on klo 3 klo herättämässä.
Pissaan ja jatkan uniani klo 6.00,jolloin menen pissalla.- ihmetellä täytyy..
Ei voi olla totta, että oikein kello herättää pissalle????
- laskelmoiva.
Eipä meidän emäntä paljon yöllä heräile.
Allensa laskee, kun tietää että minä siivoan. - Kuivat unet
Minua ei ole pissahätä koskaan herättänyt kesken unien.
Sääliksi käy heitä (varsinkin nuoria) joiden täytyy yölläkin käydä vessassa.- ??
Niin siis mitä asiassa säälit?
Kai normaali virtsaamistarve on nuorillakin.
- Myös meidän tyttö
Moni nuori tekee housuunsa, silloin kun ottaa illalla reippaasti keskikaljaa.
- sususun
Entäs jos ottaa A-kaljaa?
- Kuivat unet
Siinäpä hyvä syy juopottelun lopettamiseen. :)
Eipähän ainakaan pissihätä herätä kesken unien.
Monille se tukin lailla nukkuminen on muutenkin pelkkä haave. - Sasse.
sususun kirjoitti:
Entäs jos ottaa A-kaljaa?
Aakkonen ei pissitä samalla tavalla.
- SarviJaakko.
Nukun kun hevonen. kengät jalas ja häntä (osittain)pystys.
- ekovessako
Kyllä on aiheet! Joko pian siirrytään p....a-aioihin. Onko avanne, toimiiko kaikki normaalisti, kuinka usein? Tärkeitä asioita tulevaisuuden kannalta???
- WeeCee
Hyvä aihe.
Kirvoitti sinunkin kielen!
Mikä onkaan sen tärkeämpää kuin oman kropan toiminnat. Vanhana eletään jo sitä tulevaisuutta.
- tiinaex...
no jutteleppas sinä keskenäs joka oot niin kovasti kiinnostunu noista pissa asioista eilen miesten tänään naisten oliskohan huomenna lasten ja lastenlasten.
- Puheen aihe
On täällä ainakin kolme keskustelijaa.
Sinä, minä ja hän. Minä menen nyt suihkuun, jää sinä tänne juttelemaan hänen kanssaan.
Mikä sinua riivaa, kun alat neuvomaan mistä ruumiintoiminnasta saa keskustella? Mitä eroa niillä on? - zz-zz
Puheen aihe kirjoitti:
Sinä, minä ja hän. Minä menen nyt suihkuun, jää sinä tänne juttelemaan hänen kanssaan.
Mikä sinua riivaa, kun alat neuvomaan mistä ruumiintoiminnasta saa keskustella? Mitä eroa niillä on?Joopa joo, eräillä on tarve ilmoittaa ettei asia kiinnosta. Ei riitä pelkkä lukeminen.
Minulle riittää pelkkä lukeminen, enkä ota kantaa näihin rakkoasioihin. - tiinaex...
Puheen aihe kirjoitti:
Mikä sinua riivaa, kun alat neuvomaan mistä ruumiintoiminnasta saa keskustella? Mitä eroa niillä on?ei mua riivaa mikään kunhan tossa pohdin ja ihmettelin asiaa vaan ääneen en sanonu että ei saa keskustella enkä neuvonut kunhan pistin ajatukseni ruudulle niinkun olen pistänyt monta monituista kertaa ennenkin.
- tiinaex...
zz-zz kirjoitti:
Joopa joo, eräillä on tarve ilmoittaa ettei asia kiinnosta. Ei riitä pelkkä lukeminen.
Minulle riittää pelkkä lukeminen, enkä ota kantaa näihin rakkoasioihin.mutta näköjään sullakin on jotain kirjoituksia mihin et voi olla ottamatta kantaa tätätähän tää on tää kirjoittelu täällä.
- Ihmettelen vaan
Nyt selvisi miksi Helsingin kerrostaloissa on sokeritoukkia koska naisetkin pissaavat suihkun alla olevaan kaivoon etteivät herättäisiä naapureita.
Kyllä vessan pönttö on sitä varten että virtsa ja hajut huuhtoutuisi kunnolla pois.
Täytyy kyllä myöntää että on ahdistavaa asua varsinkin pienessä asunnossa missä kuulee naapurin kaikki meiningit.- hupsista heja
Tataa olla aikamoinen löyhkä kylppärissä kun pissa imeytyy klinkkerilaattojen saumaus aineeseen ja se sitten pysyy saumoissa kun se Junttilan pirtin seinässä.
Pissa sisältää pienen pieniä urea kiteitä jotka jäävät saumoihin. Jos jotkut haluavat haistella kylppärinsä ammoniakin hajua, siitä vaan. - Asiat paikoilleen
hupsista heja kirjoitti:
Tataa olla aikamoinen löyhkä kylppärissä kun pissa imeytyy klinkkerilaattojen saumaus aineeseen ja se sitten pysyy saumoissa kun se Junttilan pirtin seinässä.
Pissa sisältää pienen pieniä urea kiteitä jotka jäävät saumoihin. Jos jotkut haluavat haistella kylppärinsä ammoniakin hajua, siitä vaan.Eikä pelkästään klinkkerin saumoihin, vaan myös lattiakaivon muoviosiin ja puhdistuksen ulottumattomissa oleviin kalkki ja rasvakerrostumiin.
Lapsetkin sen ymmärtää kun selittää, miksei sitten aikuiset?
- %%##
Ensinnäkin, en ole mummo.
Toisekseen, pissaa vain omaan pottaasi!
En juo iltaisin niin paljon, että tarvisi jatkuvasti kuseksia. - 12 vuotta ku suihk
Pissata voi suihkun ollessa päällä eli lämmintä vettä tulee koko ajan ja saippuavaahtoa.
- ?
Miksi suihkun pitäisi olla päällä? Veden tuhlausta.
- Mummo 59v7kk
? kirjoitti:
Miksi suihkun pitäisi olla päällä? Veden tuhlausta.
Miksi suihkun pitää olla päällä.
-suihku laimentaa virtsan yhdessä suihkusaippuan kanssa.
Tätä tarkoitn. Kokonaisaika minulla suihkussaoloon on tasan 10min.
Joka aamu. Ihan joka. - ?
Mummo 59v7kk kirjoitti:
Miksi suihkun pitää olla päällä.
-suihku laimentaa virtsan yhdessä suihkusaippuan kanssa.
Tätä tarkoitn. Kokonaisaika minulla suihkussaoloon on tasan 10min.
Joka aamu. Ihan joka.Käsitin ensin, että istut pöntöllä pissalla, ja suihku soi.
- Minä täällä!
? kirjoitti:
Käsitin ensin, että istut pöntöllä pissalla, ja suihku soi.
Tässä sen näkee... kuinka hankalaa tuon pissaamisen ymmärtäminen on. ;)
Jospa keskustelisimme helpommista asioista? Vaikkapa minusta?
;) - bestis b
? kirjoitti:
Käsitin ensin, että istut pöntöllä pissalla, ja suihku soi.
mummo59v, otatko orkut suihkulla?
- |
bestis b kirjoitti:
mummo59v, otatko orkut suihkulla?
Onhan siihen kehitelty luonnonmukaisempiakin apuvälineitä.
- __
| kirjoitti:
Onhan siihen kehitelty luonnonmukaisempiakin apuvälineitä.
Eipäs siirrytä ruumiintoiminnoista ruumiinosiin!
;) - |
__ kirjoitti:
Eipäs siirrytä ruumiintoiminnoista ruumiinosiin!
;)Sano se hälle, joka suihkusta puhui.
- __
| kirjoitti:
Sano se hälle, joka suihkusta puhui.
Hän välineellisti suihkun, sinä elinneellistit sen!
;)
Nyt mänöö jo hyvää vauhtia yli minun älyllistämiseni. Ja hävyllistämiseni. - |
__ kirjoitti:
Hän välineellisti suihkun, sinä elinneellistit sen!
;)
Nyt mänöö jo hyvää vauhtia yli minun älyllistämiseni. Ja hävyllistämiseni.Joo, 60 ikäisille kaikki inhimillinen olkoon vierasta. :))
Haikara tuo lapset savupiippuun. - __
| kirjoitti:
Joo, 60 ikäisille kaikki inhimillinen olkoon vierasta. :))
Haikara tuo lapset savupiippuun.Kyllä minä voin pisaamisesta jutella, vaan en verenkierrosta. Pippelistä ja pimpistäkin siedän tarinoida, mutta en jaloista saatikka syvämestä. :)
- * * *
__ kirjoitti:
Kyllä minä voin pisaamisesta jutella, vaan en verenkierrosta. Pippelistä ja pimpistäkin siedän tarinoida, mutta en jaloista saatikka syvämestä. :)
Entäs jaloista sydämistä.
Jalkasienistä en kastiketta tee.
Pisamia saan aina näin keväisin. - __
* * * kirjoitti:
Entäs jaloista sydämistä.
Jalkasienistä en kastiketta tee.
Pisamia saan aina näin keväisin.Ihminen on monista osista koottu. Jokainen ruuvi tarvitsee huomiota ajallaan.
Siihen ei valitettavasti kaikilta riitä ymmärrystä... ja tietty riippuu hetken mielitilastakin josko siittä saa hjuumoria aikaiseksi.
Minä olen hirveen kaksimielinenkin ajoittain, vaan en kyllä sitä uskalla täällä paljastaa. :)
Nyt nakkaan jalat selkään ja riennän imurin kimppuun.
Moi jalosydäminen pisamanaama!
- Ihan tosi!
Miksi vain mummot?
Eikö aihe ole kaikille yhteinen vauvasta vaariin ja mummoon?
Mitäpä keskustelemista tästä löydät?- pientä rajaa
Eipä ole vaksakirjoittajat tähän höperöön aloitukseen osallistuneet. Mistähän nämä pissausvastaajat ryömivät?
- ra-jaton
pientä rajaa kirjoitti:
Eipä ole vaksakirjoittajat tähän höperöön aloitukseen osallistuneet. Mistähän nämä pissausvastaajat ryömivät?
Mitä höperöä siinä on, jos joku vaikka joutuu käyttämään diureetteja, ja on käytävä kusella tämän tästä.
Vain meinaatko, että rekatut eivät kuse? - pientä rajaa
ra-jaton kirjoitti:
Mitä höperöä siinä on, jos joku vaikka joutuu käyttämään diureetteja, ja on käytävä kusella tämän tästä.
Vain meinaatko, että rekatut eivät kuse?En, vaan sitä ettei kaikista vaivoista ole tarvetta höpertää nimettämättömänäkään , jotain tasoa peräänkuulutin.
- ra-jaton
pientä rajaa kirjoitti:
En, vaan sitä ettei kaikista vaivoista ole tarvetta höpertää nimettämättömänäkään , jotain tasoa peräänkuulutin.
Minusta olisi ihmeellinen palsta, jonka tunnuslaulu on sanaton laulu.
Mistähän täällä pitäisi/saisi puhua, joka olisi tarpeeksi ylhäistä ja sielua kohottavaa ?
Eihän kaikkeen ole pakko itse ottaa osaa. Minua ei mikään ketju ole häirinnyt. - Ihan tosi
ra-jaton kirjoitti:
Minusta olisi ihmeellinen palsta, jonka tunnuslaulu on sanaton laulu.
Mistähän täällä pitäisi/saisi puhua, joka olisi tarpeeksi ylhäistä ja sielua kohottavaa ?
Eihän kaikkeen ole pakko itse ottaa osaa. Minua ei mikään ketju ole häirinnyt.En kyllä näe järkeä keskustella noin jokapäiv-ÖISESTÄ asiasta. Miksi kiinnostuisimme?
Olen myös aina raivostunut ihmisille, jotka kertovat kuinka ovat nukkuneet huonosti ja valvoneet tuntikausia.
Sille ei todellakaan kukaan voi mitään. Jokainen käyttää yön tunnit omalla tavallaan.
Rakon toiminta ja unettomuus ovat todellakin ihmisen yksityisimpiä asioita. - ...
Ihan tosi kirjoitti:
En kyllä näe järkeä keskustella noin jokapäiv-ÖISESTÄ asiasta. Miksi kiinnostuisimme?
Olen myös aina raivostunut ihmisille, jotka kertovat kuinka ovat nukkuneet huonosti ja valvoneet tuntikausia.
Sille ei todellakaan kukaan voi mitään. Jokainen käyttää yön tunnit omalla tavallaan.
Rakon toiminta ja unettomuus ovat todellakin ihmisen yksityisimpiä asioita.Olet väärässä.
Kyllä nämä asiat ovat ihan hyviä ottaa esiin. Minua ainakin kiinnostaa kuinka asiat ovat muilla ikäisilläni.
Täällä on hyvä puhua asioista nimettömänä. En minäkään alkaisi kahvipöydässä vieraiden aikaan kertomaan käynkö yöllä vessassa vai en.
Minä olen ollut vuosia leikkauksen jälkeen sellainen että pitää usein käydä vessassa.
Ihmeen tervettä porukkaa olette ikäiseksenne jos kaikki nukkuvat yönsä nousematta kertaakaan. - demeter
ra-jaton kirjoitti:
Vain meinaatko, että rekatut eivät kuse?Tuo ra-jattoman vastaus sai minut räjähtämään nauruun. "Meinaatko, että rekatut eivät kuse"..)) En ole rekattu, mutta olen vakikirjoittaja, joten ehkä minun "todistukseni" kelpaa..)) Minä kusen, mutta en öisin, mikäli en ole litkínut illan suussa pannullista vihreää teetä. Jos niin olen tehnyt, herään kyllä viiden maissa vessa-asioille. Jos muuten satun heräämään aamuyöstä, käyn vessassa ihan paremman jatkounen toivossa.
- pöh-
Minä käyn 2-3 kertaa yössä pissalla.
He...tillistä nousta niin usein. Onneksi useimmiten nukahdan heti uudelleen. - rak.ko
Kyllä sen haistaa kenen kylppäri lattialle on pissattu.
hyi.
Ei ole vielä tarvinut yöllä käydä pissalla, menen nukkumaan klo.23,00 ja herään klo.noin 8.00. vessaan menen aamukahvin jälkeen.
Sitten kun se aika tulee, jos tulee, et tarvii käydä yöllä, niin laitan potin sängyn vireen, en jaksaisi mennä vessaan asti.
Haiskoot siinä aamuun asti.- ?
Miksi pissata lattialle?
Kai siihen jotain apuvälinettä on keksitty, jos ei meinaa reikään osua.
Hyvää jatkoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991690
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151531- 1391434
- 981420
- 761336
- 1181195
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2701089- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18975- 37957