olen muuttamassa uuteen asuntoon, ja ajattelin sisustaa kerrankin oikeaoppisesti.
en tiennyt mistä lähteä, mutta minulla on isohko siniharmaa sohva, sen mukaan kai pitäisi lähteä liikenteeseen.
mutta mitkä värit sopivat kyseisen värin kanssa?
matto? verhot? ym..
apua...
mikä väri sopii siniharmaan kanssa?
9
3329
Vastaukset
- vaikee väri mut...
Siniharmaan kanssa vois sopia mm. beigen eri sävyt ja hopea. myös toiset sinisen eri sävyt menee. Alota vaikka näillä: kokeile beigejä/hopeisia sohvatyynyjä ja vehoja. Jos tykkäät ns. merimiestyylistä niin kokeile kaikkea meriaiheista eli sinisen sävyjä ja beigeä, koriste esineitä, verhoja ym.
- Siniharmaan ystävä
Voi, siniharmaan kanssa käy melkein mikä vaan. Minun mielestäni parhaiten vaaleankeltainen, vaaleansininen, limenvihreä ym. Vaaleankeltainen rimmaa tosi hyvin, sitä olen itse käyttänyt siniharmaan kustavilaistyylisen ruokapöytäni tuoliverhoiluissa. Myös tumman sininen ja tumman punainen sopivat hyvin, samoin musta.
Kustavilaiset huonekalut ovat usein siniharmaita. Kun katselet kuvia, saat vinkkejä väreistä ja tyyleistä.
- siniset silmät
Yleisistä käsityksistä poiketen suosittelen ruskeata. Puritanistit eivät tätä kaiketi hyväksy, mutta oma silmäni on tyytyväinen siniseen ja ruskeaan.
- de gustibus
Kyllä kirkas taivaansininen tai turkoosi käy ruskean kanssa mitä mainioimmin, jos siihen pitää jotain OIKEATA väriä yhdistää - tietenkin ruskeakin voisi olla syvä.
Amerikassa olen nähnyt paljon suklaan (tumma ruskea) ja - kaikista väreistä - punaisen yhdistelmää, joka saa minut lähes yökkäämään.
- KITIINI
ORANSSI!
- mikämikäjoo
Minkä "siniharmaan"? Tarkoitatko vaaleaa ja hailakkaa vai tummemmaa ja syvää?
- Aijaas
Lisää vinkkejä? Minullakin siniharmaa sohva, sellainen keskivärinen, enemmän tumma kuin vaalea.
- rautakauppaan
Siniharmaan kanssa yhdistän ruskeaa, mustaa/valkoista, vihreää, oranssia ja keltaista.. Ruskea on paras väri oli kyse mistä sinisestä hyvänsä. Tumma luumu on myös hyvä tai vanha roosa. Rautakaupoista saa niitä tikkurilan värilastuja, niisä on hyviä ehdotuksia ja ne on ilmaisia.
- väri-rauma
Ruskea, petrooli ja sinapinkeltainen. Tai ihan vaan valkoista jos on tylsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232