Saattaa olla hieman tyhmä kysymys, mutta tarvitaanko siihen edes taloyhtiöltä mitään lupaa, jos nykyisen kivilaattaterassimme päälle rakennan puuterassin? Eli ei edes laajennusta tai varmaankaan edes laattojen poistoa.
terassi vanhan päälle
4
2924
Vastaukset
- Pilkun nusnus
Omistatte hallintaoikeuden seinien sisäpuoliseen alueeseen. Kaikki ulkopuolella oleva on yhteistä jos ei ole erikseen toisin sovittu.
- rprkd'jhfk
Jos kivilaatat jä paikoilleen eli terassipuut voidaan helposti poistaa ja palauttaa ennalleen niin lupaa kysyisin vain siinä tapauksessa että paikka on kovin näkyvä. Jos laattoja irroitellaan niin silloin on ehdottamasti taloyhtiön asia. Miettisin kyllä kannattaako hienoa kivilaatoitusta peittää puuritilöillä, ainakaan kokonaan.
- klm00000
Ei siihen mitään ritilöitä laiteta, tehdään lämpökäsitellystä terassilaudasta uusi lattia päälle.
- rprkd'jhfk
Täytyy sitten kattaa koko terassi jos meinaat umpinaisen lattian tehdä. Yleensä kuitenkin lautojen väliin jätetään rako josta vesi pääsee valumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984