eiks koneistajat tienaa iha pirusti mitä oon kuullu? pitäs vissii vaihtaa alaa
palkat
3
108
Vastaukset
- gjfdhsfdgh
Korjataan että osaavat tienaa. Napinpainajat yms. kappaleenvaihtaja-apinat ja nahkarobotit eivät. Ja tällä alalla pitää osata pyytää sitä palkkaa, tai sitten menee muualle. Osaaville töitä on.
- osaaminen yliarvoste
Osaamisella on loppujen lopuksi todella vähän tekemistä palkan kanssa. Eniten palkkaan vaikuttaa kolme asiaa: firman palkanmaksukyky, naamakerroin ja työhistorian pituus.
Eikä osaaville automaattisesti töitä ole. Oikeat suhteet omaaville kyllä. - hjsdfherth
osaaminen yliarvoste kirjoitti:
Osaamisella on loppujen lopuksi todella vähän tekemistä palkan kanssa. Eniten palkkaan vaikuttaa kolme asiaa: firman palkanmaksukyky, naamakerroin ja työhistorian pituus.
Eikä osaaville automaattisesti töitä ole. Oikeat suhteet omaaville kyllä.Mikään väittämistäsi ei pidä paikkaansa.
Pikkaisen on hankala lähteä esim. kylmiltään tekemään rataa 5-akseliselle koneelle jos ei ole koskaan tehnyt. Osaatko itse? Osaavatko kaikki kaverisi? Taipuuko Gibbscam, Mastercam tai Topsolid?
Ei siinä paljon enää suhteita tarvita, en minäkään tarvinnut. Olen ammatinvaihtajana (ed. media-alan töissä) nyt ollut alalla 2v ja palkkani on huomattavasti korkeampi kuin teknologiateollisuuden keskipalkka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643