Näitä ohjeita seuraamalla voit katsoa Suomalaisia TV-kanavia tietokoneeltasi missä vain pelkästään nettiyhteyden hinnalla. Et myöskään tarvitse mitään lisälaitteita vaan ainoastaan nettiyhteys riittää.
Katselua varten tarvitset .m3u -tiedostoja toistavan ohjelman, joka on esimerkiksi ilmainen VLC.
Lataa lisäksi tästä itse katsomiseen tarvittava filu:
telkku.m3u
(619 Bittiä) 4816 kertaa
(klikkaa linkkiä hiiren oikealla näppäimellä ja valitse “tallenna nimellä” tjn.).
Tämän jälkeen avaat telkku.m3u lataamallasi VLC-playerilla. Kanavaa voit vaihtaa klikkaamalla auki VLC:n playlistin ja valitsemalla telkku.m3u:sta jonkin toisen kanavan.
Telkku.m3u kautta toimivat seuraavat kanavat:
YLE 1
YLE2
MTV3
Nelonen
Sub
Tv Viisi
Yle FST5
Yle Teema
JIM
KATSO TV:tä ILMAISEKSI INTERNETISSÄ! HAISTATA PORVARILLE VITTU
peruspertti
1
914
Vastaukset
- asdgaghdf435
Ei näy yhtään mitään. Olisko jotain muutakin tapaa katsoa ilmaiseksi TV:tä netistä? Televisio kun saatana hajos..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992537
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761527Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718