Minulla on ollut pinnacle studio 12 muutaman kuukauden ajan. Olen asentanut sen koneeseni, jossa windows 7. Aluksi kaikki efektit(kuva kuvassa, väriavainnus) toimivat ihan normaalisti, mutta yhtäkkiä ohjelma rupesi pätkimään. Joskus ruudussa lukee ei vastaa ja kuva kuvassa efektiä ei voi käyttää. Osaako kukaan auttaa? En jaksaisi alkaa uuttaa konetta hankkimaan. Tossa vielä speksit:
Toshiba Satellite l750-1rd
Intel Core i5-2440m
Nvidia Geforce gt525m 2gb
750gb SATA
6GB RAM
Windows 7 Home Premium 64bit
Pinnacle Studio bugaus
Editing-uncle
4
180
Vastaukset
Poista ohjelma ja asenna se uudelleen.
- Editing Uncle
Olen tehny jo monta kertaa, mutta ei auta. muuten toimii, mut kuva kuvassa ei toimi.
- SamaProblem
Sama ongelma osaisiko kukaan auttaa
- Aloitus_faktaa
minkälainen kone, tiedot kuten aloittajallakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875