Noniin siis olen 6luokalla. Mun opettaja suosii yhtä meidän luokan oppilasta. Esim. Se antaa sen oppilaan aina vastata jos se viittaa, se oppilas pääsee istumaan aina sinne minne haluaa jne. Se on epäreilua. Se oppilas saa vaikka huutaa vittua keskellä luokkaa eikä opettaja välitä. Mutta jos minä tai muut luokkalaiset sanotaan vaikka hitto nii joutuu puhutteluun. Meillä on aina välillä joku elokuva päivä ja se antaa aina sen yhen oppilaan päättää sen elokuvan. Viimeviikon perjantaina huusin luokassa: ''Ai helvetti'' ku leikkasin saksilla sormeen ja tuli hemmetin iso avohaava. Nii sain jälki-istuntoo sen takia! Siis tää on oikeesti syvältä. En haluis mennä enää kouluun.
Opettajani on syvältä.
vittu.......
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604