Matkaseuraa turkkiin

-invisible

Suunnitelmissani olisi lähteä reissuun tuossa heinäkuun viimeisellä viikolla ja kohteena olisi turkin alanya. Nyt vain matkaseura puuttuu. :)
Olen itse 22 vuotias nainen ja etsiskelen siis naispuolista matkaseuraa. Iällä ei niinkään ole väliä kuhan tullaan toimeen ja olet valmis, shoppailemaan, bilettämään ja löhöilemään rannalla :)

26

1128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iid444

      Helöy! Täälä ois 19v naisen alku, jolla ois samat suunnitelmat! Vain seura puuttuu. Mites suhun sais yhteyttä?

    • aöfjd

      Heippa! Ootteko vielä lähössä turkkiin? Mää nimittäin haluaisin kans nyt kesän aikana käyä Alanyassa mut mulla kans seura puuttuu.

    • zuipzzz

      Hei,olen 31 v menevä mimmi kuopiosta ja oma matkani peruuntui (ja myös matkaseura..) kiitos air finlandin joten uutta matkaa ajattelin varata mutta yksin en haluis lähtee. kuinka voisi ottaa yhteyttä?

      • Yh äiti

        Täällä halukas kans


      • zuipzzz
        Yh äiti kirjoitti:

        Täällä halukas kans

        hei millon oisit menossa?
        ja kuinka pitkäks aikaa? itse ajattelin 2 viikkoa lomasta nauttia..


    • opor

      Täälä myös 31 v mimminen etelä-suomesta tahtoisi lämpöiseen heinäkuun puolesta välistä noin viikoksi.
      Itselläni tarkoitus vain löhöillä biitsillä ja nautiskella olosta. Ja tietysti iltariennoissakin piipahtaa voisi. :)

      • zuipzzz

        moi opor,itse katselin napsusta tuota 19.7 matkaa on kylläkin 2 viikkoa mutta aika halpa jos jakaa huoneen (yksin 600e)..miltäs kuulostaa?


    • ZtotheB

      tääl ois 24v kundi kans alanyaan lähössä 21.7 . seura vaan puuttuu, löytysköhän täältä?

    • susan24

      Kaipaako joku vielä seuraa? Tääl ois 25v turun tyttönen halukas suuntaamaan alanyaan kuun lopussa :)

    • zuipzz

      juu minä kaipaan

    • haluaa reissuun

      Vieläkö on joku ilman reissuseuraa, itse myös olisi kiinnostusta lähteä johonkin lähmipään, mutta vasta tuossa elokuun alkupuolella.
      Matkaseuraa kaipailee 23-vuotias naisen alku Varsinais-Suomesta :)

    • asdasdasdss

      Täällä 22-vuotias naisihminen kaipailee möskin matkaseuraa tuossa elokuun puolella. Voisiko ihmiset laittaa meiliosoitteita mihin ottaa yhteyttä? :)

    • 318turkki

      Täällä olisi lähdössä yksi 29v matkalainen (mies) Turkin Marmarikselle 31.8. Seurana on jo pari vanhempaa sukulaista, mutta en jaksa uskoa että he pysyvät "perässä" koko kahta viikkoa... :D Ei väliä oletko mies vai nainen tai 20v vai 40v. Juodaan, syödään, shoppillaan, löhötään altaalla, yms.

      Pistä postia, jos kiinnostaisi lähteä mukaan: 318turkki@gmail . com

    • Täällä olis 25v nainen vailla syksylle matkaseuraa....Jos jollain ei vielä ole seuraa eikä päivämäärää lyöty kiinni niin laitahan s postia... [email protected]

    • Lepoa

      Hei, minä kaipaisin matkaseuraa äkkilähtöön Turkkiin, lau 22.6. Hesasta. Olen muutaman kerran käynyt Turkissa, mm. Alanya, Side, Marmaris.... Olen 46-vuotias nainen ja tykkäisin ottaa mukaani matkaseuraa, yksin on aika kurja ajatella Turkin matkaa... Jos oisit valmis lähtemään ensi lauantaina, laita viestiä os. [email protected]

    • riksu3

      Mulla olis kanssa suunnitelmissa napata joku äkkilähtö johonkin lämpimään, ei väliä onko Turkki vai Bulgaria tai joku muu, kunhan on halpaa ja lämmin! Oon 26-vuotias tyttö, mut samat intressit ois loman viettoon :) Laita mailia jos haluut jutella lisää, osoite on [email protected]

      • riksu3

        niin ja lisäyksenä vielä et matkaan pääsisin heinäkuun puolen välin jälkeen tai elokuun ekalla viikolla, pystyn olee myös kaks viikkoa joten pidemmätki reissut käy. Jos hinnat pysyy samoina ku nyt niin noita 14 vrk äkkilähtöjä saa kans halvalla :) opiskelija$budjetilla tässä mennään, joten edullinen matka ois jees ni jää enemmän rahaa itse kohteeseen :)


    • matkustaja_n

      Hei Riksu. Tosi mukavaa lukea viestisi. Etsiskelen juuri kaltaistasi matkaseuraa, joka on ensinnäkin nainen, suunnilleen mun ikäinen ja vielä matalalla budjetilla matkustava. Hienoa. :-) Laitan sulle viestiä tänään/huomenna!

    • Turkkityttö

      Moi! Täällä taas 23-vuotias tyttönen kaipailisi seuraa Alanyaan elokuussa ehkäpä viikoksi, ihanteellinen lähtöpäivä olis 10--11.8 kieppeillä :) Tykkään ottaa aurinkoa, syödä hyvin ja bilettää.. =)

    • Niccina

      Hei! Täälläkin olisi 24-vuotias nainen lomareissuun lähdössä nyt heinäkuussa. Suuria suunnitelmia ei reissun suhteen ole, kunhan ottaa rennosti päivän kerrallaan ja kattoo mikä mielenkiintoiselta kulloinkin tuntuu. Mukava tietysti olisi saada reissuun seuraa, joten jos näin lyhyellä varoitusajalla jotakuta kiinnostaa niin sähköpostia saa laittaa [email protected]

    • turkfin

      Moikka kaikille!

      Oon Turkissa töissä & pääsen nauttimaan 4 vapaapäivästäni ensi viikon to-su, meinasin Alanyaan lähtee tästä läheltä :) Oon 24-vuotias ja samat intressit olis loman suhteen, kun mitä muilla.

      Jos kiinnostaa kaveri jo paikan päältä, niin olis jees, yksin tuppaa vähän tylsäks käymään varmastikin :D [email protected]

    • jugi1981

      No täällä kolmekybänen katseenkestävä jätkä lähdössä johonkin kuun vaihteessa mut mun pitää varata matka ihan kohta eli en voi kauaa enää odotella. Kohteella ei niin väliä, mutta ei mihinkään murjuun. Mitään perseitä en tahdo joka päivä vetää vaikka en lasiin syljekään. Matkan hinnalla ei väliä. Jos kiinnostaa niin laittakaa nopeesti viestiä.

    • iipul

      Olisin kiinnostunut matkaseurasta Turkkiin. Olisin valmis lähtemään 20.-22.8. Olen 36 vuotias nainen ja matkalta toivon rannalla sekä altaalla lojumista , bailausta sekä naurua. Olisi mukavaa saada seuraa rannalle, syömään ja bailaamaan on tylsä lähteä yksin.

      Jos olet varannut jo matkan ja olet tuona aikana Turkissa ja kaipaisit seuraa tai jos olet pohtimassa matkaan lähtöä niin ilmoittele!

      • Maij2

        Itse olisin kiinnostunut lähtemään Turkkiin myöskin ,mutta pääsisin lähtemään vasta 24.8 ja viikon reissulle.


    • Anyone0

      Kukaan naispuolinen matkaseuraa vailla huhtikuussa?

    • maarskuä

      Tässä mun ilmoitus;

      "Moi 8)!

      21v muidu Helsingistä etsii matkaseuraa Kusadasiin 19.5-26.5, hotellina http://www.batihanbeachresort.com/ :) Hinta oli n. 442e/naama all-inclusivella, myös juomat baarista kuuluu.

      Laita viestiä [email protected], niin vaihdetaan numerot ja rupatellaan whatsappissa lisää :)"

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      109
      2155
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      119
      1666
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1266
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe