Kuumat synttärit

Eka tarina

Luokallani on kaksi hyvin seksikästä tyttöä: Emmi ja Noora. Olen monet illat ennen nukahtamista runkannut rajusti ja kuvitellut saavani heitä, yhdessä tai erikseen. Olen kuitenkin hyvin ujo enkä ole uskaltanut kummallekkaan mitään ehdottaa.

Emmi on normaalin pituinen ja isotissinen tyttö, jolla on mustat hiukset ja hyvä perse. Noora on lyhyempi, mutta vähintään yhtä seksikäs ja hänellä on pienemmät mutta söpöt tissit.

Eräänä päivänä kun tulin koulusta kotiin, löysin repustani kirjeen. Se oli Emmiltä. Siinä minut, siis MINUT!, kutsuttiin viikonloppuna Emmin luo hänen syntymäpäiväjuhliinsa. Koko viikon yritin kuunnella muiden poikien puheita, mutta kukaan ei puhunut puolta sanaakaan mistään juhlista. Emmikään ei tullut edes juttelemaan.

Pakkohan tämä tilaisuus oli katsastaa. Lähdin lauantai-iltana "Tommin (parhaan kaverini)" luo. Vanhempani eivät arvanneet mitään. Emmi asuu toisella puolella kaupunkia, mutta viritetyllä mopolla ei mennyt montaa kymmentä minuuttia päästä perille. Kun pääsin pihaan, paikalla oli vain yksi skootteri: Nooran. Koputin oveen jännittyneenä ja Emmi tuli avaamaan. En meinannut saada silmiäni irti hänestä: musta, reisien puoliväliin ulottuva mekko, jossa oli varsin avonainen kaula-aukko. Lopulta onnistuin tervehtimään häntä ja ojentamaan kioskilta ostamani suklaarasian. Hän hymyili, tarttui käteeni ja pyysi minut sisään.

Emmi ohjasi minut istumaan olohuoneeseen, jossa Noora istui katsomassa televisiota. Hänellä oli tavalliseen tapaan tiukat, persettä korostavat farkut ja paita jossa oli myös aika antelias muotoilu. Tervehdin Nooraa ja istuin sohvalle. Emmi meni keittiöön hakemaan juotavaa. Hän toi siideripullon jokaiselle ja tunnelma oli hieman vaivautunut, koska kukaan ei sanonut mitään. Katselin näitä ihania tyttöjä ja kysyin, miksi minut haluttiin tänne.

-Taidat kyllä tietää, Emmi sanoi ja korjasi mekkoaan. Tissit näkyivät lähes kokonaan. Yhtäkkiä Noora tuli viereeni, käänsi pääni häntä kohti ja suuteli minua. Olin hieman hämilläni, mutta vastasin tietysti suudelmaan. Hyväilin käsilläni hänen selkäänsä ja tunsin rintaliivien hakasen. "Nämä minä avaan vielä tänään", ajattelin. Noora lopetti suutelemisen ja katsoimme hetken toisiamme. Hän näytti kauniimmalta kuin koskaan ennen.
-Nyt on minun vuoroni, Emmi sanoi ja suuteli myös minua. Tunsin kaluni jäykistyvän melkoisesti. Noora huomasi tämän ja ehdotti makuuhuoneeseen siirtymistä. En kerennyt sanomaan mitään kun tytöt tarttuivat käsiini ja vetivät minut makkarin puolelle.

6

4641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatkuu...

-Hoida minut ensin, Emmi sanoi ja toi itsensä aivan kiinni minuun. Kaluni oli jo kivikova, koska se tiesi mitä tulisi tapahtumaan. Suutelin Emmiä ja riisuin hänen mekkonsa. Siinä se nyt oli: Emmi pelkät rintaliivit ja seksikkäät alushousut päällään. Emmi avasi vetoketjuni ja otin itse paitani pois. Olimme molemmat alusvaatteisillamme. Emmi hyväili rinta- ja vatsalihaksiani. Kaadoin hänet sänkyyn ja revin rintaliivit pois. Ihailin tätä näkyä ja rupesin imemään Emmin nänniä hieroen samalla kädellä toista rintaa. Emmi nautti selvästi, mutta tämä ei riittänyt minulle. Otimme yhtäaikaa alushousumme pois ja Emmi näki kovan kyrpäni ponnahtavan esiin. Koskettelin hellästi Emmin pillua ja se kostui selvästi.
      -Joko? Emmi kysyi ja levitti jalkansa. Päätin täyttää hänen toiveensa. Työnsin kyrpääni hitaasti hänen ihanaan pilluunsa. Emmi voihki. Hänen pillunsa oli ihanan tiukka. Vetelin kyrpääni edestakaisin ja hieroin samalla Emmin isoja rintoja ja kovia nännejä. Emmin hengitys kiihtyi koko ajan ja hän sai lopulta orgasmin. Huomasin kuinka tuskissaan Noora odotti ja päätin etten kiduta häntä tämän enempää. Vedin kyrpäni ulos Emmistä ennen laukeamista ja sanoin Nooralle että on hänen vuoronsa.

Emmi siirtyi pois sängystä ja Noora tuli eteeni. Suutelin häntä ja hän runkkasi kyrpääni. Revin paidan pois hänen päältään ja hän avasi itse housunsa. Noorallakin oli seksikkäät alusvaatteet ja jo hieman veltostunut kaluni palasi yhtäkkiä täysin kovaksi. Revin alusvaatteet hänen päältään ja hän kääntyi niin että hänen muodokas perseensä oli suoraan edessäni. Olin polvillani Nooran takana ja tartuin hänen reisistään kiinni. Aloin työntämään kyrpää Nooran pilluun ihaillen samalla hänen sulokkaita muotojaan. Käteni ryhtyivät vaeltamaan ja koskettelivat Nooran persettä ja tissejä. Noorakin sai orgasmin mutta minä en vieläkään lauennut.

Sitten tytöt saivat hienon idean. Menin selälleni makaamaan sängylle, Emmi tuli rintakehäni päälle niin, että pystyin nuolemaan hänen pilluaan ja hieromaan tissejä. Noora taas meni minun jalkoihini ja otti kyrpäni suuhunsa ja alkoi imeä ja hyväillä sitä kielellään. Oma kieleni leikitteli Emmin pillulla ja käteni seikkailivat hänen tisseillään. Lopulta tulin Nooran suuhun ja hän meni vessaan sylkemään mällit pois. Olin aivan väsyksissä ja nukahdin melkein heti tyttöjen lähdettyä.

Aamulla herätessäni tytöt olivat jo keittiössä keittämässä kahvia. Emmilläkin oli taas tavalliset vaatteet päällään. Tytöt kiittelivät minua eilisestä ja lähdin kohta kotiini.

Tiedän että Nooralla on syntymäpäivä kahden kuukauden päästä. Kutsua odotellessa... ;)

• kirjottaja

Tää oli tosiaan mun eka tarina, mitä piditte?

• tewataewatew
        kirjottaja kirjoitti:

Tästä kyllä huomaa sen että kirjoittaja on mies. Töks töks töks eteenpäin vain!

Harjoituksen puutetta selvästi. Kerro tarkemmin, käytä runsaammin adjektiiveja, enemmän pituutta ja salaperäisyyttä.

• Hitler the nitler
        kirjottaja kirjoitti:

Mahtavaa, mahtavaa. Kiitos! Parempi kuin moni muu :D

• yksnainenvaan

Yllättävän hyvä miehen kirjoittamaksi, parempi kuin Jallu-tarinat... Vinkkinä: lue Reginan naisen unelmia, niistä saat hyviä esimerkkejä miten kirjoittaa. :)

• Hyviä vinkkejä. Melko hyvä teksti. Toivoa on vielä. :)
      Hyvää kesää kaikille!

Ciao!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6917
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4431
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3826
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3508
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      188
      3455
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2959
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2664
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      46
      2501
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13