Missä vietät koulujenloppua?

gaaalluppi

Olen 18-vuotias lukiolaispoika Tampereelta ja vietän koulujenloppua perinteisesti Rosendahlin rannalla Pyynikillä.Pientä galluppia tähän väliin. 1.Ikäsi? 2.Sukupuolesi? 3.Kotikaupunkisi? 4.Missä paikassa vietät koulujenloppua kaupungissasi? 5.Kuinka paljon aiot juoda ja mitä?

25

4123

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukiopoitsu

      Kohta 17-vuotias lukiolaisjannu Tampereelta.
      Ruusikseen luultavasti itsekin tulossa ja sen juon mitä tarjotaan, en enempää enkä vähempää.

    • 7u7u77u

      Hyi vittu, teinejä, suurinosa alaikäisia, kännissä... Niin surullista.

    • 1. ja vika täällä

      kuinka pelle pitää olla että suunnittelee paljonko aikoo juoda ja vielä muistaakin mitä on juonut.

    • HAHAHAHHAHAHA

      Onko säälittävämpää kuin ala-ikäiset leikkimässä aikuista ryyppäämällä?

      • AH AH AHH

        On paljonkin. esim sinä


    • lukiopoitsu

      Plaah. Ei taas tätä. Juominen ei ole hyvä asia, mutta kaveriporukalla voi silloin tällöin ottaa vähän irti arjesta, kunhan ei liiallisuuksiin mene. Juomassa en esitä mitään, vaan otan rennosti. That's how I roll. Whatcha gonna do about it?

    • 17v poika

      1.Ikäsi? - 17
      2.Sukupuolesi? - Mies
      3.Kotikaupunkisi? - Seinäjoki
      4.Missä paikassa vietät koulujenloppua kaupungissasi? - Töissä menee iltaviidestä iltayheksään. Sieltä sitte kotiin
      5.Kuinka paljon aiot juoda ja mitä? - 2 -3 tölkkikokista siinä illan aikana ku pääsee kotiin

    • minä

      1. kohta 17
      2. Nainen
      3. Tampere
      4.KYllä Ruusiksessa ny pitää käydä, vaikken siitä hirveesti tykkääkkään.
      5.niin paljon ku rahaa riittää

    • prokeittojäbä94xDDD

      1.Ikäsi? 17 2.Sukupuolesi? uros 3.Kotikaupunkisi? ylöjärvi 4.Missä paikassa vietät koulujenloppua kaupungissasi? varmaan rosendahlin teinihelvetti ft. 98 pro keittojäbät 5.Kuinka paljon aiot juoda ja mitä? .... -ttu mikä kysymys :D mut mäyrä varmaa

    • viljamimagefiddu

      1. 16v
      2. Mies
      3. Oulu
      4. Frendien kaa ympäri Oulun pohjoispuolta rullaillaan.
      5. :DDd Ainaki sen twellun ja lisäksi muutama makeempi juoma.

    • 22

      1.Ikäsi? 16
      2.Sukupuolesi? Kundi
      3.Kotikaupunkisi? Voi Vitun Korso

    • 1.Ikäsi? 15 v 2.Sukupuolesi? tyttö3.Kotikaupunkisi? kankaanpää4.Missä paikassa vietät koulujenloppua kaupungissasi?meen poriin kirjuriin 5.Kuinka paljon aiot juoda ja mitä? yhen red catin ja sit leijonaviinan jämiä

      • Matti98

        1. 13v 2.poika 3. Kotka 4. Aion mennä kamujen kanssa puistoon 5.Aion juoda limsaa.


    • totuuden sanoja

      Kotona varmaankin vietän. Oli suunnitelmissa pelata battlefieldia parin kaverin kanssa.

    • 24/7

      Suomi 24

    • uhbileet

      oon 14 tyttö ja varmaan vietän torilla/rannas illan. ja juon tarpeeks & lonkkuu, kaljaa & suomiviinaa.

    • 1. 14
      2. tyttö :)
      3. tampere tietty!! ;)
      4. varmaa kangasalla ku siel ei oo nii paljoo kyttii :D
      5. en hirveesti suunnittele et paljonko aion juoda, mut varmaan paljon kirkasta :D

      • asd18

        14 v ja juo paljon kirkasta.........................huhhuh mitä teineilyä :D Ja miksä fobbia pelkäät ?:D olet säälittävä pikkulissu.


      • vetääkangasalat

        7 vuotta myöhäs mut älkää vittu tulko kangasalla juomaan koska
        a) täällä on vitusti kyttiä kokoon suhteutettuna
        b) ei mitään menoja paitsi ehkä veskus mut kangasaltakin kaikki lähtee ruusikseen
        c) ruusiksesta ei jää kii ellei ala riehuu


    • Poika9282737

      16v
      Poika
      Pirkkala
      Ruusis
      Emt

    • isonyrkki78

      kaikki te olette pikku-pilejä.

      ei vakuuta lässytkset mitään.

    • Entisaikaan

      Minun nuoruudessani nuoret eivät ryypänneen tolkuttomasti sen kunniaksi, että koulut loppuivat. Entisaikaan se merkitsi työnteon alkua, ei ryyppäjäisiä! Hävetkää nyt nykynuoriso!

    • Runkkupoika

      maalla on meillä suku tila ja siellä on sitä vaarin tekemää kotikaljaa. En ole koskaan saanut parempaa kuin se on. Sitten alaste kaikki kersat uimaan kun aikuiset laittavat paikat kuntoon ja rupeevat grillaa-
      maan pihvejä koko porukalle. illemmalla minä isona poikana menen isältäni kerjäämään kaljaa. Ne vuovat eri kaljaa kuin me kersat ja isäni pistää mut tekemään jotain ja saan palkakseni sitä AIKUISTEN kaljaa joka nousee helposti mulle päähäni. Mutta niin tekevät muutkin nuoret siellä. Siellä on 10 vuotias poika jota ne tahallaan juottavat ja sitten ne laittavat sen tekemään kaikkea tyhmää. Ja meillä muilla on hauskaa kun saamme sille pojalle nauraa. Kun minäkin tulen riittävän humalaan olen heidän pellenä. Ja me sen 10 vuotiaan kanssa oikein kilpaillaan kumpi saa porukan nauramaan enemmän.

      • Andrukela-

        Maaseudun taso


    • Anonyymi

      Minä vietin koulun loppumista harrastamalla seksiä naapurin rouvan kanssa, ja selvin päin. Kivaa oli. Olen 17 v.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1645
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1509
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1419
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      38
      1373
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1248
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe