Erilainen röijy

Bricilla :)

No nii naiset nyt on keksitty? uusi röijymalli. Mulle näytettiin sellainen ihme. Sama kangas ja samat pitsit mutta leikkaus eri. Oli sellainen pleiseripuseron tapainen hiukan pitempi ja hiukan trumpettimalliset hihat,niissä pirsiä myös mutta ei kuminauhoja, kaulusta kiersi pitsi joka jatkui neppaririviä aina helmaan saakka molemmin puolin. Oli kuulkaas tosi hienoo!!!! Onko ketään laittanut jo sellaisen? Pitää etsiä jos löytyy netistä se n kuva, oli hieno. Saisitte sanoa mielipiteen. Minä haluan teettää sellaisen itselle. Mutta se vaatii kyllä hameen kaventamisen ainakin pönkän osalta että laskeutuu nätisti. Nuorille naisille tain tytöille se on kuin tehty.

24

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leila Elisabet....

      Ooleme nähne jo tuon uututen eipä oluna meijä sakista kenenkä mielee tuolane pysytä vanhasa komiasa ryijysä.

    • Jelena-helena

      Olen nähnyt myös enkä tykänny. Vanha paren.

    • MaariTTi

      Takapajuista sakkia, sanoo puolikas! Eikö ole idiotismia se, et kaikki...aivan kaikki romaninaiset pukeutuu samalla tavalla, höh! Mä olen puoliksi rom ja toinen valtaväkeä,niin saanpahan pukea mitä mieleeni ja tilanteeseen kulloinkin soppii.Olisitte iloissanne,että joku on keksinyt teille uudistetun röijymallin. Ja juu, olen nähnyt sen myös ja kivalta näyttää, tosin itse en pue niitä vaatteita päälleni ja se on ok molempien vanhempieni "sakeille". Suomen romanit on vähän ahdasmielistä sakkia,verraten muun euroopan "kaaleihin". Sanoin nyt. Ja tämä riittää.

    • Nii natsaa joo

      Hyi hitto mihin maailma on menossa kun pitää röijytkin muuttaa?????? En muuta nyt nii toimivaa kokonaisuutta röijy ja hameet pönkkinee!!!!

      • justiinavain

        Pönkät on häpijää ja ne onkin nykyajan keksintö. Ettekö te kahenkaaleen lapset ymmärrä että on häpijä korostaa muotoja ja tuuva pyllyä esille, pikksen rankan näköstä kun nuoret tytöt langan laihat kulkevat pyrstö pitkällä kuin kana heinikossa, muuten laiha mtta pylly on levijä kuin ylilevee kuljetus. Pyydän anteeksi kultturiani häpäisevää kielenkäyttöä, mtta ei tota asijaa olisi voinnut kiertosanoin kertoa. Ja hyvät kaaleet sana,. pönkkä sekin on häpeetä. Voi teitä mekko pitäs olla vaikka ei tiijetä mitä suustaan päästäävätte. Opettakaa hyvät aikuiset lapsillenne käytöstavat ennenkuin annatte lastenne laittaa hameet. Toivottavasti kukaan ei ottannut nokkiinsan, sanon tämän kaikella ihmisyydellä. Hyvää ja Siunauksellista alkanutta talvea kaikille


    • Oho!

      Raikkaat tuulet puhaltaa. Kannattaa vähän avartaa katsantokantaa. Monet nuoret nääs nykyään äänestää jaloillaan tai tässä tapauksessa hameillaan tai farkuillaan.

      • Totuus

        Vilkaiskaapa muuten, mitä oli kaaleilla päällä vielä 1900-luvun alussa jopa 1950-luvulla! IOli pönkkähameet ja röijyt vähän harvassa. Pian on näin taas.


    • serkei1

      Ei muuta kun tuulipukua ja t-paitaa romaniakoillekin niskaan,saapahan edes ne romsujen hamerahat valkolaiset, OIKEASTI apua tarvitsevat!

    • LiljaAnneliketävaa

      Jaa jaa nyt sitte joku keksi tarttua röijyihi,,nauraa,, kun ei saanu viime vuojen hame asijaansa läpitte,,vaikka mitä kirjoitatte nii kaaleen akkain on aatteet ja ne on ja pysyy!!!!!!! En tiijä ketää että lähtisi tälle linjalle. en ketää!!!! riitaako aloittaja halusi haastaa siltä vaikuttaa, en lähe samoille linjoile. Eipä mulla muuta

    • Erilainen Juuli

      Onks tästä uuvesta röijystä netissä kuvaa? Ketä näitä ompelee?

      • MirmirRimrim

        On kuvaa en tiijä missä,ketä niitä ompelee olisko Jokelan kääji? en tiijä.etsitää :)Ei välttämättä hyvä uuvistus sanoisin.


    • hienohelmainennainen

      Olet kirjoittanut röijystä,missä on kuvat????? En ole nähnyt eikä ketään muukaan ole nähnyt moista ilmestystä. Kuvia kehiin risilla!!!!!

      • siit vaa sano vanha akka

        Pitaako kaikilla olla just samanmoinen roijy malli?
        Eiks voi muotia olla monenlaista,jotai uutta kyll tarviis jo!
        Nuoret ainaki kaipaa uutta muotii.


      • hellänhelli
        siit vaa sano vanha akka kirjoitti:

        Pitaako kaikilla olla just samanmoinen roijy malli?
        Eiks voi muotia olla monenlaista,jotai uutta kyll tarviis jo!
        Nuoret ainaki kaipaa uutta muotii.

        Näitä juttuja on kiva lukea aamukaffia juotessa. Riita asijoista en lue tulee vaa paha mieli. Ymmärrän nuoria olen ollut itsekkin nuori. En pane pahakseni vaikka följaa muutetaan ei kaikki kuitenka iänkaiken ole ollut olemassa ,tuo aloittajan kertoma följahan on ihan ookoo vai? Kunhan on peittävä nii se on mielestäni siinä, voi mennä ihmisten eteen hyvällä omalla tunnolla. Huomenet kaikille ystäville sukulaisille ja kaikille.


      • Lempiskä
        hellänhelli kirjoitti:

        Näitä juttuja on kiva lukea aamukaffia juotessa. Riita asijoista en lue tulee vaa paha mieli. Ymmärrän nuoria olen ollut itsekkin nuori. En pane pahakseni vaikka följaa muutetaan ei kaikki kuitenka iänkaiken ole ollut olemassa ,tuo aloittajan kertoma följahan on ihan ookoo vai? Kunhan on peittävä nii se on mielestäni siinä, voi mennä ihmisten eteen hyvällä omalla tunnolla. Huomenet kaikille ystäville sukulaisille ja kaikille.

        Tietääkö kukaan, onko näitä ihania röijyjä koottu vaikka kirjaksi ? Siinä olis ihan kauniin kirjan paikka ja uus muoti on hyvästä. Se pitää, joka tykkää !


    • kuukukkanen

      Hyvä idea oliski kirja röijyn ja miksei hameenki historiasta.
      ja yleensäkin Romanivaatteiden historiasta.
      ja vaikka laajemminkin kuin vain Suomesta.
      oliskin tosi mielenkiintoista.

      Mutta kuka tekisi?

      • Lempiskä

        Itsellä on jonkun verran kuvia röijyistä, mutta täytyisi olla kuvaaja, joka tekisi yhteistyötä vaikka ompelijoiden kanssa. Kirjalla olisi varmaan kyllä kysyntää.


      • Lempiskä

        Itsellä on jonkun verran kuvia röijyistä, mutta täytyisi olla kuvaaja, joka tekisi yhteistyötä vaikka ompelijoiden kanssa. Kirjalla olisi varmaan kyllä kysyntää.


      • Lempiskä

        Itsellä on jonkun verran kuvia röijyistä ja hameista, mutta täytyisi olla kuvaaja, joka tekisi yhteistyötä vaikka ompelijoiden kanssa. Kirjalla olisi kyllä varmaan kysyntää. Joku saattaa tarttua tuumasta toimeen.


      • Lempiskä
        Lempiskä kirjoitti:

        Itsellä on jonkun verran kuvia röijyistä ja hameista, mutta täytyisi olla kuvaaja, joka tekisi yhteistyötä vaikka ompelijoiden kanssa. Kirjalla olisi kyllä varmaan kysyntää. Joku saattaa tarttua tuumasta toimeen.

        Voi kauheeta ! Anteeksi toi monistus !


    • eiollukaunis

      En tykänny tästä uuvesta röijy mallista

    • Anonyymi

      Hei naiset ! Kysyisin teiltä miten kavennetaan röijystä hiha koska on vähän liian leviä

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe