Regulaatit

elli iivari

Hei!
Onko kellään vielä kokemusta näistä Regulaatit nesteistä, entsyymeistä? Mainonnan mukaan tepsivät kaikkeen vaivaan. MM. laihduttavat .

64

34255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostin.

      Ostin vasta Regulatia, vitamiineillä ja hivenaineilla. Väkevää ainakin on. Tuli kirjanen mukaan. Mielenkiintoisia hoitokertomuksia. Ne on menestystarinoita, varmasti ei-menestystarinoitakin ollut, mutta ne jätetty pois.

      • Kallista humpuukia

        Kyseisestä tuotteesta ei tunnu löytyvän mitään oikeasti tutkittua tietoa.
        Mainoksessa puhutaan entsyymeistä. Tämä kuulostaa hienolta ihmisestä joka ei tiedä mitä entsyymi tarkoittaa.
        Soluthan valmistavat entsyyminsä itse aminohappo-molekyyleistä joita saame syömällä proteiinia. Entsyymejä ei siis tarvitse syödä! Tämän tietää jokainen lukion käynyt.
        Mainoksessa sanotaan:
        "kaksadifermentoinnin ansiosta muodostuu ainutlaatuisia biologisia vaikuttavia aineita, jotka ovat solunsisäisen entsyymituotannon esiasteita."
        Siinä tarkoitetaan kaskadi-fermentointia, mutta lause on kuitenkin täyttä puppua! Hienoja sanoja on vain asetettu peräkkäin huijaamaan sivistymättömiä ihmisiä.
        Tuotteen sisältämistä vihanneksista saa kyllä antioksidantteja. mutta ovelan mainonnan avulla tästä vihannesmehusta kiskotaan 10-kertaista hintaa.

        Luonnonvoimat-yhdistys on muuten sitä mieltä että "regulaatit on sellainen tuoteryhmä, että niiden sopivuus olisi helpoiten selvitettävisssä yliaistillisesti"!


    • mmmmmmmmmm

      Minä aloitin käyttää jalkasieneen. Ainakin oireet helpottui nopeasti, taitaa vaikka parantua...?

    • rellu384

      Tiedustelen tästä regulaatti hoidosta jonka pitäisi auttaa "" kaikkiin vaivoihin" voiko
      sitä käyttää ihminen joka syö Varfarinia "Marevania" lopunikäänsä joka päivä?
      Kun sen kanssa harva luonnonlääke sopii, veri joko hyytyy liian paksuksi ja tulee
      veritulppa tai laimenee ja vuotaa joka reiästä ulos. Siksi täytyy olla satavarma että
      sitä voi käyttää, muuten käy hassusti

      Miten on,, kun se on Saksassa niin kovin suosittu ja käytetty, miksi sitä ei Google
      tunnista?

      Vastauksesta etukäteen kiittäen ja hyvää Helatorstaita toivottaen,
      Maire Korpilahti.

      [email protected]

      • varovasti.

        Luulen, että jos käytät marevania, niin kannattaisi korkeintaan varovasti kokeilla regulaattia. Sinäsä regulaatin ainekset eivät ole epäterveellisiä, niin miksei voisi kokeilla? Mutta luulen, että on tehokas nimenomaan ohentamaan verta ennemminkin.


    • Regulaatteja 1.

      Tietoa: http://www.beautycorner.fi/17

      "Regulat - Tukee biologisen säätelyn mekanismeja

      Säätelyprosessit

      Regulat valmistetaan ainutlaatuisella ja monimutkaisella käymiseen perustuvalla menetelmällä.

      Dr. Niedermaier Pharman perustaja kehitti tätä valmistusprosessia vuosikausia. Tuotteen nimin Regulat symbolisoi oikealle kiertäviä maitohappoja ja muita biologisia säätelyprosesseja tukevia aineita.

      Regulat on ainutlaatuinen entsyymiyhdistelmä, joka sisältää elintarkeita aminohappoja, di-, tri- ja oligopeptideja, plufenoleja, flavonoideja (fytokemikaalit) ja probioottisia aineita luonnonmukaisesti kasvatetuista hedelmistä, pähkinöistä ja vihanneksista.

      Patentoidun kaksadifermentoinnin ansiosta muodostuu ainutlaatuisia biologisia vaikuttavia aineita, jotka ovat solunsisäisen entsyymituotannon esiasteita - syntyy luonnollinen tiiviste, jonka kehomme voi käyttää heti hyödykseen.

      Regulat on luonto tiivistetyssä muodossa:

      Tukee kehon omia säätelyprosesseja ja entsyymitasapainoa
      Parantaa kehon solujen energia-aineenvaihduntaa, elvyttää ja virkistää
      Vähentää oksidatiivistä stressiä
      Vahvistaa vastustuskykyä

      TULOKSIA YLI KYMMENEN VUODEN AJALTA REUGULAATEILLA TEHDYISTÄ TUTKIMUKSISTA

      Entsyymejä aktivoiva vaikutus

      - Aineenvaihdunta-, immuuni- ja tulehdusparametrienparaneminen entsyymisäätelyn kautta

      - Regulaatti lisää ATP:n (adenosiinitrifostaatti) määrän jopa viisikertaiseksi (kirj.huom. Max7 värivaloterapiassa vaikutetaan myös ATP:n toimintaan)

      Antioksidatiivinen vaikutus

      Regulaatti parantaa hapetustilaa

      - Regulaatti lisää merkittävästi solunsisäisen glutaation, kehon oman oksidatiiviselta stressiltä suojelijan, määrää

      - Vähentää LDL-kolestrolin hapettumista

      - Syenerginen vaikkutus muiden antiokdsidanttien kuten C-vitamiinin, kanssa

      Anti-inflammatorin vaikutus (tärkeä seuraavissa ongelmissa: reuma, valtimonkovettumatauti, ihotulehdukset, akne, hyönteisten puremat, ärtyneen suolen oireyhtymä, parodontiitti)

      - Regulaatti vähentää merkittävästi soluadheesiomolekyylejä (ICAM, VCAM)

      - Regulaatti tasapainottaa tulehdusreaktioita ja varmistaa, että pro- ja anti-inflammatoriset sytokiinit ovat tasapainossa

      - Regulaatti alentaa koholla olevia CRP-tasoja

      Parantaa kehon immunijärjestelmän toimitaa (infektioherkkyys, syövät, bakteeri-infektiot, sienet, madot, loiset, BORRELIOOSI, influenssa, poskiontelotulehdus, nenätulehdus)

      - Regulaatti asettaa granulosyytit ennakoivaan hälytystilaan. Tämä tarkoittaa, etteivät elimistöön tunkeutuvat bakteerit, virukset ja sienet pysty lisääntymään. Elimistön fagosyytit eliminoivat ne välittömästi.

      - Regulaatti parantaa tappajasolujen (NK-solujen) toimintaa tehostamalla niiden bakteereja, Tappajasolut hajottavat ja tuhoavat korruptoituneita soluja ja kehoon tunkeutuneita patogeeneja.

      - Antibakteerinen ja antimykoottinen vaikutus (bakteeri- ja sieni-infektioissa)

      Regulaatti vahvistaa immuunijärjestelmää (kts. yllä) ja ulkoisesti käytettynä sillä on bakteereita ja sieniä tappava vaikutus.

      - Luonnollinen tasapaino / tereve suoliston ja limakalvojen bakteerikanta

      Regulaatti palauttaa bakteerien ja sienten luonnollisen tasapainon suolistossa ja limakalvoilla. Bakteeri - ja virusinfektioilla, samoin kuin antibioottikuurien jälkeisillä siesi-infektioilla, ei ole enää mitään mahdollisuuksia päästä kehoon.

      Regulaatti säätelee kehon luonnollista ympäristöä!

      Immuunirekatioita lievittävä = antiallerginen vaikutus (allergiat, astma, heinänuha, neurodermaatti, psoriasis, tietyt syöpätyypit, autoimmuunisairaudet)

      jatkuu:

      • Regulaatteja 2.

        Regulaatteja 2. :

        "Immuunirekatioita lievittävä = antiallerginen vaikutus (allergiat, astma, heinänuha, neurodermaatti, psoriasis, tietyt syöpätyypit, autoimmuunisairaudet)

        Allergiat ja autoimmuunisairaudet vaikuttavat spesifiseen immuunipuolutusjärjestelmään. Regulaatti vaikuttaa vain ei spesifiseen immuunijärjestelmän soluihin eikä hankittuihin (spesifisen) immuniteetin soluihin. Tällä tavoin immuunijärjestelmä palautuu terveeseen tasapainoon.
        In-vitro / ex-vivo -tutkimuksissa havaittiin, että Regulaatti ei johda interleukiini 4:n vapautumiseen eikä sillä näin ollen ole atooppisia (allergia-) vaikutuksia
        Probioottielementtiensä ansiosta Regulaatti tasapainottaa suolistoflooraa. Terve suolisto on välttämätön jotta immuunijärjestelmä voi toimia kunnolla

        Antisidinen vaikutus (parantaa pH-tasapainoa, vähentää hapetusstressiä ja nitrosatiivistä stressiä)

        Regulaatti sisältää vain kasviperäisiä raaka-aineita ja sen aineenvahdunta tuottaa emästä
        Regulaatti on vahva antioksidantti ja vähentää vapaiden happiradikaalien määrän terveelle tasolle. Tämä tarkoittaa sitä, ettei kudoksissa synny happamia kuona-aineita
        Regulaatti lisää merkittävästi solunsisäisen glytationin määrää. Glutationi on kehon oma puolustusjärjestelmä hapetusstressiä vastaan ja se neutraloi vapaita happiradikaaleja soluissa ja mitokondrioissa.

        Puhdista vaikutus (poistaa toksiineja, raskasmetalleja, lääkejäämiä, solunsalpaajatekijöitä)
        Regulaatti lisää solunsisäistä glutationia, jota maksa tarvitsee II faasin puhdistusreaktioihin. Regulaatti stimuloi maksan ja munuaisten toimintaa, jolloin maksa-ja virtsahappoarvot kohenevat nopeasti

        Vaikutuksen vatsaan ja suolistoon (antibioottien ja solunsalpaajien käytön jälkeinen tila, suolistoflooran kasvattaminen ja parantaminen, ummetus, ripuli, närästys, ilmavaivat)
        Regulaatin sisältämät probioottiset komponentit tasapainottavat suoliston bakteereja ja näin varmistavat terveen suolistoflooran
        Regulaatti parantaa kaikkia ärtyvät suolen oireyhtymästä kärsivien henkilöiden oireita, kuten ripulia tai ummetusta, ilmavaivoja, paineen tunnetta, vatsakipua- tai kramppeja. Laimennettu Regulaatti on näillä potilailla myös hyvin siedetty

        Aineenvaihduntaa parantava vaikutus (diabetes, korkeat triglyseridit - ja kolestroliarvot, ylipaino, kihti, energianpuute, metabolinen oireyhtymä

        Energiatason, elinvoiman ja keskittymiskyvyn paraneminen (krooninen väsymys, loppuunpalaminen, uupumus)


        Otteet : Diagnoosi "Sinun täytyy nyt vain elää tämän kanssa!" "EI KIITOS" Dr. Karl-Heinz Blank, Ekkehard Arnd Wittich Schelle, Johannes Aaron Seidler, Thomas Ganswindt, Dr. Axel Kohler
        © 2012"


    • LK

      Ainahan noissa luvataan vaikka mitä ja hyvin ympäripyöreästi. Ainakin tuo postattu pitkä litania on hyvin epämääräinen lupauksissaan.

      Niinkun esim: laskee CRP:tä niin mitä tämä oikeastaan tarkoittaa? CRP:hän nousee kun on jonkinlainen tulehdus, mutta laskeeko tämä siis sitä CRP:tä vai auttaako tämä jollain tavoin siihen tulehdukseen ja jos niin miten ja jos niin miksi ei mainosteta suoraan sillä kun se olisi parempi lupaus. Jos se pelkästään laskee tulehduksen nostamaa CRP:tä niin siitähän ei ole yhtään mitään hyötyä, enemminkin haittaa.

      Lisäksi "aineenvaihdunnan parantaminen" mitä se ikinä tarkalleen ottaen tarkoittakaan niin on vähän erikoinen jos se auttaa sekä ylipainoon että energianpuuteeseen. Siis lisääkö se imeytymistä? Lisääkö se kulutusta? Ensimmäinen on hyvä juttu energianpuutteeseen, mutta jälkimmäinen ei. Ylipainoon toisinpäin.

      Kun semmoinen yleinen "parantaa" lupaus on aina suhteellisen epämääräinen.

    • niinukkainen

      Lisää kokemuksia käyttäjiltä ?
      MIstä löytää halvimman pullon ?

      • kallista.

        Itse en muuta oikeastaan huomannut kuin että illalla alkoi kauheasti väsyttämään ja nukuttamaan. Eli unen saantiin vaikuttaa, helpottaa sitä. Mutta on liian kallista.


      • niinukkainen
        kallista. kirjoitti:

        Itse en muuta oikeastaan huomannut kuin että illalla alkoi kauheasti väsyttämään ja nukuttamaan. Eli unen saantiin vaikuttaa, helpottaa sitä. Mutta on liian kallista.

        toi onkin jännä huomio, jostakin luin että joku käyttäjä kertoi että se piristää ja virkistää...


      • anneli
        niinukkainen kirjoitti:

        toi onkin jännä huomio, jostakin luin että joku käyttäjä kertoi että se piristää ja virkistää...

        Tätä perusregulaattia ja aineenvaihduntaa lisäävää Regulat Pro Metabolic-tuotetta saa edullisemmin kun tilaa saksasta nettikaupasta. HInta taitaa olla noin 37 euroa pullo ja päälle postikuluja joista on usein tarjouksia. Itse ostin molempia ja aloitin Metapolicilla. Nyt olen viikon ottanut sitä aamuin illoin, vielä en ole huomannut vaikutusta, mutta viikko on lyhyt aika. Haluan itse kiiihdyttää aineenvaihduntaa ja siis hoikistua ja nostaa yleiskuntoa. Miehen jalkasilsaan ja minun punkinpuremaani ei vaikuttanut mitenkään. Voin raportoida lisää jos kiinnostaa olen realisti, mutta tiedän, että jotkut luontaistuotteet todella tehoavat. Anneli


      • lue lisää saksaksi
        anneli kirjoitti:

        Tätä perusregulaattia ja aineenvaihduntaa lisäävää Regulat Pro Metabolic-tuotetta saa edullisemmin kun tilaa saksasta nettikaupasta. HInta taitaa olla noin 37 euroa pullo ja päälle postikuluja joista on usein tarjouksia. Itse ostin molempia ja aloitin Metapolicilla. Nyt olen viikon ottanut sitä aamuin illoin, vielä en ole huomannut vaikutusta, mutta viikko on lyhyt aika. Haluan itse kiiihdyttää aineenvaihduntaa ja siis hoikistua ja nostaa yleiskuntoa. Miehen jalkasilsaan ja minun punkinpuremaani ei vaikuttanut mitenkään. Voin raportoida lisää jos kiinnostaa olen realisti, mutta tiedän, että jotkut luontaistuotteet todella tehoavat. Anneli

        http://www.niedermaier-regulat.de/dr-niedermaier-pharma.html
        http://www.niedermaier-regulat.de/regulat-die-regulate.html
        http://www.enzympro.com/

        tulee Viroon
        Our Partners in Estonia Coming soon – 2013

        Jos joku näkee vaivan kääntää ao jutut, ei alempituntoisen pidä heti hyökkäillä.


      • katkas

        Erinomainen tiedote Regulatin terveysvaikutuksista.


      • päiviskä
        anneli kirjoitti:

        Tätä perusregulaattia ja aineenvaihduntaa lisäävää Regulat Pro Metabolic-tuotetta saa edullisemmin kun tilaa saksasta nettikaupasta. HInta taitaa olla noin 37 euroa pullo ja päälle postikuluja joista on usein tarjouksia. Itse ostin molempia ja aloitin Metapolicilla. Nyt olen viikon ottanut sitä aamuin illoin, vielä en ole huomannut vaikutusta, mutta viikko on lyhyt aika. Haluan itse kiiihdyttää aineenvaihduntaa ja siis hoikistua ja nostaa yleiskuntoa. Miehen jalkasilsaan ja minun punkinpuremaani ei vaikuttanut mitenkään. Voin raportoida lisää jos kiinnostaa olen realisti, mutta tiedän, että jotkut luontaistuotteet todella tehoavat. Anneli

        Sanoit että viikon olet käyttänyt, kyllä siinä ajassa jo huomaa että energisyys lisääntyy. Jalkasilsan hoito sen sijaan vaatii pikän käyttöajan, viikossa se ei tokene.


    • uskoisko vai ei usko

      hei Anneli, mikä se Saksan nettiosoite on, en löydä millään googlettamalla, aiemminkin oli puhetta että 37 euroa pullo?
      Voitko kertoa, muuten loppuu käyttö koska ei ole varaa maksaa yli 60 euroa pullosta. Eka pullo lopuillaan enkä ole huomannut mitään uuttan en ole yhtään virkeämpi, esimerkiksi.

    • mitä ajattelisi ?

      Kokeilin sitä ohjeen mukaan, 1 ruokalusikallinen tyhjään mahaan aamulla ja minulle tuli siitä ainakin ruokatorven ärsytystä ja jotenkin hapan närästävä olo!
      Väsymyksen se kyllä vei koko päiväksi, mutta rintaakin korvensi koko päivän.
      Seuraavana aamuna laimensin nestettä ohjeen mukaan, ärsytys oli huomattavasti vähäisempää, mutta väsymys ennallaan.
      Annoin loppu pullon kaverille, joka pystyi sitä paremmin ottamaan.

      Onko teille muille tullut mitään mahavaivoja tai ruokatorvivaivoja Regulatista?
      Olisiko pitänyt jotenkin totuttaa elimistö siihen?

      • noh,

        Mä huomasin miehellä pahan hajun hengityksessä ainakin aluksi.

        Voi olla, että sun olis kannattanu jatkaa sitä. Se kai irrottelee kaikkea pahaa elimistöstä pois. Eikähän tuo sisällä vaarallisia aineitakaan.

        Tuote on kallis ja itse olen siirtynyt käyttämään pelkästään illalla 10 ml.


    • hyvä tuote on

      Kannattaa aloittaa vaikka pienemmällä annoksella ensin, jos Regulat ärsyttää mahaa. Itse kokeilin myös veteen sitä, ja pienemmällä annoksella aluksi. Minulta hävisi turvotus mahan seudusta ja olo on energisempi. Tykkään kovasti!

    • tuotatuota

      Melkoinen hinta tolla tuotteelle mikä kuitenkin sisältää vain:
      vettä*, sitruunoita*, taateleita*, viikunoita*, saksanpähkinöitä*, kookospähkinöitä*, sipulia*, soijapapuja*,kasviperäistä glyseriiniä, selleriä*, pavunituja*, artisokkaa*, herneitä*, hirssiä*, mausteita*, kurkumaa*,sahramia*

      • Kaija7

        Tuotteen hinta ei varmaan modostu vain käytetyistä raaka-aineista.100-sivuisessa kirjassa on aika hyvin selvitetty valmistustapa, mikä ei ole kovin yksinkertainen,eli luulen, että korkea hinta muodostuu juuri siitä, ja tietysti lähetys Saksasta Suomeenkin maksaa. Miksi Regulat ei tehoa jokaiseen käyttäjään? Onkohan käyttäjä toiminut ihan oikein ainetta otteessaan ?! Jalkasilsapotilas: Oliko silsakohta huolella desifioitu ennen regulaatin suihkuttamista(2xpäivässä) , ja pantiinko regulat-laastari silsan päälle yöksi? nämä olivat kirjassa annetut ohjeet. Entä närästystä saanut henkilö: Miksi ihmeessä otit heti täyden annoksen tyhjään mahaan? Tästä lähtien, laimenna aina ensimmäinen annos ja kokeile kuinka voit lisätä. Sinulle kävi kuten minulle joskus nuorempana: puristin ison valkosipulin kynnen puoleen vesikupilliseen ja join sen tyhjään mahaan, tulos: Verenpaine laski humahtaen alas, eli menin ihan kalpeaksi ja voimattomaksi. Pelastus tuli maitolasillisesta ja levosta.


    • Olervo

      Mistä tiedät ennalta että Regulaatit on huu haata?
      Antibiootitkin voi lukea huu haaksi jos haluaa!

      Eiköhän sitä jokainen koita parantaa oloaan valmisteella,jos vaikka saisi apua siitä,kuka tietää?
      Eihän kovat lääkkeetkään kaikille auta samalla tavalla,jos ollenkaan?
      Ostin pullon nurkumatta ja ostan toisenkin,haluan kokeilla valmistetta,eihän siinä
      mitään häviä.Jos menen taas lääkäriin ja popsin parit antipiootit naamaani,saman
      se tulee maksamaa kuin tuon pullonkin..

      Kas kun haluan kokeilla mitä vaan vaivaani kun antipiootit eivät auta!
      Ja kaikki tarvittavat toimenpiteet pään alueelle on tehty,eikä luvassa ole parempaa
      Katsos kaikki mahdollisuudet on koitettava,niin,hyvät kuin huonotkin.
      Olis syytä alkaa ymmärtää teidänkin napisijat ja arvostelijat.

      .

      • onnea mömmöistä

        "Mistä tiedät ennalta että Regulaatit on huu haata?"

        Voit esimerkiksi lukea markkinointimateriaalin ja todeta, että siinä esitetyt väitteet ovat epämääräisiä, perustelemattomia ja sisältävät oletuksia, jotka eivät pidä paikkaansa. Tuotteiden vaikuttavuutta minkään sairauden hoidossa tai ehkäisyssä ei myöskään ole osoitettu.

        "haluan kokeilla valmistetta,eihän siinä mitään häviä"

        Menetät lähinnä rahasi. Lisäksi tuet sellaista liiketoimintaa, jossa sairaille ihmisille valehdellaan, heille tyrkytetään hoitona valmisteita, jotka eivät toimi ja annetaan valheellisia terveydenhoitoneuvoja ilman erityitstä osaamista ja vastuuta. Jos se on sinusta ok, niin mikäpä siinä sitten.


    • 7+12
    • vilkase!

      täältä tosiaankin halvat REGULATIT:

      Regulat 350 ml

      Normaali hinta: 54,90 €

      Alennettu hinta: 49,70 €

      Lyhyesti

      Regulat on luomutuotantoa oleva entsyymivalmiste, joka tukee elimistön omia entsyymiprosesseja.

      --> http://www.terveysteekki.fi/tuotemerkit/regulat.html

    • kaik ne saksalaiset
      • kiina turkki ranska

        http://www.list-of-companies.org/Keywords/regulat/


    • sospiro

      Kokeilin Regulaattia kirjassa neuvottujen ohjeitten mukaisesti, n.viikon ajan.
      En huomannut mitään erikoista vaikutusta,joten päätin lisätä vähän annosta.
      Nyt olen lurauttanut kuppiin ihan "korvakuulolta" pari-kolme kertaa.
      Johan alkoi vaikutusta ilmenemään. Tuli NOKKOSIHOTTUMA rinnalle ja kaulalle.
      Kirjassa sanotaan,että pitää lopettaa heti Regulaatin nauttiminen. Ihottumakin alkaa laantua. MItäs nyt sitten??? Puolipulloa olis vielä jäljellä.
      Olisko nyt jotain asiantuntijaa neuvomaan tästä eteenpäin.
      Vaikutusta tuolla aineella ainakin näyttää olevan.

    • horseshoe1

      Olen käyttänyt regulattia vuoden, on todella hyvä tuote.Mulla on ollut verenpaine koholla noin 20 v. Käytettyäni kyseessä olevaa tuotetta,paine on normalisoitunut,olen heittänyt verenpaine lääkkeet hevonkuuseen,en tarvitse niitä enää. Laitan sitä myös hiuksiin ja hieromalla päänahkaan,hiukset ovat pysyneet hyvin päässä eivät enää lähde irti edes kammatessa,vain muutama hius irtoaa joka on normaalia.Energiaa se myös tuo lisää,ainakin omalla kohdallani.Halvin pullo jonka tiedän ,maksaa Suomessa alle 50 e,jonka normaali hinta on 56,90 e.Täältä netistä löytyy hintoja.

    • inarix

      Hei
      MInulla on yhden pullon mittainen RegulatPro Metabolic -kokemus. Ostin pullon mielenkiinnosta ja sillä perusolettamuksella, että minultahan ei mitään puutu, terveystietoinen ihminen kun olen
      Yksi vaikutus on ihan selvä: kiinnostus makeaan on hävinnyt. Minun kohdallani makea tarkoittaa jäätelöä, ja nyt ohitan marketin jäätelökaukalot välinpitämättömästi, koska EI KIINNOSTA!
      Minulla on pari muutakin terveysseikkaa, joiden osalta seuraan Regulatin vaikutusta, mutta niistä kerron myöhemmin, jahka saan itseni testautettua.
      Olen tyytyväinen, se se toinen pullo (650 ml) odottaa korkkaamista keittiön pöydällä.

    • sepe 18

      Tyttäreni on apteekissa töissä. Kyselin häneltä Regulatista. Hän sanoi sen olevan aivan järkyttävän makuista ja kallista ja täysin humpuukituote.

      • Maisa 9

        No tietenkin sanoi regulatin olevan humpuukia kun on apteekissa töissä.Eihän kukaan omaa pesäänsä sotke.Regulattia myydään kyllä apteekissa,mutta se on luomutuote josta lääketehdas ei hyödy mitään.


    • leenakaarinalaine

      Tuo on kyllä ihan ylimainostettu juttu täällä Suomessa.
      Kehutaan kuinka se on saksalaisten käyttämä hieno tuote. Ja kissan kontit !

      Tyttäreni perhe asuu Kölnissä. Aloin oikein etsimällä etsiä kyseistä tuotetta sieltä. Ajattelin jos olisi vaikka edullisempaa kuin meillä. Kävin kolmessa paikallisessa apteekissa/luontaiskaupassa ennenkuin tunnistivat koko tuotetta. Sen jälkeen juoksin ainakin kolmessa paikassa edelleen ennenkuin löytyi paikka, jossa oli kokonaista KAKSI pulloa tuotetta sivuhyllyllä.
      Kyllä meillä naurua piisasi. Siinä TEIDÄN SUOMALAISTEN SUPER TUOTE !! Paikallisessa maassa hyvä kun edes tunnistivat tuotetta.
      Hoh hoijaa vaa,

      • iines 2

        En usko, ei pidä paikkaansa . Regulat on todella hyvä tuote,vaikka maku on mitä on.


      • leenakaarinalaine
        iines 2 kirjoitti:

        En usko, ei pidä paikkaansa . Regulat on todella hyvä tuote,vaikka maku on mitä on.

        Aivan sama. Usko sinä vaikka varvulla parantamiseen. (Heitäkin on )

        Todellakin, täysin YLIMAINOSTETTU täällä Suomessa. Saksalaiset itse eivät välitä humpuukista. Ovat tarkkoja ihmisiä. Suomalaisille reppanoille uskotellaan vaikka mitä.
        Passaa mennä itse Saksaan ja tutustua asiaan.
        Saksa on homeopatian ja luontaistuotteiden alalla tosi edistyksellinen Suomeen verrattuna. Siitä huolimatta kyseinen , regulaattituotteet, eivät ole millään tavoin vallanneet jalansijaa heillä. Toisin kuin meille yritetään uskotella.


      • iines 2
        leenakaarinalaine kirjoitti:

        Aivan sama. Usko sinä vaikka varvulla parantamiseen. (Heitäkin on )

        Todellakin, täysin YLIMAINOSTETTU täällä Suomessa. Saksalaiset itse eivät välitä humpuukista. Ovat tarkkoja ihmisiä. Suomalaisille reppanoille uskotellaan vaikka mitä.
        Passaa mennä itse Saksaan ja tutustua asiaan.
        Saksa on homeopatian ja luontaistuotteiden alalla tosi edistyksellinen Suomeen verrattuna. Siitä huolimatta kyseinen , regulaattituotteet, eivät ole millään tavoin vallanneet jalansijaa heillä. Toisin kuin meille yritetään uskotella.

        Minä olen käyttänyt regulaattia jo toista vuotta.Usko tai älä,mun verenpaineeni on sillä tuotteella parantunut.Todellakin söin verenpaine lääkkeitä monet vuodet,nyt en tarvitse niitä enää,paineet ovat normaalit.Jalassani oli joku ihme patti,laitoinsiihen regulaattia ja se poistui.Haavoihin kun sitä laittaa,paranevat nopeasti.Silmät jos ovat kuivat,pyyhkäisen niitä kyseisellä tuotteella niin kuivuus on hävinnyt.Hiukset pysyvät myös päässä ei ole hiuskatoa.Niin että hyviä kokemuksia on.Eikä voi johtua muusta kuin regulaatin käytöstä.


      • Kusetus1
        iines 2 kirjoitti:

        En usko, ei pidä paikkaansa . Regulat on todella hyvä tuote,vaikka maku on mitä on.

        Täyttä huijausta mokoma Regulaatti.Ei toimi.Parempi olo tulee,kun ottaa kupin teetä tai hyvää mallas whiskyä.Sakut kusettaa.


    • iines 2

      Pieni korjaus tuohon edelliseen viestiin.Älä pyyhi silmiä,vaan silmäluomia regulaattiin kostutetulla vanutupolla.

      • hulluuteen uskoin

        Pyyhi iines ihan vaan reilusti koko silmä!
        Näin voit varmistaa, että sinäkin saat kunnon haavauman.
        Itsellä oli pieni gastriitin alku ja regulaatilla varmistin, että siitä tuli kunnon ulcus (vatsahaava). Gastroskopiassa epäilivät, että olin äskettäin käyttänyt esim. ibuprofeiinia suuria määriä. Vammat, haavaumat oli sen laatuisia vatsassa. Itseasiassa en ollut käyttänyt mitään lääkkeitä muuta kuin tuota mahdottoman terveellistä regulaattia.
        Jouduin kunnon lääkäri- ja tutkimuskierteeseen. Meni monta kuukautta lääkitä ennenkuin paranin tuosta tehokkaasta regulaattihoidosta.


      • Iines 2
        hulluuteen uskoin kirjoitti:

        Pyyhi iines ihan vaan reilusti koko silmä!
        Näin voit varmistaa, että sinäkin saat kunnon haavauman.
        Itsellä oli pieni gastriitin alku ja regulaatilla varmistin, että siitä tuli kunnon ulcus (vatsahaava). Gastroskopiassa epäilivät, että olin äskettäin käyttänyt esim. ibuprofeiinia suuria määriä. Vammat, haavaumat oli sen laatuisia vatsassa. Itseasiassa en ollut käyttänyt mitään lääkkeitä muuta kuin tuota mahdottoman terveellistä regulaattia.
        Jouduin kunnon lääkäri- ja tutkimuskierteeseen. Meni monta kuukautta lääkitä ennenkuin paranin tuosta tehokkaasta regulaattihoidosta.

        Viestisi on vähän asiaton.No,ehkä regulaat ei sitten kaikille sovi,jos on uskomista kertomukseesi.Mulle se sopii erittäin hyvin.


      • Mirja K
        hulluuteen uskoin kirjoitti:

        Pyyhi iines ihan vaan reilusti koko silmä!
        Näin voit varmistaa, että sinäkin saat kunnon haavauman.
        Itsellä oli pieni gastriitin alku ja regulaatilla varmistin, että siitä tuli kunnon ulcus (vatsahaava). Gastroskopiassa epäilivät, että olin äskettäin käyttänyt esim. ibuprofeiinia suuria määriä. Vammat, haavaumat oli sen laatuisia vatsassa. Itseasiassa en ollut käyttänyt mitään lääkkeitä muuta kuin tuota mahdottoman terveellistä regulaattia.
        Jouduin kunnon lääkäri- ja tutkimuskierteeseen. Meni monta kuukautta lääkitä ennenkuin paranin tuosta tehokkaasta regulaattihoidosta.

        Auttaako tuote ripulivatsaan ? Olen kärsinyt ripulista 8 kk. Kaikki tähystykset on tehty, jopa masennustakin tutkittu. Ei löytynyt. "Tulehduttaako" tuote vielä enemmän suolistoaa ja vatsaa. Toiset sanovat, että tuote on humpuukia ja toiset ovat saaneet joihinkin vaivoihin avun. Jos tämä tuote auttaisi edes muutamana päivänä viikossa olisin onnellinen.


    • humpuukia.

      Regulat on luomutuotantoa oleva entsyymivalmiste, joka tukee elimistön omia entsyymiprosesseja.

      Regulat valmistetaan luomuvihanneksista, -pähkinöistä ja -hedelmistä patentoidulla kaskadifermentointi-menelmällä (vaihekäyttämismenetelmällä), jossa seosta maitohappokäytetään useassa vaiheessa noin kolmen kuukauden ajan. Fermentointiprosessien aikana kasveista peräisin olevat fytokemikaalit ja entsyymien määrä kasvaa valmisteessa moninkertaisiksi. Yhden pullon valmistukseen käytetään korillisen verran raaka-aineita. Tuontantoon käytetään aurinkoenergiaa.

      Regulatin positiiviset moninaiset vaikutukset näkyvät muun muassa vastustuskyssä, energian ja vitaalisuuden lisääntymisenä ja hiusten vahvistumisena. Se vaikuttaa elimistön pH-tasapainoon, aineenvaihduntaprosesseihin sekä uudistaa soluja. Regulatia voi käyttää myös ulkoisesti pienten iho-ongelmien hoidossa.

      Sisältää:
      Vettä*, sitruunoita*, taateleita*, viikunoita*, saksanpähkinöitä*, kookospähkinöitä*, sipulia*, soijapapuja*,kasviperäistä glyseriiniä, selleriä*, pavunituja*, artisokkaa*, herneitä*, hirssiä*, mausteita*, kurkumaa*, sahramia*, acerolakirsikkaa* (*luonnonmukaisesti tuotettuja).

      Syö kasvikunnan tuotteita (kasviksia, vihanneksia, juureksia, hedelmiä, papuja, linssejä, herneitä ja marjoja) vähintään 500 grammaa päivässä.

      Pohjoismaiden ministerineuvoston selvityksen mukaan vain alle 10 % suomalaisista sanoo syövänsä viisi annosta kasviksia, vihanneksia, juureksia, hedelmiä, papuja, linssejä, herneitä ja marjoja päivässä.

    • näin on

      Ihan huuhaa tuote ja älyttömän kallista ja kamalan makuista litkua. Itse tehty vuorenkilven lehdestä ns siperian tee on tehokasta.

    • omituinen höpöttäjä

      no viskihän se on varsinainen terveystuote alkoholi on myrkkyä (yök) regulaatti yes

    • kip4

      Tuote joka sisältää "tehokkaita" aineita (mutta kukaan ei oikeasti ymmärrä mitä) , sitä välilläö hierotaan päänahkaan ja välillä niellään ja tehoaa 90 % yleisimmistä vaivoista:
      - lihavuus
      - unihäiriöt
      - muistihöiriöt
      - syylät
      - verenpaine
      - ihottumat
      - kipeät nivelet... rasti vaan ruutuun ja kaikki lähtee yhdellä aineella!!
      Eikö nyt normaalijärkisellä ja normaalilla koulusivistyksellä varustetun ihmisen hälytyskellot ala soida? Mega-humpuukia!!

      Jos jokin kuullostaa liian hyvältä ollakseen totta, se yleensö on. Kaikenlaisia käärmeöljyjä ja ihmepillereitä kaikkiin vaivoihin on kaupiteltu hyväuskoisille maailman sivu. Tässä yksi lisää, olkaa hyvä, rahat tänne päin, kiitos.

    • kip4

      Pakko jatkaa... Onko kukaan teistä höplästävedettävistä ikinä tullut ajatelleeksi että samat entsyymit ja antioksidantit saisi helposti vaikka ihan ilmaiseksi? Syökää enemmän tuoreita kasviksia, marjoja ja hedelmiä!!

      Ja sitten kun syö vähemmän pullamössöruokia ja alkaa liikkua enemmän ellei peräti kuntoilla niin kummasti paranee
      - "energiatasot" eli väsymys
      - ylipaino
      - korkea verenpaine
      - nesteen kerääntyminen
      - huono ruuansulatus
      - ynnä monta muuta ylipainosta ja huonoista elintavoista johtuvaa vaivaa
      (syylät on sienitartunta ja hiustenlähtö 99% geeneissä)

      Kas kummaa, tuohan on melkein sama lista!!! Se olisi noin helppoa ja huomatavasti halvempaa ja yleisestikin terveyttä edistävää, mutta kun SIINÄ JOUTUU NÄKEMÄÄN VAIVAA ja muuttamaan omia elintapojaan. Helpompaa hakea hokkuspokkus-parannus pullosta ja maksaa.

    • kokeiltu on.

      Kokeilin sen yhden pullon (0,5 l?) verran, en huomannut mitään vaikutusta. Lähinnä toivoin perus energia/vireystason nousua, eipä tapahtunut ihmettä.

    • hedelmiä sitten

      Kiitos tiedoista, eipä tarvitse hankkia! Jo pienikin mahdollisuus, että saisin minua 1,5 vuotta vaivanneen karmean urtikarian takaisin - ei kiitos! Eikä tunne oikein hyviäkään kokemuksia löytyvän. Tyypillisesti vaan kallis hinta.

      • Smoothiet kehiin

        Mun resepti hyvää oloon on superpirtelö jota juon joka aamu ja olen pysynyt flunssattomana pari vuotta vaikka työkaverit ovat köhineet pitkin vuotta. Laitan kotimaisia marjoja, siemeniä tai pähkinöitä, banaania, omenamehua, joskus maca-jauhetta. Varioita on monia mutta kotimaiset marjat kuuluvat pirtelööni aina.

        Lisäksi syön talvisin D-vitamiinia ja Spirulina ja Chlorella-leväkapseleita. Ei ole niin kallista kuin Regulaatti ja tulee aamupala nautittua smoothien muodossa.


      • sama idea
        Smoothiet kehiin kirjoitti:

        Mun resepti hyvää oloon on superpirtelö jota juon joka aamu ja olen pysynyt flunssattomana pari vuotta vaikka työkaverit ovat köhineet pitkin vuotta. Laitan kotimaisia marjoja, siemeniä tai pähkinöitä, banaania, omenamehua, joskus maca-jauhetta. Varioita on monia mutta kotimaiset marjat kuuluvat pirtelööni aina.

        Lisäksi syön talvisin D-vitamiinia ja Spirulina ja Chlorella-leväkapseleita. Ei ole niin kallista kuin Regulaatti ja tulee aamupala nautittua smoothien muodossa.

        Kuulostaa hyvältä. Itse käytän samaa reseptiä paitsi ilman levää ja macaa.


    • 1rk2

      Huh, huh miten meitä jymäytetään. Jos auttaa, kelle auttaa, mutta en uskaltaisi
      sekoittaa niitä edes kokeillakseni, jos joutuu syömään lääkärin määräämiä
      lääkkeitä sellaisiin vaivoihin kuin esim verenppainetautiin. Useat lääkärit eivät edes voi suositella niitä, koska niitä ei ole tieteellisesti tukikittu ja valmistajat
      eivät vastaa seurauksista.

    • noni1

      Olen käyttänyt regulaattia pahaan nikkelin aiheuttamaan allergiseen ihottumaan kädessä, joka ei parantunut kortisonilla tai muilla voiteilla. Aluksi punoitti kovasti regulaatin laiton jälkeen, mutta sitten helpotti. Seuravana päivänä iho näytti jo selvästi paremmalta! Ainakin ulkoisesti voin suositella!

    • ytäyti
    • joni3

      Itellä loppui kuukaisia jatkunut ripuli noin viikossa regulaatin alottamisen jälkeen. Loppunu mahakivut yms. Ulostekki normalisoitunut.

    • Iida12

      Olin aikeissa myös ostaa regulaattitiivistettä, mutta onneksi luin vihkosen. Tiiviste lupaa auttaa mm. tinnitukseen. Tinnutushan tapahtuu kuuloaivokuorella ja vihkonen opastaa "hieromaan korvia regulaattitiivisteeseen kostutetulla sidetaitoksella". Hä? Mitä tekemista korvien iholla on "väärin oppineen" kuuloaivokuoren kanssa…

      • Regulaattori-

        Ihmisiä voi yrittää kusettaa monilla eri tavoilla.


    • aippaka51

      Helmikuussa 2014 todettiin eturauhassyöpä. PSA 19,8. Gleason 3 4 Käytin kaksi isoa pulloa Regulat Pro ta. Uni vaikeudet katosi ja energisyys kyllä lisääntyi. Ennen leikkausta huhtikuun lopussa otettiin PSA joka oli 9,8,,,toipuminen tapahtui urologin mielestä erittäin nopeasti ja hyvin. Kesäkuussa olin jo raskaissa rakennustöissä, virtsankarkailua aluksi mutta nekin loppui heinäkuulla. Erektio ei ole vielä nyt marraskuussa riittävän jämäkkä yhdynnän suorittamiseksi mutta sekin paranee kerta kerralta. Ostin kaksi isoa pulloa em. ainetta ja kokeilen vaikutusta siihen asiaan. Kerron vaikutuksista tuossa joulun tienoilla kun toiveissa on joululahjana erektiokyvyn palautuminen. Pitäkääs peukkua ...

    • Tindeville

      Olen käyttänyt yhden pullon RegulatPro Biota. Hiustenlähtö oli todella runsasta tuona aikana. Heti kun lopetin käytön myös hiustenlähtö loppui, joten luulen, että johtui siitä. En käytä toista kertaa.

    • hyvätuote

      Toinen pullo vasta Regulat Pro Metabolicia menossa. Minulle tämä valmiste on tuonut hyvää terveyttä. Aineenvaihduntani on piristynyt, kiloja on karissut, uni on ollut syvää, kasvojeni iho on parantunut, gynekologiset vaivani ovat kadonneet jne.jne. Käyttöni jatkuu edelleen, se on selvää. Upea tuote.

    • Anonyymi

      Kaksi viikkoa olen käyttänyt aamuin illoin sen 10 ml tyhjään mahaan, maku nyt on mitä on, mutta kyllä sen kestää. Toukokuussa sain koronan ja sen jälkeen en ole tervettä päivää nähnyt, on ollut pari jaksoa tehohoitojaksoa, pari keuhkokuumetta ja verenmyrkytystä ja vaikka mitä. Olen kyllä huomannut positiiviia vaikutuksia jo nyt, taas olen vahvalla antibioottikuurilla ja silti voin kohtalaisen hyvin, vatsa toimii normaalisti, ei ole ripulia ja oksentelua, mistä olen kärsinyt kokokesän. myös verenpaine on laskenut melkeimpä liiankin alas. Kolmen viikon päästä menen taas labroihin ja odotan miltä tulehdusarvot näyttävät. Yksi huono puoli tässä aineessa on, ennen nukuin paljon pitkin päivääkin. Nyt se on piristänyt minua niin että en saa enää päivällä nukuttua ja minä kun tykkään nukkumisesta. Älkää tuomitko tätä tuotetta sillä perusteella että se ei teille sovi, me ihmiset ollaan niin erilaisia. Eihän ne virallisetkaan lääkkeet kaikki sovi kaikille.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2612
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      334
      2444
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      94
      2136
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      61
      1828
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1743
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1714
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      122
      1462
    9. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      61
      1458
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe