Hei!
Löytyisikö joltain Brother KH-800 -merkkiseen vanhaan (70-luvulta) neulekoneeseen reikäkortteja tai tietoa mistä niitä voisi löytää? Alkuperäisiä valmiiksi ohjelmoituja tai sellaisia tyhjiä, jotka koneeseen sopivat?
Ostin koneen käytettynä, mutta reikäkortit uupuvat. Eikä niitä kuulemma saa enää ostettua mistään uutena.
Neulekoneen reikäkortteja
3
1056
Vastaukset
- Lopussa linkki malli
Jos Suomesta ei löydy kortteja, laita hakuun "PunchCard for Knitting machine" , ostettavaa löytyy. Tyhjää korttia myydään myös rullatavarana.
Tyhjien korttien rei'ittämiseen pitää hankkia reikäpihdit. Lisäksi pitää olla muoviset klipsit, joilla kortin päät yhdistetään, syntyy rengas joka pyörii koneessa rivi riviltä neulottaessa.
Netissä on sivuja mistä löytyy valmiiksi rei'itettyjen korttien malleja. Kuvioneuleet aika helppo rei'ittää kortille. Pitsimallit (omat) vaativat tietämystä, se vaikeampaa. Pitäisi olla myös pitsikelkka lisäksi.
Jos aikoo myydä koneensa, kannattaa säilyttää koneen tarvikkeet ja myydä ne koneen mukana.
http://price-testr.net/search/machine knitting?campid=5337002867 - Mulla on,
mutta en ole niistä valmis luopumaan, sillä kone on edelleen aktiivikäytössä. Omani olen ostanut niinkin kauan sitten kun Enestamilla oli vielä myymälä Helsingissä Malminrinteessä.
Mutta soita ihmeessä maahantuojalle (Enestam Oy), ja kysy sieltä. Minulla on valmiita reikäkortteja, tulleet koneen mukana (käytettynä ostettu).
Lisäksi olen tehnyt omia kuvioita ja neulelehtien mallien reìjityksiä. Myös
reijittämätöntä korttia on jossakin rullalla. En ole muutamaan vuoteen koneella
neulonut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412355Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422941923- 201750
- 241565
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231404- 1001289
- 411272
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391235- 35992
- 9938