Diandra

Jahuli Ström

Ensiksi tytön pitäisi laihduttaa kymmenen kiloa tai kaksikymmentä. Sitten levyttämään.

14

81

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laulan.

Täysin päinvastoin minä ajattelen.

Nykynuorille muovattujen langanlaihojen idolien rinnalle on terveellistä saada myös terveen ja kauniin näköinen nuori laulajatar, jolla on upeista upein ääni.

Vaikka uskon, niin tiesit täällä useimpien ajattelevankin?

• 695

Ihana on tämä Idols-laulukilpailun voittaja!
      Hyvä ääni ja hyvä esiintyjä,aivan sädehtii iloa laulaessaan.
      Pidin tosi paljon!

• Makriina ek

Levyn laulajaa et näe.

• mummoikäinen fani

Ihana lapsi,itku silmässä katsoin aina hänen niin viatonta ja nuoruuden paloa olevaa esitystään!
      Ja mikä ääni,arkuutta ja kokemattomuuttahan hänessä vielä on mutta mikä meno ja syke.

Hänen elämänsä muuttui kertaheitolla ja miten ylpeä ukki seurasi esitystä!!

Hyvä Didi : ))))

• Kyllä ihmeellisesti voi nuoren naisen ääni soida. Kun tuohon liittyy vielä lapsenomainen hellyyttävä esiintyminen, on tulos ikäänkuin yliluonnollisen ihana ja kaunis.

On suorastaan loukkaavaa kirjoittaa ylipainosta kun noiden kehysten sisällä syntyy jotain noin kainista kuultavaa ja minusta nähtävääkin.

• Atolfia

Sanoisin, että Didillä on vielä lapsenomaista pyöreyttä vartalossaan. Ei ollenkaan mielestäni ollut pahasta. Oli todella herttainen ja avoin, vielä hirveän estoton, mikä teki hänestä niin viehättävän.

Uskomaton ääni noin nuoreksi ihmiseksi. Tuli minullekin kyyneleet silmiin, niin herttainen hän oli kyynelehtiessään voiton huumassa.

Onneksi olkoon vaan Didi!

• Paras voitti!

Ihan samaa mieltä, aivan ihana tyttö! Todella kaunis, iloinen, ja aito. Harvinaisuus kerrassaan, kaikkea hyvää hänelle.

• Paras voitti! kirjoitti:

Ihan samaa mieltä, aivan ihana tyttö! Todella kaunis, iloinen, ja aito. Harvinaisuus kerrassaan, kaikkea hyvää hänelle.

Ihan oikea voitti.
        Aloittaja lienee erehtynyt kilpailun aiheesta.
        Nyt valittiin laulajaa eikä luuviulua rättimallien orkesteriin.

• *Kukkahame*

Kaunis ääninen ihme, noin sanon hänestä.
      Jo ensimmäisestä laulusta lähtien oli Didi minun suosikki, ja sitten jossain vaiheessa huomasin Susannan, molemilla oma täysin erilainen ääni mutta molemmat tosi hyviä.
      Voin todeta """omasta puolestani""" ettei Susa huonolle hävinnyt.
      Didin pyöreys oli jo huomattavasti hävinnyt finaaleissa, suunta on hyvä ja nuori neito oli täysillä mukana,
      Onnea Hänelle!

• .

Haittaako sinua ihmisen pyöreys?
        Minua ei.
        Meitä ihmisiä on kaikille kiloille.

Anorektikkoja en kaipaa nuorien idoleiksi.

• *Kukkahame*

Sinulle .
      Enhän minä niin sanonut että haittaa, näitä järjenjättiläisiä vaan aina kulkee perässäni!

En itsekään ole mikään ohutvartaloinen ;-DDD, haittaks se?

• ??

Millä kompetenssilla teet diagnooseja ihmisistä?

• marja-liisa...

No minäpä vastaan, EI HAITTAA, olet ihana ihan noin. Ja samoin Didi, kerrassaan ihana tyttö. On todella mukavaa saada noin edustava, ja lahjakas tyttö suomen musiikki markkinoille!

• Tuolla äänellä ja olemuksella Didi kyllä valloitaa koko maailman.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      143
      1649
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1551
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      28
      1179
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1121
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      83
      951
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      921
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      913
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      61
      788
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      761
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50