että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin.
Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Tavallaan se hävettää nyt jälkeenpäin, että osasin olla niin typerä silloin. Nolottaa.
Häneen rakastuminen oli sellaista
63
620
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Teit virheen ja luulit häntä tavalliseksi ihmiseksi, jonka kanssa voi puhua asioista, tehdä suunnitelmia ja kompromisseja ja neuvotella niistä ym.
- Anonyymi00003UUSI
Edellinen on keittiö psykologin näkökanta .
- Anonyymi00009UUSI
Lepokotiin vaan ja siteisiin
- Anonyymi00002UUSI
Tuon on inhimillistä. Rakastuminen saa koko kehon reagoimaan ja mieli saa energiapuuskasta osansa. Sen vuoksi se tekee ihmeitä jopa masentuneille. Siitä saa ikään kuin ”supervoimia”. Kaikki maailmassa suurin piirtein tuntuu mahdolliselta. Ei sitä tarvitse hävetä tai siitä nolostua. Rakastuminen on pieni ihme ja on hienoa, että olet saanut sen kokea.
- Anonyymi00010UUSI
Risperidonit vie sen vähänlin
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Risperidonit vie sen vähänlin
Risperidon vie erektion. Ei tarvii kaivata naisia sitten.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Risperidon vie erektion. Ei tarvii kaivata naisia sitten.
Ei kukaan kaipaa ketään erektiolla. Rakastumisessa se tärkein elin on aivot.
- Anonyymi00004UUSI
Kumbayaaa my looord laulakaamme kaikki yhdessä. Ja samaan syssyyn muistutus kaikille äideille että rakastakaa lapsianne terveellä tavalla tai on jälkikasvu netissä esittämässä äitejä ja mustamaalaamassa koko vtun tasavallan näillä tuherruksillaan..
- Anonyymi00011UUSI
En tiedä mutta voimme kitarapiirissä laulaa
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
En tiedä mutta voimme kitarapiirissä laulaa
Triangeli taitaa olla eräälle porukalle parempi. Arvostan.
- Anonyymi00005UUSI
Erikoisesti näytit rakastumisen minulle. Tapiöit muita miehiä ja sitten täällä palstalla vaan haukuit ja syyllistit minua.
Mieheltä- Anonyymi00021UUSI
Ei pidä paikkaansa. Minä otin kyllä kaikki lääkkeet.
- Anonyymi00006UUSI
Paras keino on saada haluamansa kun esittää tyhmää tai tekeytyy ihan muuksi
- Anonyymi00007UUSI
Sitä saattaa tyhmempi tietysti niin luulla!
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sitä saattaa tyhmempi tietysti niin luulla!
Omat tunteet meni täysin nollaan!
- Anonyymi00012UUSI
Ja ottaa ppamoxit
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Varmasti kun toinenviettää kuukausia psastolla
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Onkohan nyt säästetty hieman liikaa mielenterveyden määrärahoista?
Sen verran tota avopotilasta palstoilla vai onko joku unohtanut pistää estot nettiin. - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Osastot on parhaita🤤jopa linna opettaa uusia tapoja
Ne on sellaisia koulutuskeskuksia, siellä revitään ihmisen omat aivot irti ja laitetaan uudet reenatut tilalle
Kun tällainen harjaantunut yksilö lähtee metsälle. Se imee lisää tietoa koska se on opetettu. Se on paras mahdollinen predatori. Vain lopputulos pitää saavuttaa ja tehtävä on suoritettu.
Heistä tehdään psykopaatteja.
He opettelevat kohteensa heikkoudet vahvuudet
Niihin on helpointa iskeä kun tilaisuus tulee missä pitää toimia että päästään siihen tavotteeseen - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Osastot on parhaita🤤jopa linna opettaa uusia tapoja
Ne on sellaisia koulutuskeskuksia, siellä revitään ihmisen omat aivot irti ja laitetaan uudet reenatut tilalle
Kun tällainen harjaantunut yksilö lähtee metsälle. Se imee lisää tietoa koska se on opetettu. Se on paras mahdollinen predatori. Vain lopputulos pitää saavuttaa ja tehtävä on suoritettu.
Heistä tehdään psykopaatteja.
He opettelevat kohteensa heikkoudet vahvuudet
Niihin on helpointa iskeä kun tilaisuus tulee missä pitää toimia että päästään siihen tavotteeseenNäille annetaan vielä resepti kouraan. Saavat aivot jäähän että voivat toimia viileenä lääkkeen vaikutuksen alaisena. Silloin ei voida edes tuomita.
Pelottavaa ennemminkin - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Onkohan nyt säästetty hieman liikaa mielenterveyden määrärahoista?
Sen verran tota avopotilasta palstoilla vai onko joku unohtanut pistää estot nettiin.Pusi pusi tulen sitomaan sinutkin
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ai oikein nollaan laski. Silti roikut täällä. Jäit varmaan auttamaan tänne muita samassa tilanteessa olevia?
- Anonyymi00059UUSI
Olitko sarkastinen?
- Anonyymi00015UUSI
Juu. Lopulta selvisi, että hän vain käytti hyväuskoisuuttani hyväksi. Hyväksikäytti ja hylkäsi.
- Anonyymi00055UUSI
Aika ympäripyöreätä. Miten se hyväksikäyttö tapahtui? Et keksi muuta tapaa saada huomiota kuin syyttää toista hyväksikäytöstä? Tajuat varmaan, että hyväksikäyttöä ei ole, jos toinen jossain vaiheessa huomaa, että olet väärää tyyppiä ja päättää lopettaa homman ennen kuin menee pitemmälke.
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Aika ympäripyöreätä. Miten se hyväksikäyttö tapahtui? Et keksi muuta tapaa saada huomiota kuin syyttää toista hyväksikäytöstä? Tajuat varmaan, että hyväksikäyttöä ei ole, jos toinen jossain vaiheessa huomaa, että olet väärää tyyppiä ja päättää lopettaa homman ennen kuin menee pitemmälke.
Ennen kuin hän osoitti kiinnostustaan minuun, teki päivityksen, jossa kertoi aikovansa perseillä isosti. Siitä päättelin, että hän tahallisesti saattoi minut tähän jamaan.
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Ennen kuin hän osoitti kiinnostustaan minuun, teki päivityksen, jossa kertoi aikovansa perseillä isosti. Siitä päättelin, että hän tahallisesti saattoi minut tähän jamaan.
Mutta liittyikö se nimenomaan sinuun vai töysin eri asiaan?
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Mutta liittyikö se nimenomaan sinuun vai töysin eri asiaan?
Miksi muuten olisi kadonnut ja lyönyt estot päälle? Vaikken edes osoittanut ihmemmin kiinnostusta (vaikka olin kiinnostunut).
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Miksi muuten olisi kadonnut ja lyönyt estot päälle? Vaikken edes osoittanut ihmemmin kiinnostusta (vaikka olin kiinnostunut).
No sitten jos estot on laittanut. Olet oikeassa. 🙌🏼
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
No sitten jos estot on laittanut. Olet oikeassa. 🙌🏼
A person who has betrayed you will not keep any contact because it reminds them how worthless they are.
- Anonyymi00019UUSI
Kyllä kai tässä jotenkin edetään vaikka MIEHENI EI VÄLTTÄMÄTTÄ OLE MINUN UNELMIEN MIES VAAN VAIMONSA, mutta EI TÄSSÄ OLE VAIHTO-EHTOJA kuin TÄYTTÄÄ MIEHENI UNELMA.
Minä kyllä sanon hänelle, että : Tämä oli sinun unelma, mutta ehkä minä sinun unelmassa voin elää omaa unelmaa vaikka MIEHENÄNI ET VÄLTTÄMÄTTÄ OLE UNELMIENI MIES, koska SUOMALAISET MIEHET OVAT AIKA HARVOIN UNELMA MIESTEN LISTOILLA YKKÖSENÄ!
Tässä on sentään se hyvä puoli, että jos minä olen mieheni unelma niin sehän on jo UNELMA ELÄMÄÄ vaikka toiset ERONNEET TUOMITSEE MEIDÄN EROT VAIKKA HE EIVÄT OLE ITSEKKÄÄN PYSYNEET SUHTEESSA SAMAN MIEHEN KANSSA. - Anonyymi00020UUSI
Gubbe ei koskaan ole normaali
- Anonyymi00023UUSI
sitä sattuu. 😊
- Anonyymi00024UUSI
Elämä jatkuu, no worries.
- Anonyymi00026UUSI
No warriers either.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
No warriers either.
Warriors.
- Anonyymi00025UUSI
Toiset tykkää metsästää sitä naista ja toiset odottaa, että nainen lähestyy, koska itse on aloitekyvytön.
Jos ”metsästäjä” saa heti haluamansa, hän menettää melko nopeasti mieleniiintonsa ja kiinnostus suuntautuu heti muualle. Valloitus kun on jo tehty. Aloitekyvytön taas odottaa vaikka aamentappiin saakka, että josko jotain tapahtuisi. Ei välttämättä tapahdu ikinä, koska toinen e edes tiedä tämän mielenkiinnosta.- Anonyymi00042UUSI
Tuota en ymmärrä. Kyllästytään heti, kun ollaan saalistettu. Mutta toisaalta jos ei lähde tuollaiseen, on hankala pihtari 😂 Nämä saalistajat ovat seksiaddikteja. Eivät he mitään tunnesuhteita ole rakentelemassa. Mutta aina löytyy uusia uhreja, kun kiimaisia, puutteisia naisia ja miehiä riittää.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Tuota en ymmärrä. Kyllästytään heti, kun ollaan saalistettu. Mutta toisaalta jos ei lähde tuollaiseen, on hankala pihtari 😂 Nämä saalistajat ovat seksiaddikteja. Eivät he mitään tunnesuhteita ole rakentelemassa. Mutta aina löytyy uusia uhreja, kun kiimaisia, puutteisia naisia ja miehiä riittää.
Samaa mieltä. En vaan jaksanut kirjoittaa.
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ei sitä voikaan ymmärtää muulla tasolla kuin että se on yksi ihmistyyppi.
- Anonyymi00029UUSI
Ja hän ei koskaan tiennyt siitä mitään, vai tiesiköhän.
- Anonyymi00032UUSI
Eli kiinnostus nolla.
- Anonyymi00031UUSI
Ei siinä ole mitään noloa, että rakastuit. Olet nähnyt hänet kauniisti ja siihen kykenee vain ihmiset, joilla on aidosti sykkivä sydän. Ja oppimassa täällä ollaan, kenestäkään ei tule valmista. Säilytä aitoutesi ja rehellisyytesi, vaikka elämä kolhiikin välillä 🥰
- Anonyymi00033UUSI
Ihmisten elämät eivät todellakaan ole toistensa kopioita. Miten kauniina pidätte tätä tarinaa. Jos joku mies yrittää tehdä toisen elämää ihan elämäntyönään niin vaikeaa, ettei hänellä olisi mahdollista tutustua haluamaansa naiseen. Mies käyttää aikaansa ja rahaansa älyttömästi tähän ”elämäntyöhönsä”. Hieman erikoista, ettei kohteen mies edes tunne miestä eikä ole kiinnostunut hänestä. Tottakai kohdemies näkee vain miehen sisäisen rumuuden, mitä muuta hän voisi nähdä. Eikä tässä vielä kaikki, vähintään yksi nainen, en tiedä onko samaa porukkaa, tekee samaa vähintään samalla intensiteetillä. Sitten tätä kohdemiestä pidetään syyllisenä kun käyttäytyy naiselle ja muutenkin ihmisiin niin passiivisesti ja huonosti. Voitte vaan arvailla miten rumana pidän tällä hetkellä ympäristöäni ja ainakin näitä vaikuttavia ihmisiä. Joku sanoo, mikset lähde pois - lähden varmasti, en usko että tuollaista voisi sattua muualla, korkeintaan Venäjällä.
- Anonyymi00035UUSI
Onkohan nyt ihan noin?
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Onkohan nyt ihan noin?
Kaikki on sitä miltä näyttää, oikeasti tapahtunutta. Jos tarkoitus oli jotain muuta, se ei ole ainakaan käynyt selväksi tähän päivään mennessä.
- Anonyymi00034UUSI
Sitä sattuu, muistetaan kuitenkin katsojat että rakkaus on ihanaa. Muistakaa rakastaa koska se parantaa ❤️Loppuhuipennus varmaan sitten jossain virallisemmissa merkeissä, pyydetään MTV3 taltioimaan koko farssi.
- Anonyymi00037UUSI
Ihan kun kiinnostaa jäädä jotain mtv3:sta katselemaan.
- Anonyymi00039UUSI
Taidat olla juuri noita toisen elämään sekaantujia kuin noin ennustat. Ihan tavallinen kuolevainen olet sinäkin.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Taidat olla juuri noita toisen elämään sekaantujia kuin noin ennustat. Ihan tavallinen kuolevainen olet sinäkin.
En ikinä pahantahtoisessa mielessä, se olisi kannattanut muistaa tai tietää ennen kuin aloitti itse minun sekoittamiseni.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
En ikinä pahantahtoisessa mielessä, se olisi kannattanut muistaa tai tietää ennen kuin aloitti itse minun sekoittamiseni.
Minä en ole ketään sekoittanut ja ihminen on vastuussa oman pään tilasta. Jos syyllisen löytää aina jostain muusta, omaa päätään ei saa koskaan kuntoon jos huomio on toisessa ihmisessä. Tosielämässä tapahtuneet lasketaan mukaan todelliseen elämään, ei mitkään nettisekoilut.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Jokainen on ihan itse vastuussa omasta käytöksestään ja siitä, mitä sillä toisille aiheuttaa! Olet nainen ja nainen kyllä tasan tietää mikä pakkasen sekoittaa! Aivan turha väittää toimineensa hyvän tahtoisesti, jos ei välitä muista aidosti, eikä aidosti yritä edistää asioita.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Minä en ole ketään sekoittanut ja ihminen on vastuussa oman pään tilasta. Jos syyllisen löytää aina jostain muusta, omaa päätään ei saa koskaan kuntoon jos huomio on toisessa ihmisessä. Tosielämässä tapahtuneet lasketaan mukaan todelliseen elämään, ei mitkään nettisekoilut.
Onneksi se oma pää onkin vallan mainiossa kunnossa, ehkä jopa liian. Tosielämä on tosielämää, tiedän.. Eikä siitä enempää.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Jokainen on ihan itse vastuussa omasta käytöksestään ja siitä, mitä sillä toisille aiheuttaa! Olet nainen ja nainen kyllä tasan tietää mikä pakkasen sekoittaa! Aivan turha väittää toimineensa hyvän tahtoisesti, jos ei välitä muista aidosti, eikä aidosti yritä edistää asioita.
Tuo on niin totta. On nimittäin varsin rumaa meininkiä esim. näytellä välittävää tai jopa rakastavaa ja samaan aikaan hautoa jotain kostoa tai ikäviä asioita toiselle. Tuollaista kohtelua ei halua vihollisellekaan, paljon reilumpaa on saman tien näyttää oma paha tahtonsa.
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Olen hyvin itsetietoinen ihminen, eikä tuota vaikeuksia nostaa käsi virheen merkiksi kun sellainen tapahtuu. Pskapuheita en silti siedä missään tilanteessa.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Onneksi se oma pää onkin vallan mainiossa kunnossa, ehkä jopa liian. Tosielämä on tosielämää, tiedän.. Eikä siitä enempää.
Hyvä jos molempien pää kunnossa, elämä jatkuu.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Olen hyvin itsetietoinen ihminen, eikä tuota vaikeuksia nostaa käsi virheen merkiksi kun sellainen tapahtuu. Pskapuheita en silti siedä missään tilanteessa.
Minä en puolestaan siedä epärehellisyyttä yhtään.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Mikä on ollut pskapuhetta?
- Anonyymi00046UUSI
Ehkä vain luuli, että olit varattu, et ollut kiinnostunut oikeasti tms. Jommakumman pitäisi aina uskaltaa sanoa jotain, että kahdenkeskinen keskustelu lähtisi käyntiin.
- Anonyymi00048UUSI
Höpsis
- Anonyymi00058UUSI
Ei se ole niin vakavaa. Saahan sitä rakastua. Se on aika ihana tunne. Eikä sitä tarvitse hävetä. ❤️
- Anonyymi00061UUSI
Et ole ainoa tuossa tilanteessa. Aika auttaa, jollain aikavälillä.
- Anonyymi00063UUSI
Miksi hävettää?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1936606Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto1065503Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2743487Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1273473Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat872455Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku32155Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi521892Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191876Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val631782- 1011437