Taas on pitkä talavi taitettu koneeta hualtaas ja viä ku jaksaas nua tilikkunsa vältätä ku jäi syssyllä myähääseen, talaviki yllätti. No kylyvääkki pitääs että sais tukiaasia.
Mihinä ne maataloosnäyttelyt tänä vuanna onkaan, veesin tuan uuren emännän kattohon oikiaa sonnia kunei oo ikänä nähäny.
Kyä ramaasee jo
9
119
Vastaukset
- valtra on paree
Sä ny hiras oot. Molin jo vappuna paskatykin kaas valtatiän varres näyttämäs kommunistiillen kuka on tyämiäs. Mutta mä olin kaukaa viisas. Mä kylyvin jo viime vuanna syysvilijat nottei tartte tänä vuanna ku puira.Jää katto aikaa klopiillenki sompata pillurallia kylänraitilla meirän uurella valtralla. Ja äkehet perät tiätty nottei poliisit pirätä että mitä ajua. Ei me näitä tyätuntia laske silloon teherähän töitä ku sitä on ja muutoon ollahanki töis koko ajan.
- Vermeri
Kesälomaa piretty jo kaks viikkua, kolome kuukautta jäliellä, on tämä maaseutu elämä
mukavaa. - kommari vain
Voi pyhä sylyvi, kun miäs kirioottaa paskaa vai onko sun koneet 18- vuasisaralta?
En oo nähäny yhyrenkään taloonjussin korjaavan koneeta. Koneen rikkoontuessa menevät kunnan palkkaaman "isännänaivon" puheille ja se laatii avustusanomuksen EU kautta tuleville verorahoille ja sitten on taas uusi peli.
Eihän nykyisännällä oo, kun vanhaltaisännältä peritty iso jakoavain ja säkinpaikkoo äimä. - No no kloppi.
Moon välttiny tilikkujani jo ennen ku sua on eres, miätitty ja toivottavasti en joru välttimään enää kun sun kartanolla vasara kopsuu, vai onko siinä niitä hamesmiähiä
huutelemssa jollei pysy eres klinu omas käres.- vanha kloppi
No, ei tartte klinua itte juoksuttaa, kun on nuata taloon joutilahia flikkoja kourimas.
Tuli kasvuikääsenä pitäneeksi löysäpunttuusia housuja ja kaverilla oli tilaa kasvaa niin flikkojen keskuuressa maines kiirii.
Sun plänttis tuloo niin tyyrhiksi veronmaksajille jotta harkitte viälä sen fälttöötä toisemman kerran. Ajele vain sängen päällä tyhyjällä kylyvökoneella pelto mustaksi ja tee tukianomus kunnan palakkaaman agrolokin kaas.
- Jontikka miäs
No kyllä sitä nyt ollahan veronmaksajaan hillua säästämässä, tairat olla pellotoon
kaupunkilaanen, tyhyjä houssu. - miästenmiäs
Eipä oo housut tyhjät joonas se siellä. Mä lasken samaan kastiin pellon omistajat ja sossun asiakkaat.
Erotelhan yhteeeskunnan rakentajat erilleen ja ne jotka noikkivat maasta sapuskaa yksinoikerella ja myyvät sen sitten näille ahkerille ahertajillen.
Itteesä nostaminen muren yläpuolelle sen vuoksi, että on periny peltoja, on jonkun verran virhiä. - ristus itte
Arvasinhan taas " miästenmiäs"
- arvasit oikein
Älä hermostu, suukopua on aina kiva jatkaa, kunhan ei muijan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841