Kyä ramaasee jo

Jontikka miäs

Taas on pitkä talavi taitettu koneeta hualtaas ja viä ku jaksaas nua tilikkunsa vältätä ku jäi syssyllä myähääseen, talaviki yllätti. No kylyvääkki pitääs että sais tukiaasia.

Mihinä ne maataloosnäyttelyt tänä vuanna onkaan, veesin tuan uuren emännän kattohon oikiaa sonnia kunei oo ikänä nähäny.

9

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valtra on paree

      Sä ny hiras oot. Molin jo vappuna paskatykin kaas valtatiän varres näyttämäs kommunistiillen kuka on tyämiäs. Mutta mä olin kaukaa viisas. Mä kylyvin jo viime vuanna syysvilijat nottei tartte tänä vuanna ku puira.Jää katto aikaa klopiillenki sompata pillurallia kylänraitilla meirän uurella valtralla. Ja äkehet perät tiätty nottei poliisit pirätä että mitä ajua. Ei me näitä tyätuntia laske silloon teherähän töitä ku sitä on ja muutoon ollahanki töis koko ajan.

    • Vermeri

      Kesälomaa piretty jo kaks viikkua, kolome kuukautta jäliellä, on tämä maaseutu elämä
      mukavaa.

    • kommari vain

      Voi pyhä sylyvi, kun miäs kirioottaa paskaa vai onko sun koneet 18- vuasisaralta?

      En oo nähäny yhyrenkään taloonjussin korjaavan koneeta. Koneen rikkoontuessa menevät kunnan palkkaaman "isännänaivon" puheille ja se laatii avustusanomuksen EU kautta tuleville verorahoille ja sitten on taas uusi peli.

      Eihän nykyisännällä oo, kun vanhaltaisännältä peritty iso jakoavain ja säkinpaikkoo äimä.

    • No no kloppi.

      Moon välttiny tilikkujani jo ennen ku sua on eres, miätitty ja toivottavasti en joru välttimään enää kun sun kartanolla vasara kopsuu, vai onko siinä niitä hamesmiähiä
      huutelemssa jollei pysy eres klinu omas käres.

      • vanha kloppi

        No, ei tartte klinua itte juoksuttaa, kun on nuata taloon joutilahia flikkoja kourimas.

        Tuli kasvuikääsenä pitäneeksi löysäpunttuusia housuja ja kaverilla oli tilaa kasvaa niin flikkojen keskuuressa maines kiirii.

        Sun plänttis tuloo niin tyyrhiksi veronmaksajille jotta harkitte viälä sen fälttöötä toisemman kerran. Ajele vain sängen päällä tyhyjällä kylyvökoneella pelto mustaksi ja tee tukianomus kunnan palakkaaman agrolokin kaas.


    • Jontikka miäs

      No kyllä sitä nyt ollahan veronmaksajaan hillua säästämässä, tairat olla pellotoon
      kaupunkilaanen, tyhyjä houssu.

    • miästenmiäs

      Eipä oo housut tyhjät joonas se siellä. Mä lasken samaan kastiin pellon omistajat ja sossun asiakkaat.

      Erotelhan yhteeeskunnan rakentajat erilleen ja ne jotka noikkivat maasta sapuskaa yksinoikerella ja myyvät sen sitten näille ahkerille ahertajillen.

      Itteesä nostaminen muren yläpuolelle sen vuoksi, että on periny peltoja, on jonkun verran virhiä.

    • ristus itte

      Arvasinhan taas " miästenmiäs"

      • arvasit oikein

        Älä hermostu, suukopua on aina kiva jatkaa, kunhan ei muijan kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      83
      6004
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2043
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1805
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe