Oon lähössä viikon päästä käymään Ruotsissa. Mulla on OP visa yhdistelmä. Kannattaako siellä käyttää kumpaa puolta kortista? Tuleeko niistä jotain ylimääräisiä kuluja? Käteistä en viiti vaihtaa, kun ne ainakin vetää välistä.
Kannattaako Ruotsissa maksaa debitillä vai creditillä?
4
386
Vastaukset
- Håååkkani
Ei kannata!
- set.fear
Fakta on se, että aina syntyy kuluja, kun käytetään valuttaa, joka ei ole sama kuin omassa kotimaassa.
- 14+4
Maksaessa aivan se ja sama, vaihtokurssiin tulee sama komissio eikä muita kuluja. Jos nostat kuitenkin käteistä automaatilta, niin Debit käy halvemmaksi. Vaikka Ruotsissa aika hyvin kortti käy kaikkialla, en minä silti aivan ilman paikallista käteistä siellä viitsisi olla.
- näin on
mitä ihmettä..jos tavara maksaa 100 kruunua niin se saman se maksaa maksoi sitten pankkikortilla tai luottokortilla....vaikka nosto ei maksa mitään niin ei maksa myöskään luotto....unohtakaa nämä valuuttakurssit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291889Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651860Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3711687Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151219Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121091
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81046- 2851015
- 821011
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49968