hännän huippu rellu

ranskalaisissa vikoj

http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Toyota Prius on vähävikaisin/1135270148848?context=oikotie

eipä ranskalaiset muutu.aina huonoimpia

6

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • '

No voi kamala. Etkö parempaa keksinyt?

• heh heh

EI TOI ALOTUS MIKÄÄN UUTINEN OLE.kAIKKIHAN SEN TIETÄVÄT.
      Myös pilkkuinkeri.

• Pönttö mikä pönttö

Joo tyhmä renumies väittää juttua keksityksi. Onhan siitä mustaa valkosella pönttö.

• Tuulilasin takaa

TÜV:n keräämät katsastustulokset on esitetty viidessä ikäryhmässä 11-vuotiaisiin saakka.
        Otetaanpa pomintoja jutusta eikä tuijoteta vain Renaulttiin.

Hondan sijoitus hiipui keskinkertaiseksi nuorimpien ikäryhmässä.

Primera on kolmanneksi viimeinen 4–5-vuotiaiden ikäryhmässä.

Saman valmistajan automalli voi löytyä kymmenen parhaan joukosta ja myös kymmenen huonoimman listalta. Tällaisia merkkejä ovat Ford, Volkswagen ja Mercedes-Benz.

Nuorimmassa, 2–3-vuotiaiden ikäryhmässä, löytyy neljä Renault-mallia (Modus, Laguna, Clio ja Twingo) keskitason paremmalta puolelta ja viideskin (Scénic) on keskiryhmässä.

Vanha VW Passat on häntäpäässä 10–11-vuotiaiden ryhmässä.

• jooooo-o

Jos ei ole ilot isoja niin eipä ole surutkaan suuria. Se on tuo automerkkien arvosteleminen eräänlaista naapurikateutta sekin.
      Parikin ranskalaista ajoneuvoa omistaneena voin todeta, että yhtä hyvin niillä pääsi paikasta A paikkaan B kuin japseilla ja pohjois-euroopan ihmeilläkin, esim -02 Meganen ainut "vika" oli se ettei aikamies meinannut mahtua ratin ja selkänojan väliin, siitäkin voi syyttää enemmän geenejä kuin autoa itsessään. Voisihan sitä parjata näillä palstoilla vaikka mitä merkkiä mutta kaikissa on omat hyvät/huonot ominaisuutensa,
      Juu ja nykyään matka taittuu sillä eniten haukutulla saksalaismerkillä...

• Tyytyväinen

Hyvä juttu että pääsit eroon renuusta. Nyt sulla on varmaan hyvä auto alla, luultavasti sama saksalainen kun mulla. Sillä on ilo ajella. Eikä ole vikojakaan ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe