Yritys tai järjestö, tule osaksi Yhteisöä!

Suomi24 avaa ovensa nyt myös yrityksille. Perusta yrityksellesi tai järjestöllesi maksutta yritysprofiili, jonka kautta voit osallistua Suomi24-keskusteluihin ja tiedottaa toiminnastasi ja tarjouksistasi seuraajillesi.

Tutustu yritysprofiiliin! http://www.suomi24.fi/promo/yritysprofiili

Miten yritys tai yhteisö voi toimia Suomi24:ssä?

1. Ole asiantuntija
Paras tapa on osallistua keskusteluun tuomalla esiin omaa asiantuntemusta keskustelun aiheesta. Silkka mainostaminen tai linkkien lisäily ei ole järkevää, koska sillä et tuo keskusteluun lisäarvoa. Omalla yritysprofiilisivullasi sen sijaan voit kertoa tuotteistasi tai palveluistasi.

2. Perustele ja vastaa
Palvele yhteisön käyttäjiä vastaamalla, jos sinulta kysytään jotain. Kiertely ja kaartelu ei kannata, ole rehellinen ja avoin. Perustele vastauksesi.

3. Tee työtä suunnitelmallisesti, säännöllisesti ja pitkäjänteisesti
Suunnittele oma osallistumisesi. Mitkä ovat palstat, joilla yrityksesi tai yhteisösi kannattaa toimia? Millä ajalla osallistut? Suosittelemme varaamaan esimerkiksi tietyn ajan työviikosta palstalle osallistumiseen. Muista, että sosiaalinen media tuo harvoin pikavoittoja. Vasta pitkäjänteinen työ tuo todellisia tuloksia. Ilmoita rehellisesti S24-käyttäjille, kuinka aktiivisesti osallistut keskusteluun tai voit vastata esitettyihin kysymyksiin.

Halutessasi voit ottaa käyttöösi myös maksullisen plus- tai premium profiilin, jolloin voit visualisoida profiilistasi brändisi mukaisen ja saat käyttöösi muun muassa laajemmat tilastotyökalut.

Jos kiinnostuit, ota yhteyttä Suomi24-myyntitiimiin! http://www.suomi24.fi/mainonta/yhteystiedot/yhteydenotto

Terveisin,
Elina

5

479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JUsander 69

      Joopa joo. Hyvin menestyksekkäästi niin RAY pelimaailma aikoinaan. LOL LOL

      Valehtelemaan omista tuotteista ja puhelemaan DIIPA DAIPAA

    • Moro!

      Ihan hyvä idea, mutta toivottavasti Suomi24:stä ei sen jälkeen tule "kapitalismin" temmellyskenttää.. ;)
      Kuinkahan sitten Ry:n kanssa pitää menetellä?
      Onko käytäntö sama kuin yrityksillä?

      Ystävällisin yhteistyöterveisin, :)

      Tony Lindroos
      http://www.ApuaMasennukseen.com/

    • YrityksienSuolestaja

      Hieno idea. Nyt saadaan lisää yrityksiä Suolestettavaksi nimettömillä herjajutuilla.

    • Hyvä-

      Hyvä idea. Uutta väkeä olisi muutenkin kiva saada S24:ään.

    • MarkkinointiAla

      Yrityksen kannattaa kirjoittaa anonyymisti, mukamas "asiakkaana", joka on äärimmäisen tyytyväinen, mutta mainitsee yhden heikon asian, esimerkiksi "Asiakaspalveluun pääsy kesti kyllä 5 minuuttia, eli ei saa heti yhteyttä" tai muuta vastaavaa. Tällöin tulee kuva oikeasta asiakkaasta :)

      Hyvä käytäntö tämäkin, jos haluaa virheellisiä keskusteluja korjailla tai tuoda yrityksen näkemyksiä esiin. Facebookki taitaa olla silti johtava keskustelupalsta nykypäivänä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe