*Liila satiinitoppi,tunikamallinen. Koko M, eikä perinteinen mammavaate mutta leikkauksensa ansiosta laskeutuu vatsan päälle niin arkeen kuin juhlaankin:) Hp. 3 e pk:t
Liila leopardikuvioinen pitkä hih. trikoopaita taakse solmittavailla vöillä. Myöskään tämä ei mammavaate mutta leikkauksensa ansiosta sopii odottajalle täydellisesti. Koko S mutta vastaa kokoa M, jota itse olen :) Hp. 4 e pk:t
* Ostettu Vero Modasta juhlakäyttöön, äitiysmekoksi mutta jäikin kaappiin.
Ihan uusi, vain sovitettu 2 kertaa, hintalappukin vielä paikallaan, OVH 49,95 e!!
Sifonkinen, jonka alla kauniin ruskea alusmekko.
Upea ja ihana päällä mutta juhliin tuli valikoitua toinen mekko.
Sopii siis mammamahallekin;)
LOHJALLA!
Kuvia meilitse!
Mammavaatteita!!!
Ellamae78
1
90
Vastaukset
- Ellamae78
Ja se meiliosoite: [email protected] :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1433129- 81727
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221384Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701201- 441181
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918