Kyseessä olisi bonuskortilla (Viking XPRS:n Päiväristeilylle /FGLAHT Helsinki-Tallinna) maksettu matka, sisältää maksetun hytin.
Kyseeseen tulisi, että a) ottaisin uuden matkaseuralaisen alkuperäisen tilalle, b) että myisin tai lahjoittaisin matkan jollekin tuttavalleni tai c) myisin matkan Huutonetissä.
Ja jos pystyy niin tuleeko vaihdosta lisäkustannuksia?
Matkaa ei pysty perumaan, sen tiedän. Aikaa lähtöön on enää viikko.
Voiko maksetun matkan henkilöt vaihtaa?
15
6925
Vastaukset
Kokeile muuttaa osallistujatietoja netissä www.vikingline.fi -> Varaa matka -> Muuta/hae varaus... sillä se selviää.
- mjuhb
Kiitos hyvästä vinkistä. Kokeilin varausnumerolla ja sitä kautta pystyy todellakin muuttamaan matkustajatietoja. Ilmeisesti kuitenkin yhteyshenkilönä pysyn minä, joten jos esimerkiksi myisin matkan vieraille, joutuisin jatkossakin hoitamaan sähköpostiliikenteen. No ei kai tuo mahdotonta olisi.
Vikinglineen olenkin jo lähettänyt postia, mutta heillä voi kestää 2 vrk ennen kuin saa vastauksen. Ei viitsi ruveta nostamaan matkan hintaa enää maksulliseen numeroon soittelemalla. - mjuhb
Jälkikirjoitus:
Ei kannattanut soittaa VikingLinelle, sieltä sai ristiriitaisia neuvoja eri ihmisiltä ja puhelut ovat maksullisia.
Matkan pystyikin perumaan hytteineen päivineen viimeistään vuorokautta ennen lähtöä. Tappiota tuli kuitenkin vain 10%, mikä oli mielestäni kohtuullista.
Matkustavat henkilöt olisi voinut vaihtaa vikinglinen webbisivujen kautta, mutta yhteyshenkilö olisi pitänyt vaihtaa ottamalla henkilökohtaisesti yhteyttä. Yhteyshenkilön vaihtaminen olisi ollut pakollista.- Hyvä huomioida:
Mitä tästä opimme?
Kannattaa aina tutustua saamaansa matkustusasiakirjaan (varausvahvistus), johon tutustumalla nämäkin ongelmat olisivat olleet vältettävissä! - hetkinen ...
sinähän nojaudut aina matkamyynttiisi, eiköhän sillä ole merkitystä,
sinä markkinoit matkamyyntiä, et netti osaavuutta! - Voi voi sentään
hetkinen ... kirjoitti:
sinähän nojaudut aina matkamyynttiisi, eiköhän sillä ole merkitystä,
sinä markkinoit matkamyyntiä, et netti osaavuutta!Toi oli hyvä heitto, netin osaavuus. Yksinkertaiseenkin asiaan tulee monia erilaisia vastauksia. Poimi niistä nyt se oikea.
- Hetkinen ...
Voi voi sentään kirjoitti:
Toi oli hyvä heitto, netin osaavuus. Yksinkertaiseenkin asiaan tulee monia erilaisia vastauksia. Poimi niistä nyt se oikea.
Kappas, siitä on poistettu Neuvojan kohellus välistä, ihmekään ettei ketju toimi kuten se oli kirjoittaessani tuota huomautusta neuvojan matkamyyntiin tukeutumisesta ...
neuvojahan ei osaa tukeua nettiin, häneltä puuttuu netin osaavuus ...
- ....,,,,
Vai matkustusasiakirjaksi kelpaa jo varausvahvistus?????????
- Näin se menee
Varausvahvistuksestasi löytyvät kaikki ko. matkaan tilaamasi palvelut, eli kyse on matkustusasikirjasta joka tulee esittää lähtöselvityksessä (toki pelkkä varausnro riittää), jos et tätä tiennyt aiemmin
- Näinhän se menee
Näin se menee kirjoitti:
Varausvahvistuksestasi löytyvät kaikki ko. matkaan tilaamasi palvelut, eli kyse on matkustusasikirjasta joka tulee esittää lähtöselvityksessä (toki pelkkä varausnro riittää), jos et tätä tiennyt aiemmin
Höh! Varausvahvistus EI OLE matkustusasiakirja. Katsopas tuolta, niin opit jotain tai sitten et:
http://formin.finland.fi/public/default.aspx?nodeid=15711 - Piste !
Näinhän se menee kirjoitti:
Höh! Varausvahvistus EI OLE matkustusasiakirja. Katsopas tuolta, niin opit jotain tai sitten et:
http://formin.finland.fi/public/default.aspx?nodeid=15711En valitettavasti tarkoittanut mitään passia tai henkilökorttia tuolla matkustusasiakirjalla, mutta sinähän sait taas hyvän viisasteluaiheen,
kun et muutoin osaa kommentoida keskusteluja.
Kertoo myös hyvin järjenkäytöstäsi, ei varmaan jäänyt epäselväksi mitä tarkoitin tuolla matkustusasiakirjalla, olisiko minun tarvinnut kirjoittaa matkustusasiapaperi jotta olisit viisastelematta voinut kommentoida normaalisti tai jättää kommentoimatta - Punkt !
Piste ! kirjoitti:
En valitettavasti tarkoittanut mitään passia tai henkilökorttia tuolla matkustusasiakirjalla, mutta sinähän sait taas hyvän viisasteluaiheen,
kun et muutoin osaa kommentoida keskusteluja.
Kertoo myös hyvin järjenkäytöstäsi, ei varmaan jäänyt epäselväksi mitä tarkoitin tuolla matkustusasiakirjalla, olisiko minun tarvinnut kirjoittaa matkustusasiapaperi jotta olisit viisastelematta voinut kommentoida normaalisti tai jättää kommentoimattaEt oppinut etkä ymmärtänyt!
- .
Punkt ! kirjoitti:
Et oppinut etkä ymmärtänyt!
No en ollut ainoa ....
Pätemistäsi on vaikeaa ymmärtää, varsinkin kun teet sen nimettömänä täällä.
Kait sinä siitä jotain itsellesi saat, mä en viittis vaivautua ...
jatka ruotsin opintojasi rauhassa, PISTE. saatat hyötyä niistä aikuistuessasi! - Eedvarttia
. kirjoitti:
No en ollut ainoa ....
Pätemistäsi on vaikeaa ymmärtää, varsinkin kun teet sen nimettömänä täällä.
Kait sinä siitä jotain itsellesi saat, mä en viittis vaivautua ...
jatka ruotsin opintojasi rauhassa, PISTE. saatat hyötyä niistä aikuistuessasi!Olipas siinä viksu ja asiallinen kaveri. Hyvö ku joku laittaa palstahäiriköt ja jaskapauhajt kuriin.
Eedvarttia kirjoitti:
Olipas siinä viksu ja asiallinen kaveri. Hyvö ku joku laittaa palstahäiriköt ja jaskapauhajt kuriin.
Parhaiten nuo saa kuriin kun ei kiinnitä niihin mitään huomiota. :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 121860
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731425Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2551422Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311322Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973