Nokiaa osake oli iltapäivällä noussut 1,3 prosenttia.
TAM TAM TAM - tämä on Nokia rummutusta
Hyviä uutisia Nokialta
8
94
Vastaukset
- kauppa.myynti
Juu tulevaisuus on taattu ! Nokian kumisaapas-osasto sai ison tilauksen saappaista Indonesiasta !
- miksi rummutusta???
eikös se vintous toimikaan puhelimessa, niin on pakkorummuttaa...
- Nokia-tiedottaja
rummut soi muuallakin kuin Afrikassa
rummutus on myös synonyymi kun halutaan tuotteelle näkyvyyttä, mainontaa, esille tuloa...
armeijassa myös torvet ja rummut soi - ainiin, eihän sivarit sitä tiedä
Tässä tapauksessani rummutus on sodanjulistuis muille kännyköille. Nokiasta tulee se, joka lopulta korjaa potin. Voittoisa sota on alkanut jo.
TAM TAM TAM - tämä on Nokia-rummutusta- tyhjät tynnyrit
ne vaan kolisee tässä eniten ..
- näkis edes sen
ihmeen että osake olis jossain luokaa 10€ hinnoissa ..
Pohjasta on hyvä ponnistaa.
- Ubuntu-käyttäjä
Nokia ei tule koskaan nousemaan mistään, enkä minä suostu koskaan ostamaan mitään nokian tuotetta, koska se veljeilee riisto-microsoftin kanssa! Ubuntu riittää minulle ihan hyvin ja...hitsi, miten hyvin tämä nokia lumia toimiikaan! Tällähän pääsee nettiinkin hienosti! Pöllin tämän näet äsken....Mutta ubuntua en vaihda joka tapauksessa, se riittää minulle, vaikka saisin kaikki maailman nokiat ilmaiseksi, en suostu käyttämään niitä! Nokia voi huoletta mennä konkurssiin, se ei minua haittaa!
Mokomakin kumisaappaan valmistaja.- asenna se
tuputus siihen luuriin niin nähhään kuinka peruna-poika pelittää nokiassa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671