Hei. Paljonko heittäisitte arviota että 66m2 kolmion pintaremontit työkustannukset olisi ammattilaiselta. Seiniin tapetti n. 100m2, noin puolet tapetista kuviokohdistettua. Ikkunaseinien maalaus kahteen kertaan (4 erillistä pientä seinää, mutta suurin osa ikkunalasia), sisäkattojen maalaus pinta-alaa n. 60m2 kahteen kertaan. Lattialistan asenusta n. 60m.
Paljonko tähän kuluu ammattilaiselta aikaa. Sain nimittäin eräältä hepulta tuntihinnan, joten olis kiva saada arviota montako tuntia tuohon hommaan mahtaa aikaa kulua, ettei hän ainakaan paljoa löisi extraa päälle, kun ei voi itse olla vahtimassa.
Pienen kerrostalo kolmion pintaremontti
hhtl
2
564
Vastaukset
- h30
Kyllä tuohon voit huoletta varata vähintään 80 h työaikaa. Kannattaa toki pyrkiä sopimaan tekijän kanssa urakka ja sen sisältö mahdollisimman tarkkaan niin pystyy minimoimaan kustannusyllätykset. Remppamiehen tuntiveloitus pyörii siellä 40 € / h joten työkuluiksi muodostuu tuolla tuntiarviolla n. 3200 € ja materiaalit tähän päälle
- 100% varmasti
Pimeätyö. 1000 puhtaana käteen.
15 € /h miehiä on pilvinpimein.
p.s missäpäin asut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741