Pienen kerrostalo kolmion pintaremontti

hhtl

Hei. Paljonko heittäisitte arviota että 66m2 kolmion pintaremontit työkustannukset olisi ammattilaiselta. Seiniin tapetti n. 100m2, noin puolet tapetista kuviokohdistettua. Ikkunaseinien maalaus kahteen kertaan (4 erillistä pientä seinää, mutta suurin osa ikkunalasia), sisäkattojen maalaus pinta-alaa n. 60m2 kahteen kertaan. Lattialistan asenusta n. 60m.

Paljonko tähän kuluu ammattilaiselta aikaa. Sain nimittäin eräältä hepulta tuntihinnan, joten olis kiva saada arviota montako tuntia tuohon hommaan mahtaa aikaa kulua, ettei hän ainakaan paljoa löisi extraa päälle, kun ei voi itse olla vahtimassa.

2

596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h30

Kyllä tuohon voit huoletta varata vähintään 80 h työaikaa. Kannattaa toki pyrkiä sopimaan tekijän kanssa urakka ja sen sisältö mahdollisimman tarkkaan niin pystyy minimoimaan kustannusyllätykset. Remppamiehen tuntiveloitus pyörii siellä 40 € / h joten työkuluiksi muodostuu tuolla tuntiarviolla n. 3200 € ja materiaalit tähän päälle

• 100% varmasti

Pimeätyö. 1000 puhtaana käteen.
      15 € /h miehiä on pilvinpimein.

p.s missäpäin asut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      56
      1232
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      95
      1230
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1060
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      18
      935
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      813
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      794
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      742
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      14
      740
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      629
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      613
    Aihe