Mitä saitte rippilahjaksi?

gogocharlieissibööt

Itse olen menossa kuukauden päästä päiväripille. En tiedä kuinka paljon tulen saamaan rahaa. Minä siis nimenomaan toivon että saan ainoastaan rahaa lahjaksi.

Mitä saitte rippilahjaksi?

37

5129

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riparii

      Varmaan aika moni antaa koruja, jos oot tyttö. Mutta pojat varmaan saa sit enempi sitä rahaa.

    • riippooogg

      Ite oon kanssa menossa riparille nyt kesällä . Halusin kans lahjaksi rahaa ,mutta kaikki lahjat käy. Kuinka paljon te muut olette saanneet lahjaksi rahaa? (Noin suurinpiirtein)

    • riippooogg

      Itse ostan ainakin mopon rippirahoilla

    • mina__vain

      rippilahjaksi sain: skoden, rahaa, koruja, mopokortin yms.

    • 122145

      Sain 1000€, koruja ja muuta "paskaa". Lisäksi ostin 3500€ maksavan skootterini, jolla olenkin ajanut jo 4 vuotta

      • Oot Trolli?

        Kuka onkaan nii vitun tyhmä että ostaa 3500€ maksavan skootterin Vittu sää oot tyhmä :D


    • girl97

      Mun rippijuhliin tuli vaan 6 tyyppiä joten sain 50 euroa, hopea käsi korun ja aidon kulta kaula korun jossa aitoa hopeaa ja aito timantti. =). VÄhän epistä kyllä ko kaverit sai monta sataa,mutta niille tulikin enemmän vieraita,että ei siinä. 8'DD

      • rigaz

        Jo pelkästään mun porvari kummisetä anto 100€ :D


      • janonyym97
        rigaz kirjoitti:

        Jo pelkästään mun porvari kummisetä anto 100€ :D

        pelkästään mun pappa anto 300


      • XD
        janonyym97 kirjoitti:

        pelkästään mun pappa anto 300

        300 mitä? centtiä:) Onneks olkoo, sait 3€!!!


      • ok nolo
        rigaz kirjoitti:

        Jo pelkästään mun porvari kummisetä anto 100€ :D

        no varmaa vitun porvari ku iha satasen anto


      • Anonyymi

        100 euroa on oikeastaan aika normaali vaikka kummitädiltä tai joltain läheiseltä henkilöltä. Tädit ja serkut sun muut antavat usein 50 euroa, vanhempien kaverit ja vastaavat 20


    • wwrr3are

      Omissa rippijuhlissani oli pariviikkoa sitten noin 40 henkilöä, sain hopea lusikoita , Rippiristin, Iittalan laseja 16 kpl , 2 tonnia rahaa jaaa sit pari taulua

      • Herranjestas sentään

        Ihme porvari


    • talviriparilainen

      risti, 1500€, orkidea ja ruusuja. Vieraita oli parikymmentä...

    • 23232323

      kukkia ja rahaa 300e

    • Janne .

      Mä sain kuukausi sitten uuden mopoauton, kun en mennyt ripariin. Mun vanhemmat eivät halunneet että menen ripariin aivopestäväksi. Uskovaiset kun ovat vähän dillejä.

    • mila .

      600€ rahaa, Canon EOS 60D, Louis Vuittonin laukun, timanttikorvikset, rippiristi, kaikki himoshoppaajakirjat ja PAAAAALJON KUKKIA

    • gigtfkkcdr

      690€, 60€ lahjakortti kulta sepälle, vanhemmat maksaa mopokortin, paljon ruusuja, 300€ rannekellon :)

    • poikastadista

      Sain uuden mopoauton, mopokortin, ristin, macbook pro 15", 2700€ ja sit jtn iittalan astioit aikaa paljoon.. Juhlis oli jt. 90 tyyppii ku isosuku ja rahaa sain siks nii paljon ku mommuo anto 1200e

      • poikastadista

        siis mummo anto 1200e:-D:-D


    • luikeromatokääme

      Marshall merkkisen vahvistimen.

      • Anonyymi

        Myöhäinen kommentti mutta aika kova lahja


    • marie_girl

      rahaa, koruja, enkelin, kynttilän..

    • --- --- --- --- ---

      Monet saa lahjaksi murha aseen, siis ristin!
      Varmaan antaja on tarkoittanut hyvää mutta ymmärtämättömyyttään tekee virheen...

      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
      'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).'
      HUOM! Lue tarkkaan sivun nuoli > linkkien sivujen tiedotkin!

      Jeesus opettaa:
      7:9 Vai kuka teistä on se ihminen, joka antaa pojallensa kiven, kun tämä pyytää häneltä leipää,
      7:10 taikka, kun hän pyytää kalaa, antaa hänelle käärmeen?
      7:11 Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin teidän Isänne, joka on taivaissa, antaa sitä, mikä hyvää on, niille, jotka sitä häneltä anovat!

    • siis daa

      siis no mie sain jotain 1000 0000 siks koska mummi on miljonääri :)))) ja sit tota kaikkee hopee ja kultakoruja :)) ja siis tottakai mä kävin riparin vaa siks et sen jälkeehän mä oon iha miljönääri ;) ei mitkää vidun jeesukset mua kinosta vaa raha! ;) joo kandee käyä ripari jos haluut rikastuu ;))) mut on noi muut sillee aika köyhii jos saa vaa jtn 300 e ;oo sain 300e jo mun pikkuveljeltä joka on 2kk vanha :))) mut onnee vaa, köyhät riparilaiset xDDD...

      • Anonyymi

        Vitun lellitty paska mee töihin vitun runkkari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitun lellitty paska mee töihin vitun runkkari

        Just näin


    • raharahaarahaahrarah

      macbook pro 15" retina näytöllä, tietysti, sit tuli uus iphone 5 ja yks alienware aurora pelikäyttöön, sain myös 1500€ rahaa ja pari peliä

    • poloinen

      sain vain risuja ja turpaan, vaikka yritin parhaani

    • EikäYhtäänRistiä:D

      600€ pelkkää rahaa, eikä ollu kun joku 8 vierasta

    • Anonyymi

      440€, rippiristin, kukkia.

    • Anonyymi

      1030€ , rippiristin,kukkia

    • Anonyymi

      320 euroa, rippiristin, mopon, mopokortin ja 200 euron kellon

    • Anonyymi

      Mä pääsin ripille 1976 ja sain kummitädiltä ja sedältä kortin ,jossa oli mukana kaulakoru,Risti,mutta joopa joo se oli vaan rihkamaa. Ja vissiin ruusun . Koskaan eivät antaneet mitään järkevää lahjaa. Eivät tulleet mun häihinkään, mitä himputin juntteja☹

    • Anonyymi

      Sain 500€, kynttilän jalan, ristin ja timanttikorun sekä paljon kukkia. Iskältä sain sitten synttäri ja rippi lahjaksi yhteensä mopoauton

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4496
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1854
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1590
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      212
      1385
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe