Hyvä hääpari! Varatkaa parituntinen häiden jälkeen ja lähettäkää kiitoskirje kaikille häihinne osallistuneille, yksilolliseen tyyliin.
Ei mikään ole niin typerää kuin saada se sama kortti joka lähtee jokaiselle kutsutulle:
Hääkuva ja alla "Kiittäen" ja aviovaimon ja -miehen nimi. Tuo ei sano yhtään mitään ja todennäkoisesti heti heitetään roskiin.
Ottakaa ihmeessä huomioon että vieraanne ovat omasta kiireisestä ajastaan lahjoittaneet sen paivän/illan juuri teille. He ovat käyttäneet aikaa, ajatusta ja energiaa hankkia juuri teille sopiva lahja tai ajatelleet juuri teille sopivan rahasumman.
Olisi vai oikeutettua että heti häiden jälkeen osoittaisitte arvonantoa ja huomiota juhliinne osallistuneille.
Muutama ystävällinen sana kiitoskirjeessä riittää - tehkää siitä juuri saajalle sopiva: Maija ja Matti hyvä, oli ilo nähdä teidän osallistuvan juhlaamme. Kiitos niin paljon valitsemistanne lasisarjasta/tyynynpäälisistä/lahjasummasta. Siitä tule olemaan käyttoä pitkäksi aikaa eteenpäin.
Tai jotain tuohon tyyliin.
Se ei vaadi kuin pari minuuttia, mutta tekee valtavan eron kirjeen saajan silmissä teistä.
Häälahjasta kiittäminen
4
389
Vastaukset
- Rouva O
Noh. Minulle on kyllä kelvannut hyvin ne parjaamasi valokuvalliset kiitoskortitkin. Eivät ole menneet roskiin, vaan tallessa ovat albumissa. Minusta on kiva saada hääparista hyvä valokuva muistoksi, kun en ole itse mitään valokuvaavaa tyyppiä.
- valo
Kyllä hääparit ovat varmasti uhranneet aikaa monet kymmenet tunnit järjestäessään ikimuistoisia häitään ja miettiessään miten juhlat olisivat vieraillekin ikimuistoiset ja mukava irtiotto arjesta!
Minä en ainakaan moiti yhtäkään ystävääni joka on häiden jälkeen lähettänyt ihanan kiitos kortin, jossa kaunis kuva parista. Minulle aivan riittävästi kiitosta siinä. Ja pari tuntia ei riitä aikaa jos jokaiselle häävieraalle ruvetaan kirjoittamaan yksilöllistä kiitoskirjettä. Varmasti on muutakin kiirettä uunituoreella parilla. Ja jos se on niin kauhea uhraus vieraalta saapua viettämään hääparin elämän tärkeintä hetkeä, niin senkun jää juhlasta pois. - Suorat sanat
Olitko ihan tosissasi? Olen elämäni varrella nähnyt ja kuullut kaikenlaista, mutta kyllä ehdotuksesi kuuluu niin kummallisuuksiin, joihin silloin tällöin törmätään. Vaatsi melkoista luovuutta ja paljon aikaa kirjoitella vaikkapa 70 erilaista kirjettä. Oletko varma, että jokainen vieras olisi siihenkään tyytyväinen? Annan tässäkin jonkun vinkin, jos niitä välttämättä tarvitaan:
Kiitos teille Mirkku ja Eero muistamisestanne hääpäivänämme. Olitte sen verran erilaisten tisleiden vaikutuksessa, että varmaan saattoi jotain jäädä huomaamata. Käykää muuten hakemassa juhlapaikasta sinne unohtuneet alushousunne.
Hei Armas ja Heikki. Kiitos käynnistänne hääjuhlassamme. Tosin olisitte voineet kyllä käyttäytyä juhlamme arvoisesti.
Terve Ville ja Saara. Oli ikimuistettavaa tavata teidät pitkästä aikaan juhlassamme. Kiitos myös siitä viiden (5) euron lahjastanne, jolla rahoitamme häämatkaamme 35 metriä.
Heippa Outi ja Kalle. Vieläkin sydämemme läpättää vierailustanne juhlassamme. Pyytämättä esittämänne laulutunti oli korvia hyväilevää kuultavaa. Älkää panko pahaksenne vaikka useimmat ilmaisivat varsin suorasukaisesti teidän toimineen harkitsematta ja kailottivat jotain juhlan varastamisesta. Kyllä me ymmärrämme, että kun ystävää laulattaa niin silloin pitää antaa laulaa. Niinhän menemme vessaankin kun paskat....aa. Anteeksi vähän tökerö ilmaisumme.
Ja sitä rataa suoraa tekstiä - ASASA
Meidän kiitos-kortit on MIELESTÄNI tarpeeksi yksilölliset, kun se toteutetaan näin:
Onnittelu-jonoa ennen kerrotaan kuvauksesta. Eli kun Matti ja Maija tulevat onnittelemaan, otetaan kuva missä olen minä, mies, Matti ja Maija. Tämä kuva sitten lähetetään heille. Perhe kerrallaan kuvataan meidän kanssa, otetaan tietysti muutamia kuvia ettei kenelläkään ole silmät kiinni/ilme muuten huono. Tässä tietysti kestää enemmän aikaa kuin tavallisessa onnittelu-jonossa, mutta s ei haittaa ollenkaan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426