Olemme avopari, kaipaisimme :
-upeaa rantaa lähellä(alle 300m) (jossa mahdollisuus esimerkiksi vesiskoottereilla ajellla),
-joitakin shoppailupaikkoja,
-hieman yöelämää( ei mitään sunny beach 18-vuotiaat räkäkännissä ja tuhansittain brittejä)
-Retki mahdollisuus, jotain tekemistä.
Ja kaiken lisäksi hintaluokka olisi 500-700/henkilö.
Mihin matkustaa?
Nuori aikuinen pari, mihin?
apua kaivataan
7
434
Vastaukset 7
- hp88888
barcelona ? upee paikka, siel voi tehä mitä vaan !!! http://www.barcelonajetski.com/
ja voi sen hotelli sitten vähän kauempaa keskustaa ottaa, mut kuitenkin siten et ranta lähellä :) - varissuo
Turku/Aurajoki
- käynyt
Bulgaria/Sozopol, todella mukava ja rauhallinen matkakohde, josta löytyy kivaa iltaelämääkin, hyvää ruokaa ja aurinkoa :)
- kä'yny
Santorini, Kreikka tai Naxos.
- klapperi
Turkki, Nazarin matka DELPHIN DIVA-hotelli Antalyassa, täydellistä!!!!
- Lisboa
Lissabonista länteen SilverCoast.
- turkkiin
Turkin Side. Sunlight Garden hotelli ihana (600m rannasta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493