Kokemuksia "rumista" miehistä?

Kerrokerro kuvastin

Eli voiko ei niin viehättävä mies olla hyvä sängyssä? Ymmärtääkö he yleensä naisen sielun elämän päälle jne.? Kokemuksia.., kiitos.....Ja joku kai tietää miks tätä kyselen, hmmm......Kiikarissa on ja itse katseen kestävä aikuinen...

8

649

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin..eikö rumuuskin ole suhteellista kuten taidot sängyssä?

• rumamies 37

Mä olen ruma mies ja olen saanut kehuja naislta seksissä. Ei se naamasta nää et osaako naida ja antaa naiselle orgasmin.

• Miten se "vähemmän viehättävä" nyt sitten määritellään...? Oma kokemus on normi suomalaisesta miehestä,joka ei ole mikään mister finland-tyyppi,mutta aika peto sängyssä! Sielun elämän ymmärtämisestä en puhu mitään,se nyt ei ollut tämän miehen kohdalla tärkeää. Vakikumppani taas on varsin hyvän näköinen muidenkin mielestä,eikä sekään sängyssä käy vaan nukkumassa. Eli en voi sanoa,että ulkonäöstä vosi päätellä seksikykyä. Kokeile niin tiedät.

• YesYes

Voit olla petolinnunperse ja silti antaa parhaat kyydit sängyssä! Eri asia jos se toisen ulkonäkö vaikuttaa omaan fiilikseen negatiivisesti :(

• Naiset ei puhu

Itse en pidä itseäni kovinkaan komeana. Painoa on 8 kg ylimääräistä mut ei ol kukaan nainen karkuun lähtenyt seksin aikana tai jälkeen. Eikä nykyinenkään tyttöystävä ol mitään sanonut. Ei se ole naamasta kiinni et osaako tyydyttää naista. pitää vaan puhua et mitä haluaa ja millaisesta seksistä tykkää. Suomalaiset naiset ei ole kovin kummoisia puhumaan vaan luullaan et mies on joku selvännäkijä et pitäis tietää heti miten nainen tyydytetään. Ja se on enemmän naisten vika kun ne ei puhu mitään vaan olettavat et mies osaa tyydyttää heidät heti vaikka olis yhen yön juttu.

• naiset ei puhu

Toisaalta monet miehet luulevat olevansa koviakin panomiehiä ja voivat loukkaantua jos nainen alkaa latelee neuvoja et miten homma tulisi hoitaa. Sen takia olis hyvä kysyä ennen seksiä et mistä tykkää ja voiko tehdä niin tai näin. Ja sitä munaa pilluun ei kannata ihan heti työntää ja esileikki olis kans ihan hyvä hoitaa et ehtii kiihottumaan. Just ne kovat panomiehet menee suoraan asiaan ja nainen vaan kattoo suu auki et mitä tapahtuu.

• jyystöä

Muna vaan heti looraan,kunnon 2 tunnin rynkytys,nainen on kuin kala suuauki,sit tissien puristelua ja perseen,sit kysytään saitko sä,mä sain.

• dunj

mulla on joitain kokemuksia rumista miehistä ja omien kokemusten mukaan he ovat joko huonoja tai hyviä. Eli eivät keskinkertaisia niinkuin monet komeat. Ehkäpä "rumuus" saa jotkut perehtymään asiaan,jotta naiset kiinnostuisivat heistä ja jotkut taas jäävät lillumaan omaan mitättömyyteensä eivätkä edes yritä. Jos on kemiaa niin kannattaa aina kokeilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      274
      4694
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      134
      3040
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      44
      2867
    4. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      29
      2851
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1801
    6. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1654
    7. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1521
    8. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      60
      1429
    9. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      95
      1292
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      215
      1180
    Aihe