Eli voiko ei niin viehättävä mies olla hyvä sängyssä? Ymmärtääkö he yleensä naisen sielun elämän päälle jne.? Kokemuksia.., kiitos.....Ja joku kai tietää miks tätä kyselen, hmmm......Kiikarissa on ja itse katseen kestävä aikuinen...
Kokemuksia "rumista" miehistä?
8
625
Vastaukset
niin..eikö rumuuskin ole suhteellista kuten taidot sängyssä?
- rumamies 37
Mä olen ruma mies ja olen saanut kehuja naislta seksissä. Ei se naamasta nää et osaako naida ja antaa naiselle orgasmin.
Miten se "vähemmän viehättävä" nyt sitten määritellään...? Oma kokemus on normi suomalaisesta miehestä,joka ei ole mikään mister finland-tyyppi,mutta aika peto sängyssä! Sielun elämän ymmärtämisestä en puhu mitään,se nyt ei ollut tämän miehen kohdalla tärkeää. Vakikumppani taas on varsin hyvän näköinen muidenkin mielestä,eikä sekään sängyssä käy vaan nukkumassa. Eli en voi sanoa,että ulkonäöstä vosi päätellä seksikykyä. Kokeile niin tiedät.
- YesYes
Voit olla petolinnunperse ja silti antaa parhaat kyydit sängyssä! Eri asia jos se toisen ulkonäkö vaikuttaa omaan fiilikseen negatiivisesti :(
- Naiset ei puhu
Itse en pidä itseäni kovinkaan komeana. Painoa on 8 kg ylimääräistä mut ei ol kukaan nainen karkuun lähtenyt seksin aikana tai jälkeen. Eikä nykyinenkään tyttöystävä ol mitään sanonut. Ei se ole naamasta kiinni et osaako tyydyttää naista. pitää vaan puhua et mitä haluaa ja millaisesta seksistä tykkää. Suomalaiset naiset ei ole kovin kummoisia puhumaan vaan luullaan et mies on joku selvännäkijä et pitäis tietää heti miten nainen tyydytetään. Ja se on enemmän naisten vika kun ne ei puhu mitään vaan olettavat et mies osaa tyydyttää heidät heti vaikka olis yhen yön juttu.
- naiset ei puhu
Toisaalta monet miehet luulevat olevansa koviakin panomiehiä ja voivat loukkaantua jos nainen alkaa latelee neuvoja et miten homma tulisi hoitaa. Sen takia olis hyvä kysyä ennen seksiä et mistä tykkää ja voiko tehdä niin tai näin. Ja sitä munaa pilluun ei kannata ihan heti työntää ja esileikki olis kans ihan hyvä hoitaa et ehtii kiihottumaan. Just ne kovat panomiehet menee suoraan asiaan ja nainen vaan kattoo suu auki et mitä tapahtuu.
- jyystöä
Muna vaan heti looraan,kunnon 2 tunnin rynkytys,nainen on kuin kala suuauki,sit tissien puristelua ja perseen,sit kysytään saitko sä,mä sain.
- dunj
mulla on joitain kokemuksia rumista miehistä ja omien kokemusten mukaan he ovat joko huonoja tai hyviä. Eli eivät keskinkertaisia niinkuin monet komeat. Ehkäpä "rumuus" saa jotkut perehtymään asiaan,jotta naiset kiinnostuisivat heistä ja jotkut taas jäävät lillumaan omaan mitättömyyteensä eivätkä edes yritä. Jos on kemiaa niin kannattaa aina kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482493
- 1801728
- 921598
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6955- 80938
- 68871
- 61846
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188834- 61808