Meidän 2-vuotias uros poika Espoosta olisi tarjolla astutukseen. Koiramme on iso (Saksanpaimenkoiran ja bullmastiffin sekotus) ja hyvin kiltti, kaunis ja hyvä vahtikoira. Laita viestiä, jos olet kiinnostunut ! Odotamme yhteydenottoa mahd. pian!
Uros tarjolla astutukseen!
9
564
Vastaukset
- ikkeri
Onko terveystarkastettu?
- .hksjg.
Niinpä, onko terveystarkastettu? Voi olla vaikka kuinka kiltti ja kaunis mut jos terveyttä ei ole tutkittu se voi olla myös viimeisen päälle sairas!
- ProudOwnerOfRedGiand
Ei he*#xtti.. Jätä kuule astuttamatta. Kyllä puhdasrotuisia ja terveystarkastettuja koiria on kasvattajalta saatavana. Tosin niitä ei kaikille lahopäille kunnon kasvattaja anna, ainakaan bullmastiffeja. Sitten nuo sekarotuset, luonnetesteissä käymättömät ja lonkkavikaset pilaa puhdasrotuistekin maineen.
- ---
Kyllä ne rotukoirat ovat ihan itse pilanneet maineensa. Bullmastiffit sairaita raatelijoita ja sakemannit vain sairaita.
- ProudOwnerOfRedGiand
--- kirjoitti:
Kyllä ne rotukoirat ovat ihan itse pilanneet maineensa. Bullmastiffit sairaita raatelijoita ja sakemannit vain sairaita.
Älä arvostele rotua, jonka tilanteesta et ole lainkaan perillä . Monia vuosia sitten kun bullmastiffi kanta oli sisäsiittoisempi oli niiden luonne äreämpi. Olen itsekin kuullut puhuttavan ko. rodun koirista vallan kauhun sekaisin tuntein. Tällä hetkellä on jo pitkään panostettu rodun luonteeseen ja rotu on muuttunut äärimmäisen paljon. Uutta verta tuodaan ulkomailta ja rotu on todellakin ansainnut "lempeä jättiläinen" -nimensä. Tuntemani kasvattajat ovat äärimmäisen tarkkoja siitä kenelle pennun antavat ja ovat uuden omistajan tukena tarvitteassa koko koiran eliniän ajan. Puhun nyt siis puhdasrotuisista koirista, varmasti löytyy niitä ketkä teettää pentuja paperittomilla ja ajattelevat vain rahaa, eivätkä rodun tulevaisuutta ja terveyttä.
- Roduntunteva
ProudOwnerOfRedGiand kirjoitti:
Älä arvostele rotua, jonka tilanteesta et ole lainkaan perillä . Monia vuosia sitten kun bullmastiffi kanta oli sisäsiittoisempi oli niiden luonne äreämpi. Olen itsekin kuullut puhuttavan ko. rodun koirista vallan kauhun sekaisin tuntein. Tällä hetkellä on jo pitkään panostettu rodun luonteeseen ja rotu on muuttunut äärimmäisen paljon. Uutta verta tuodaan ulkomailta ja rotu on todellakin ansainnut "lempeä jättiläinen" -nimensä. Tuntemani kasvattajat ovat äärimmäisen tarkkoja siitä kenelle pennun antavat ja ovat uuden omistajan tukena tarvitteassa koko koiran eliniän ajan. Puhun nyt siis puhdasrotuisista koirista, varmasti löytyy niitä ketkä teettää pentuja paperittomilla ja ajattelevat vain rahaa, eivätkä rodun tulevaisuutta ja terveyttä.
Hei kuulopuheita ei aina kannata kuunnella, ja jos ei rotua tunne niin kannattaa perehtyä asiaan paremmin ennen kuin alkaa haukkua koira rotua. Meillä on Uros bullmastiffi ja on kiltti ja lempeä ei tee kenellekkään pahaa. Ja jos koira on niin sanottu raatelukoira tai tekee sellasta niin sitä syytä kannattaa ruveta miettimään sieltä omistajasta ei koirasta. Koira kun koira jos on hyökkäävä tai paha niin se syy on pmistajassa ei koirassa. koirasta tulee just sellanen kun omistaja siitä on tehnyt.
- nnööra
Mikäli vielä tarjolla, niin kiinnostaisi. Minulla on 1,5v sakemanni mix narttu kenellä juuri alkoi juoksut. Olisi sakemanni mixiä hakusessa.
[email protected] - 9+15
Kiva kun pennun meinasit astuttaa ....1½ on vielä ihan kakara ! MIksi ei voi odottaa vuotta?
- jucus76
Sekarotuinen (saksanpaimen susikoira) 5v narttu, täysin terve, etsii sekarotuista (enemmälti saksanpaimen) urosta Etelä-Pohjanmaalla. Pian alkaa juoksuaika (syksyllä). Astutushinta maksetaan yhdellä pennulla.
Odotamme yhteydenottoa mahdollisimman pian!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394533Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5683450Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732181Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121754- 961596
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351568TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1611271OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301118- 2241041
- 70976