Uros tarjolla astutukseen!

lausaa13

Meidän 2-vuotias uros poika Espoosta olisi tarjolla astutukseen. Koiramme on iso (Saksanpaimenkoiran ja bullmastiffin sekotus) ja hyvin kiltti, kaunis ja hyvä vahtikoira. Laita viestiä, jos olet kiinnostunut ! Odotamme yhteydenottoa mahd. pian!

9

565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikkeri

Onko terveystarkastettu?

• .hksjg.

Niinpä, onko terveystarkastettu? Voi olla vaikka kuinka kiltti ja kaunis mut jos terveyttä ei ole tutkittu se voi olla myös viimeisen päälle sairas!

• ProudOwnerOfRedGiand

Ei he*#xtti.. Jätä kuule astuttamatta. Kyllä puhdasrotuisia ja terveystarkastettuja koiria on kasvattajalta saatavana. Tosin niitä ei kaikille lahopäille kunnon kasvattaja anna, ainakaan bullmastiffeja. Sitten nuo sekarotuset, luonnetesteissä käymättömät ja lonkkavikaset pilaa puhdasrotuistekin maineen.

• ---

Kyllä ne rotukoirat ovat ihan itse pilanneet maineensa. Bullmastiffit sairaita raatelijoita ja sakemannit vain sairaita.

• ProudOwnerOfRedGiand
        --- kirjoitti:

Kyllä ne rotukoirat ovat ihan itse pilanneet maineensa. Bullmastiffit sairaita raatelijoita ja sakemannit vain sairaita.

Älä arvostele rotua, jonka tilanteesta et ole lainkaan perillä . Monia vuosia sitten kun bullmastiffi kanta oli sisäsiittoisempi oli niiden luonne äreämpi. Olen itsekin kuullut puhuttavan ko. rodun koirista vallan kauhun sekaisin tuntein. Tällä hetkellä on jo pitkään panostettu rodun luonteeseen ja rotu on muuttunut äärimmäisen paljon. Uutta verta tuodaan ulkomailta ja rotu on todellakin ansainnut "lempeä jättiläinen" -nimensä. Tuntemani kasvattajat ovat äärimmäisen tarkkoja siitä kenelle pennun antavat ja ovat uuden omistajan tukena tarvitteassa koko koiran eliniän ajan. Puhun nyt siis puhdasrotuisista koirista, varmasti löytyy niitä ketkä teettää pentuja paperittomilla ja ajattelevat vain rahaa, eivätkä rodun tulevaisuutta ja terveyttä.

• Roduntunteva
        ProudOwnerOfRedGiand kirjoitti:

Älä arvostele rotua, jonka tilanteesta et ole lainkaan perillä . Monia vuosia sitten kun bullmastiffi kanta oli sisäsiittoisempi oli niiden luonne äreämpi. Olen itsekin kuullut puhuttavan ko. rodun koirista vallan kauhun sekaisin tuntein. Tällä hetkellä on jo pitkään panostettu rodun luonteeseen ja rotu on muuttunut äärimmäisen paljon. Uutta verta tuodaan ulkomailta ja rotu on todellakin ansainnut "lempeä jättiläinen" -nimensä. Tuntemani kasvattajat ovat äärimmäisen tarkkoja siitä kenelle pennun antavat ja ovat uuden omistajan tukena tarvitteassa koko koiran eliniän ajan. Puhun nyt siis puhdasrotuisista koirista, varmasti löytyy niitä ketkä teettää pentuja paperittomilla ja ajattelevat vain rahaa, eivätkä rodun tulevaisuutta ja terveyttä.

Hei kuulopuheita ei aina kannata kuunnella, ja jos ei rotua tunne niin kannattaa perehtyä asiaan paremmin ennen kuin alkaa haukkua koira rotua. Meillä on Uros bullmastiffi ja on kiltti ja lempeä ei tee kenellekkään pahaa. Ja jos koira on niin sanottu raatelukoira tai tekee sellasta niin sitä syytä kannattaa ruveta miettimään sieltä omistajasta ei koirasta. Koira kun koira jos on hyökkäävä tai paha niin se syy on pmistajassa ei koirassa. koirasta tulee just sellanen kun omistaja siitä on tehnyt.

• nnööra

Mikäli vielä tarjolla, niin kiinnostaisi. Minulla on 1,5v sakemanni mix narttu kenellä juuri alkoi juoksut. Olisi sakemanni mixiä hakusessa.

[email protected]

• 9+15

Kiva kun pennun meinasit astuttaa ....1½ on vielä ihan kakara ! MIksi ei voi odottaa vuotta?

• jucus76

Sekarotuinen (saksanpaimen susikoira) 5v narttu, täysin terve, etsii sekarotuista (enemmälti saksanpaimen) urosta Etelä-Pohjanmaalla. Pian alkaa juoksuaika (syksyllä). Astutushinta maksetaan yhdellä pennulla.

Odotamme yhteydenottoa mahdollisimman pian!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2524
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      284
      2215
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      140
      1186
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      58
      993
    5. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      898
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      854
    7. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      106
      808
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      807
    9. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      72
      807
    10. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71