Ajateltiin kavereiden kanssa käydä ostamassa kesän juomat Viron puolelta. Ajateltiin, että otettaisiin pakettiauto laivaan ja lastattaisiin auto Viron puolella ja tultais takaisin.
Kysymys kuuluukin:
Jos tilaa laivalta etukäteen juomat esim. 50 laatikkoa siideriä, niin voiko mennä nopealla laivalla edestakaisin vai pitääkö yöpyä laivassa, jotta voi ostaa isomman määrän juomista vai voiko mennä ns. pikana sinne ja takas ( 2 tuntia suunta )
Myös kysymys, että tarvitseeko ottaa laivaan autoa silloin mukaan, vai voiko ne tuoda tullista pihalle niin sanoitussa isossa postin kuljetuskärrissä, koska joskus olen nähnyt sellaisella jonkun tuovat 70 laatikkoa juomista ja lastannut ne vasta autoon sitten Suomen puolella?
Mietojen ostaminen Virosta / Laivalta
2
194
Vastaukset
- Mallasjuoma
Hae Siwasta juomas...
- siitä vaan
on ne ongelmat sinullakin....teet niin tai näin niin voit tehdä. Se onko tuossa mitään järkeä jääköön sanomattaa mutta eu sisällä noin voi tehdä jos mieli tekee...
Sitä en ymmärrä että satsaa kerralla tuhansia euroja pelkkään mietoon alkoholiin... ei se nyt ihan ilmaista ole Virossakaan. Mistä muuten laivassa saat niitä postinhäkkejä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503734
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342701Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262378- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271367
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91188