ne pirulliset menkat sitte taas alkoi,onko muilla naisilla tämmöstä kun menkat alkaa vaikka aamulla olis saanut viimeksi seksiä,niin heti kun vuoto alkaa niin kauhea panetus tila alkaa,
enkä vitsi edes miehelle ehdottaa seksiä kun itseä ällöttää se sotku,
suihkussa monesti olen menkkojen aikaa sitte tyydyttänyt enempiä himoja vaan monesti on kyllä käynyt niin että himot vaan kasvaa ja siihen menee kyllä sitte yö unet.
menkat ja panetus
4
524
Vastaukset
- näi se menee..
Joo, tervetuloa kerhoon.. Mua panettaa myös kuukautisten aikana (ja muutenkin..).
Panettaahan se. Onneksi miestä ei veri pelota,vaan on valmis auttamaan naista seksinnälässä... ;-)
- hämmentynyt mies
Mihinkähän ne katosi mun vaimon halut? 6 vuotta sitten pantiin vaikka ois valunut kuin härän kurkusta pistettynä. Ei olla kahteen vuoteen pantu jos on tippaakaan tullu verta. Muutenkin on halut vähissä vaikka annan hellyyttä ja rakkautta ihan niinkuin ennenkin joka päivä. Olen koettanut hillitä itseäni, koska vaimoa ei haluta.
Se itsehillintä on kuitenkin saanut vaimon entistä etäisemmäksi ja kartelevaksi. Eilisiltana sit vaimo puhkesi moittimaan minua etääntyneeksi joka vain käy sohvalla makaamassa eikä osallistu perheen elämään. Jo on otsaa moista sanoa miehestä, joka koko ajan pyörii helmoissa avustamassa milloin mitäkin, jotta saisi samalla helliä ja suukottaa.
Ainoa kun vaimo itse koskee minuun on vain julkisilla paikoilla yhdessä liikuttaessa. Miksi silloin vaimo laittaa kättään miehen eli minun takapuolen päälle? Haluaako vaimo eroon minusta vai mistä kaikki kiikastaa? Vai olenko muuttunut vaimon omaisuudeksi jota ei haluta itse käyttää vaan ei kyllä suoda muidenkaan katsoa? - öoyudoiufdpow
hämmentynyt mies kirjoitti:
Mihinkähän ne katosi mun vaimon halut? 6 vuotta sitten pantiin vaikka ois valunut kuin härän kurkusta pistettynä. Ei olla kahteen vuoteen pantu jos on tippaakaan tullu verta. Muutenkin on halut vähissä vaikka annan hellyyttä ja rakkautta ihan niinkuin ennenkin joka päivä. Olen koettanut hillitä itseäni, koska vaimoa ei haluta.
Se itsehillintä on kuitenkin saanut vaimon entistä etäisemmäksi ja kartelevaksi. Eilisiltana sit vaimo puhkesi moittimaan minua etääntyneeksi joka vain käy sohvalla makaamassa eikä osallistu perheen elämään. Jo on otsaa moista sanoa miehestä, joka koko ajan pyörii helmoissa avustamassa milloin mitäkin, jotta saisi samalla helliä ja suukottaa.
Ainoa kun vaimo itse koskee minuun on vain julkisilla paikoilla yhdessä liikuttaessa. Miksi silloin vaimo laittaa kättään miehen eli minun takapuolen päälle? Haluaako vaimo eroon minusta vai mistä kaikki kiikastaa? Vai olenko muuttunut vaimon omaisuudeksi jota ei haluta itse käyttää vaan ei kyllä suoda muidenkaan katsoa?Miehet ei "avusta" vaimojaan eikä pyöri helmoissa tekemässä sitä ja tätä. Miehet tekee asioita kotona ihan itse tai yhdessä vaimon kanssa.
Sitten toinen juttu on tuo ettei nainen ole niin innostunut menkkojen aikana. Se on asia mikä tapahtuu , kun suhde on jatkunut pidempään, ensihuuma on kadonnuut ja suhde on muuttunut oikeaksi sitoutumiseksi. Sitten vaan nainen mieluummin pidättäytyy 2-4 runsainta vuotopäivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826251- 353421
- 443028
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402252Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282161- 1202043
- 1901972
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291969Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241588Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171468