Lastenhoitoa ja lapsikuvausta tarjolla (Turku ja Kaarina)

Kaisatäti

Olen 23-vuotias nainen ja hoitaisin mielelläni yli 2-vuotiaita lapsia Turun ja Kaarinan seudulla. Olen käytettävissä 22.5.2012 alkaen niin arkipäivisin, -iltaisin kuin viikonloppuisinkin.

Olen lapsirakas, luova ja ehdottoman luotettava. Teen kuvataidetta harrastuksena ja ammatikseni, ja puuhastelisin mielelläni kaikenlaista luovaa (askartelua, nukketeatteria, maalaamista, leipomista...) myös lasten kanssa.
Olen hoitanut siskoni 2- ja 4-vuotiaita lapsia pidempiäkin aikoja, ja lisäksi olin kuukauden ajan au pairina Ranskassa 2-vuotiaan pojan hoitajana. Tänä keväänä olen myös ollut Tsekissä 8- ja 10-vuotiaiden tyttöjen "hoitajana" tai enemmänkin isosiskona. Tulevaisuudenhaaveenani on opiskella sosiaalialaa ja yhdistää kuvataide ja lasten parissa tehtävä työ.

Olen koulutukseltani valokuvaaja, joten lisämaksusta voin myös ottaa muotokuvia lapsista, lemmikkieläimistä tai koko perheestä. Voimme tehdä kuvauksen perheen kotona tai kodin läheisessä luontoympäristössä.

Minuun saa parhaiten yhteyden sähköpostitse, kerron mielelläni lisää.

kaisaveera[at]gmail.com

5

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaisatäti

Korjaan nyt tähän, että toistaiseksi minulla ei valitettavasti ole aikaa ottaa uusia hoitolapsia. Tällä palstalla näyttää olevan paljon muitakin lastenhoitajia Turun alueelta, suosittelen ottamaan heihin yhteyttä.

• turhaa ettimistä

voitko poistaa ilmoituksen???

• öhöm...

eihä noita saa poistettuu ku ei oo kirjautuneena sisää? nii mä ainaki oon ymmärtäny, en oo siis ap :)

• ap ...

juu, valitettavasti ei saa poistettua kun en ole rekisteröitynyt käyttäjä.

• juunii

ilmoita asiaton viesti...ylläpito poistaa kun kerrot että vanha ilmoitus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      75
      5894
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      27
      5177
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      21
      3078
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      181
      2534
    5. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      213
      2267
    6. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      18
      2133
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      103
      1531
    8. Elokapinan mielenosoitussarja alkaa

Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,
      Maailman menoa
      342
      1388
    9. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      75
      1303
    10. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1196
    Aihe