Lastenhoitoa ja lapsikuvausta tarjolla (Turku ja Kaarina)

Kaisatäti

Olen 23-vuotias nainen ja hoitaisin mielelläni yli 2-vuotiaita lapsia Turun ja Kaarinan seudulla. Olen käytettävissä 22.5.2012 alkaen niin arkipäivisin, -iltaisin kuin viikonloppuisinkin.

Olen lapsirakas, luova ja ehdottoman luotettava. Teen kuvataidetta harrastuksena ja ammatikseni, ja puuhastelisin mielelläni kaikenlaista luovaa (askartelua, nukketeatteria, maalaamista, leipomista...) myös lasten kanssa.
Olen hoitanut siskoni 2- ja 4-vuotiaita lapsia pidempiäkin aikoja, ja lisäksi olin kuukauden ajan au pairina Ranskassa 2-vuotiaan pojan hoitajana. Tänä keväänä olen myös ollut Tsekissä 8- ja 10-vuotiaiden tyttöjen "hoitajana" tai enemmänkin isosiskona. Tulevaisuudenhaaveenani on opiskella sosiaalialaa ja yhdistää kuvataide ja lasten parissa tehtävä työ.

Olen koulutukseltani valokuvaaja, joten lisämaksusta voin myös ottaa muotokuvia lapsista, lemmikkieläimistä tai koko perheestä. Voimme tehdä kuvauksen perheen kotona tai kodin läheisessä luontoympäristössä.

Minuun saa parhaiten yhteyden sähköpostitse, kerron mielelläni lisää.

kaisaveera[at]gmail.com

5

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaisatäti

Korjaan nyt tähän, että toistaiseksi minulla ei valitettavasti ole aikaa ottaa uusia hoitolapsia. Tällä palstalla näyttää olevan paljon muitakin lastenhoitajia Turun alueelta, suosittelen ottamaan heihin yhteyttä.

• turhaa ettimistä

voitko poistaa ilmoituksen???

• öhöm...

eihä noita saa poistettuu ku ei oo kirjautuneena sisää? nii mä ainaki oon ymmärtäny, en oo siis ap :)

• ap ...

juu, valitettavasti ei saa poistettua kun en ole rekisteröitynyt käyttäjä.

• juunii

ilmoita asiaton viesti...ylläpito poistaa kun kerrot että vanha ilmoitus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      91
      1627
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      120
      1495
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      72
      1327
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1232
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      1050
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      991
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      968
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      21
      950
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      838
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      763
    Aihe