Olen 23-vuotias nainen ja hoitaisin mielelläni yli 2-vuotiaita lapsia Turun ja Kaarinan seudulla. Olen käytettävissä 22.5.2012 alkaen niin arkipäivisin, -iltaisin kuin viikonloppuisinkin.
Olen lapsirakas, luova ja ehdottoman luotettava. Teen kuvataidetta harrastuksena ja ammatikseni, ja puuhastelisin mielelläni kaikenlaista luovaa (askartelua, nukketeatteria, maalaamista, leipomista...) myös lasten kanssa.
Olen hoitanut siskoni 2- ja 4-vuotiaita lapsia pidempiäkin aikoja, ja lisäksi olin kuukauden ajan au pairina Ranskassa 2-vuotiaan pojan hoitajana. Tänä keväänä olen myös ollut Tsekissä 8- ja 10-vuotiaiden tyttöjen "hoitajana" tai enemmänkin isosiskona. Tulevaisuudenhaaveenani on opiskella sosiaalialaa ja yhdistää kuvataide ja lasten parissa tehtävä työ.
Olen koulutukseltani valokuvaaja, joten lisämaksusta voin myös ottaa muotokuvia lapsista, lemmikkieläimistä tai koko perheestä. Voimme tehdä kuvauksen perheen kotona tai kodin läheisessä luontoympäristössä.
Minuun saa parhaiten yhteyden sähköpostitse, kerron mielelläni lisää.
kaisaveera[at]gmail.com
Lastenhoitoa ja lapsikuvausta tarjolla (Turku ja Kaarina)
Kaisatäti
5
178
Vastaukset
- Kaisatäti
Korjaan nyt tähän, että toistaiseksi minulla ei valitettavasti ole aikaa ottaa uusia hoitolapsia. Tällä palstalla näyttää olevan paljon muitakin lastenhoitajia Turun alueelta, suosittelen ottamaan heihin yhteyttä.
- turhaa ettimistä
voitko poistaa ilmoituksen???
- öhöm...
eihä noita saa poistettuu ku ei oo kirjautuneena sisää? nii mä ainaki oon ymmärtäny, en oo siis ap :)
- ap ...
juu, valitettavasti ei saa poistettua kun en ole rekisteröitynyt käyttäjä.
- juunii
ilmoita asiaton viesti...ylläpito poistaa kun kerrot että vanha ilmoitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713488
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851506Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251249- 1581212
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35961
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16943Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk89771- 62745