funmoods search poistaminen?

hannukka6547

Eli osaisko joku kertoa miten saan kyseisen ohjelman poistetuksi koneelta,tuli ladatessa Mofilla Auroraa mukaan vahingossa.Kokeilin ohjauspaneelin kauttaa poistaa ja käynnistin koneen uudestaan mutta ei poistunut funmoods search.kiitos vastauksista etukäteen :)

26

5012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Larppinen

      jos et ole tietoa vielä löytänyt itse juuri sain poistettuu sen funmoods searchin onko sulla windows 7 koska näin sain itse poistettuu internet explorer selaimesta
      Työkalut ---> Lisäosien hallinta ----> hakupalvelut --> ja siellä on ne sun haku jutut googlet ynnä muut ja sieltä sit laitat vaikka googlen oletukseksi ja sit sen jälkeen poistat funmoodsin ja kaikki muutkin turhat mitä et tarvitse toivottavasti auttoi :)

    • funmoods vihaaja

      en saanu tollee poistettuu:( vihaan tätä funmoodsiii

    • funmoods vihaaja2

      ää apuaa, mäkään en saa poistettua sitä noin ja huoh vihaan tota -____- kokeilin poistaa selaimen ja asentaa uudestaan mut ei se mihinkää lähteny, se on kaikis kolmes, chromes, exploreris ja mozillas......

      • rebe

        mulla toimi noin ku ohajuspaneelin kautta ensin poistin ja sit viel mozillan omista valikoista ja sit poistin ja seninsin mozillan uuestaa nii nyt ei tuu enää ku avaa uuden välilehden.. :D


    • funmoods vihaaja2

      jees nyt sain poistettua jo ton p'skan alotussivulta, vielä ku sais pois ton siitä ko avaaa uuden välilehden.. Tai sais ton ylipäätään KOKONAAN pois koneelta, kauhia loinen :d

      • ärsyttäätäfunmoods

        miten poistit sen?


      • -

        miten pois alotussivulta??


      • Kantapään kautta...
        ärsyttäätäfunmoods kirjoitti:

        miten poistit sen?

        Joo, sain poistettua sen Firefoxin asetuksista, oli kova työ siinäin, aloitussivuksi laitoin www.google.fi. Sitten se funmoods jäi vielä tuonne Googlen oikeaan yläreunaan pikkupalkkiin. Sieltä sitten klikkasin vieritysnappia ja siellä oli näitä hakukoneita. Sinnekin laitoin googlen hakukoneeksi. Minulle tuli tämä ongelma eilen, kun flirttailin yhden jenkkitytön kanssa ja ne käyttää yahoo messengeriä. Minä onneton latasin sen hiukka hätäsesti ja pimeässä, ja se Yahoo tekee kaikenlaista mainosta siihen etusivulle, oikein ärsyttävää ja funmoods tuli siinä mukana. Ne oikein agressiivisesti työntää sitä joka paikkaan. Sitten, kun menin korjaamaan onnistuin saamaan Googlen etusivun vielä työpöydälleni, mitenhän sen saisi pois? Osaako kukaan sanoa. Sen opin, että Yahoota pitää varoa viimeiseen asti. Paras pysyä näissä omissaohjelmissa. ¨¨


    • ^^^^^^^
    • rebe..

      miten tuon sais pois alotussivulta ko muuten sain poistettua tosin hankalimman kautta, mutta kuitenki. Rupee hiukan ärsyttää ja enkä oikein luota kyseisee ohjelmaan..

    • sohvee

      mä sain poistettuu sen silleen ku laitoin google chromen työkaluista laajennukset ja sieltä poista funmoods search ;)

    • sarkkeli

      onks se joku virus? ku vitsisti noita ponnahdusikkunoita...

    • Reiska3000

      Jep. Haittaohjelma kyseessä.

    • funmoods search pitää poistaa myös selaimen aloitussivustosta. Ei riitä, että poistaa ohjauspaneeli/ lisääPoista kansion kautta, tosin myös sieltäkin.
      Hyvät poistelut vain.

    • katkaa1234

      siis en tajua yhtään miten ton funmoodsin saa poistettuuu ! joskus ku latasin jotai musiikin miksaus ohjelmaa ni tuli siinä samalla! ja enkä _todellakaan_ oo mikään tekniikan ihmelapsi että ennemmi paskon koko koneen ku saan poistettuuu sen! ja äske ku koitin ladata gimppii ni tuli samalla se babylon juttu ja ny aina ku menee chromeee ni ne molemmat aukee! exprolerilla aukes vaa se babylon mutta meneee järki! ei kellään ois kunnon ohjeistuata mikä kävis vää jälkee jäänennnki järkeen eli siis en ees taua mik on selaimen aloitussivu... :D

    • maddmaxx122

      Itse sain funmoods.com/faq ohjeilla Funmoodsin pois google chromesta, mutta IE:n uudelta sivulta en. Lopulta palautin käyttöjärjestelmän palautuspisteeseen ajalta ennen tuota riesaa. Sillä lähti.

    • viruksenpoistajapoik

      Funmoodsin saa kokonaan pois seuraavalla tavalla:

      Käynnistä tietokone vikasietotilaan ( verkkoyhteydet) rämpyttämällä F8 -näppäintä heti virtanapin painamisen jälkeen.

      Lataa Combofix ja aja läpi:
      http://www.bleepingcomputer.com/download/combofix/

      Käynnistä tietokone uudelleen ja paina Win R -näppäimiä työpöydällä.
      Suorita -loota pitäisi ilmaantua johon tulisi kirjoittaa cmd
      Tämä avaa komentokehoitteen jonne kirjoitetaan seuraavaa:
      ipconfig /flushdns

      Seuraavaksi jokaisesta selaimesta pitäisi poistaa funmoods hakukoneet.

      IE: Työkalut -> Internet asetukset -> Hakupalvelut kohdasta Asetukset
      sekä poista lisäosista se käytöstä Työkalut -> Lisäosien hallinta

      Firefox: Hakulootan vieressä on pieni nuoli, paina siitä ja valitse Muokkaa hakukoneita. Poista Search -hakukone.
      Kirjoita selaimen osoiteriville: about:config
      Etsi laatikkoon kirjoita keyword.URL jolloin vain yksi avain pitäisi olla näkyvillä.
      Muokkaa asetuksen arvo seuraavanlaiseksi:
      https://www.google.fi/search?q=
      mikäli siis haluat googlen hakukoneeksi.
      Työkalut -> Lisäosat alta poista funmoods käytöstä.

      Chrome: Asetukset -> Haku kohdan alta Hallinnoi hakukoneita. Poista Search / funmoods. Poista lisäosista Työkalut -> Laajennukset.


      Rekisteri

      Rekisteriä muokattaessa kannattaa olla varma mitä on tekemässä koska voit saada toimimattoman koneen mikäli muokkaat tai poistat vääriä rekisteriavaimia. Suosittelen niille keillä on enemmän kokemusta rekisterieditorista.

      Paina Win R -näppäimiä ja kirjoita Suorita -lootaan regedit
      Ota varmuuskopio rekisteristä Tiedosto -> Vie ja tallenna johonkin.

      Paina F3 rekisterieditorissa ja syötä haettavaksi funmoods
      Poista kaikki rekisteriavaimet mitä haku löytää. Mikäli funmoods haun tulos on kansiossa jonka nimi on kirjain ja numerohuttua tai mikäli kansion nimessä on funmoods, voit poistaa koko kansion.

      Mikäli funmoods haun tulos löytyi jostakin Internet Explorerin asetuskansioiden alta, älä poista koko kansiota koska yhdessä rekisterimerkinnässä määritetään oletushakukone. Siihen voi vaihtaa googlen haun osoitteen (katso Firefox poisto-ohjeiden alta)

      Toivottavasti tästä oli apua jollekkin!

    • näin

      Minulla ilmaisohjelma Malwarebytes Anti-Malvare siivosi rekisteristä kaikki Funmoods-jutut (15 kpl).

    • näin

      Oikaisu äskeiseen: häädön saaneita rekisterimerkintöjä oli 10, tiedostoja 5.

    • Röhköh

      Ja ei muuten millään edellämainituilla keinoilla häviä. Saahan tuon piilotettua hetkeksi, ruksimalla ruutuja ja uskottelemalla itselleen :( Siellä se silti on, toimivana.

      Miten sain :

      "En itse tietoisesti asentanut". Ei tarvinnutkaan. Leviää kivojen hymiöiden kautta esim. Facebookissa: Mulle, sulle, sinnekin....

      Klikatkaa vaan jatkossakin niitä, ei auta virustutkat, eikä palomuurit....

      Ainoa varma keino poistaa on : Käyttöjärjestelmän uudelleen asennus.

    • FUN MOODS ON TYHMÄ!

      Ärsyttäää! Mulla on just sama ongelma. Siis latasin kerran yhen kuvan muokkaus ohjelman vahingossa tälle läppärille. No osasin poistaa sen sitte tuolta käynnistä valikosta. Se ei kuitenkaa vieläkää oo hävinny chromesta. Kone on sen lisäks alkanu takkuilla jne... ÄRSYTTÄÄÄ!!! Hiton fun moods. Kokeilin äsken tota että työkaluista poistamis jutun mutta se ei toiminu. Fun moods on mulla yhä selaimen alussa. Se alotussivunhan pitäs olla Google eikä mikää hiton Fun moods Search. ÄRSYTTÄÄ!

    • Funmoods-vihaaja!!!!

      Mulla tuli funmoods joka ikiseen selaimeen: Chrome, mozilla ja explorer
      Chromesta sain poistettua kokonaan asetukset-laajennukset ja poista

      Explorerista sain vaihdettua aloitussivun ja hakukoneen mutta jos avaa uuden väliehden niin tulee funmoods jossa tulee mainoksia ja viruksia!!!

      • Marq76

        Moikka!
        minulla oli Funmoods ongelma Google Chromessa ja hävitin sen näin: ASETUKSET--HALLINNOI HAKUKONEITA--ja jos listalla näkyy "FUNMOODS SEARCH" paina rastista. Hävisi listasta ja ei näy enää välilehdessä;taustalla.


    • Vihaan VIIRUKSIA!
    • Wihdoinkin poissaa

      Itselläni riesas pitkään mutta nyt äsken onnistuin poistaa. toivottavasti ei tuu takasin. Mulla on firefox käytössä ja poistin sen seuraavasti:
      1. Painoin firefox palkkia vasemmassa yläkulmassa ja sitten sieltä lisäosat
      2. Lisäosissa otin funmoodsin pois päältä ja sen jälkeen siinä lukee että "käynnistä uudelleen kumoa" vierekkäin. painoin käynnistä uudelleen ja tuo paska ohjelma oli poissa.

    • TIEDÄN

      mene lisäasetuksiin chrome://extensions/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe