Pitkä vai lyhyt tyttö?

pitkätyttö'

POJAT ! tykkäättekö enemmän pitkistä vai pätkistä tytöistä? Mikä olisi ihannepituus tytölle/naiselle? Itse olen 174cm, liian pitkä?

68

3415

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lyhyet on söpöi

      no jotkut sanovat, että pieneen naiseen mahtuu vähän vikoja ja tottahan se on

    • nam...

      ite tykkään kyllä pitkistä... kunnon sääret ja muodokas lantio ja pituutta vähintään 175 niin kyllä kelpaa katella ;)

    • vähä pienempi

      Ite tykkään semmosista vähän ittee lyhyemmistä

    • 183 senttinen jätkä.

      Tykkään sellasista 155-165 senttisistä. Lyhyet on vaan söpöjä. :)

    • M-95

      Lyhyistä tytöistä tykkään, alle 170, mielellään n. 160 senttisistä. Varsinkin nuorempana pitkät tytöt on usein rumia, koska kulkevat huonossa ryhdissä pituuttaan häpeillen. Yleensä lyhyemmät ovat ryhdikkäämpiä ja kantavat kroppansa paremmin. Toki poikkeuksiakin on. Pieni ja muodokas=paras. :)

      • littlelove

        Itse pienenä (158/55/-96) olen saanut pojilta aina kehuja just pienuudestani. Ainaski 10 jätkää on just sanonu, et ne tykkää pienist ja muodokkaist. mallimittaiset pitkät luukasat on ehk kivoja kattoo mut miettikää semmonen sänkyyn,. -.-


      • ffrriee
        littlelove kirjoitti:

        Itse pienenä (158/55/-96) olen saanut pojilta aina kehuja just pienuudestani. Ainaski 10 jätkää on just sanonu, et ne tykkää pienist ja muodokkaist. mallimittaiset pitkät luukasat on ehk kivoja kattoo mut miettikää semmonen sänkyyn,. -.-

        Jos sinulla ei olisi ongelmiasi pituutesi kanssa, sinun ei tarvitsisis dissata pitempiä. Vitunko sama onko se tyttö lyhyt vai pitkä? Ei se lyhyys mitenkään paremmaksi missään tee, ja jos lyhyet tytöt ovat muka parempia sängyssä, niin se kertoo vain että ne yrittää enemmän, joka viittaa siihen, että ne yrittää korvata jotain omaa vikaansa sillä. Älä saatana yleistä tuolla lailla. Ei pituus tee mitenkään mahdottomaksi omata jotain piirrettä/taitoa tai olla omaamatta.
        Itselleni on ihan sama kuinka pitkä tyttö on, kunhan se on vain tajunnut, että sen pituus on vain pituus. Jos on lyhyt, ei sitä itke. Jos on pitkä ei sitä itke. Eikä ainakaan helvetissä yritä tuntea itseään paremmaksi pituutensa suhteen, dissaamalla muiden pituuksia tai saamalla muut dissaamaan.


      • Bkoaush97
        littlelove kirjoitti:

        Itse pienenä (158/55/-96) olen saanut pojilta aina kehuja just pienuudestani. Ainaski 10 jätkää on just sanonu, et ne tykkää pienist ja muodokkaist. mallimittaiset pitkät luukasat on ehk kivoja kattoo mut miettikää semmonen sänkyyn,. -.-

        Pituutee ei oikee voi vaikuttaa ite. Mulla käbi niin että isältä sain "luukasan" geenit ja pituuden. Taitaa olla selibaatti edessä. Nyt vituttaa :)


      • Piitkätyttö
        littlelove kirjoitti:

        Itse pienenä (158/55/-96) olen saanut pojilta aina kehuja just pienuudestani. Ainaski 10 jätkää on just sanonu, et ne tykkää pienist ja muodokkaist. mallimittaiset pitkät luukasat on ehk kivoja kattoo mut miettikää semmonen sänkyyn,. -.-

        Ei kaikki pitkät ihmiset ole aina niin luukasoja. Hyvänä esimerkkinä minä joka satun olemaan 181cm ja ikää on vain 13-15 vuotta.
        Kyllähän tässä painoakin on ja varmasti et löydä ainoatakaan kylkeenpistävää luunkulmaa.
        D: Toisaalta ei minulle kehujakaan koskaan ole tullut pituudesta (paitsi parilta jotka kehottivat mallinuraa, joka tosin ei kiinnosta.)


    • pitkapoika

      170cm jeees

    • asdfghjlk065

      Yäk, lyhyet tytöt näyttää lapsilta. Vähintään 170 cm pitkä sais tyttö olla.

    • JärkytysTänään!

      no hitto tänää oli mulla terveys tarkastus ja luulin että oon taas kasvanu.. no per*ele olin kasvanu MUTTA 7MM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haluisin olla pitenpi mutta kasvupyrähys on menny jo.... /: eli oon 161cm...... tämmönen pätkö, vaikka haluisin olla 170!! ikää: 14v.

    • omamielipidemulla

      Alle 170 senttiset on jes.

      • heiKKi1

        Valitsen naiseni muilla perusteilla, kuin pituuden, mutta kaikki tyttöystäväni on olleet alle 165 senttisiä. Lyhyet vaan on söpömpiä.


    • *huoh*3333333

      Pojat on nykyään vaan liian lyhyitä.

      • Hei tiiän tunteen kaikki pojat on aina päätä lyhyempiä.


      • Anonyymi
        Rajutyttö12 kirjoitti:

        Hei tiiän tunteen kaikki pojat on aina päätä lyhyempiä.

        tämäpä, ite 182cm tyttö


      • Anonyymi
        Rajutyttö12 kirjoitti:

        Hei tiiän tunteen kaikki pojat on aina päätä lyhyempiä.

        Pakko sanoo että tää on totta ite oon 168cm ja oon 12 täytän 13 ja jokanen moittii mun pituutta mutta ei sillä ole väliä.


    • tyttteliiii

      mun mielestä ei pituudella oo hirveesti välii, kunhan vartalo on sopusuhtanen

    • yletän maahan

      : D Minäkin (158/60/-96) Olen saanut paljon kehuja pojilta. :) Ja onhan se mukavaa, kun saa huomiota pojilta ku sanovat Pätkäksi :D Itse en ONNEKSI kasva enään (;

    • kääpiö.

      152cm/49kg, onko tällänen sit jo liian pieni?

      • ysiluokkalainen

        Eiku just hyvä. ;)


    • lolplöp

      Kääääääääääpiöt

    • ½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½

      Pitkä on parempi. Noin 170 cm tai pidempi. Lyhyet lihoo helpommin ja näyttää lapsilta.

    • liianpittkkä

      Oon 15 v tyttö ja 188 cm pitkä ja käytän 12 sentin korkokenkiä

      • hihhiihheeeh

        Pelästyisn jos tulisit pimeellä vastaan! huiii :o


      • Piitkätyttö

        Voi jehna. D: mikä pituus. (ikävä kyllä haluaisin kasvaa itse vielä 8-9cm vaikka pituutta onkin jo..)

        (Pituutta on 181cm ja ikää 13-15v.)


      • Anonyymi

        ite 182cm ja korkkareia käytän niin kuin muutkin. Miksi jäisin paitsi siitä ilosta vain koska olen pitkä? Miksi mun pitäis miellyttää muita pituudellani? Ei miksikään.

        Jos en kelpaa näin, painukaa vittuun. Ja kaikki ”hui kun olet pitkä” kommentoivat mummot ja idiootit jätkät voi painua hevonvittuun miettimään ovatko itse vaikuttaneet omana kasvuunsa? häh😂😂

        Ite saan mielettömästi itsevarmuutta pukeutumalla itse tekemiini vaatteisiin ja näyttämällä kuka mä oon, ottakaa tai jättäkää!

        ja pitkät tytöt, älkää hävetkö itteenne vaan olkaa mitä ootte! ootte upeita☺️


    • boitsu93

      170cm on sopiva;)

    • Kuutio

      Oon 157cm ja lantion ympärys 83cm...melko kuutio...:D
      kelpaisko?

      • Anonyymi

        Täydelliset mitat!


    • nohyihyihyi

      Ei.

    • umad?

      se riippuu aina pojasta, että minkä mittaisen tytön/naisen haluaa (tietysti luonne vaikuttaa myös). Itse 190cm poika ja tyttöystävä 177cm

    • LULLLI!!!!!!!!!!!!!!

      pidän kameleista ;))))) tytöt jotka ovat 190cm pitkiä ja heillä on kyttyrä selässä ovat makuuni ;)))

    • pienet on parhaita

      pienet ovat parhaita! itse olen 198cm ja tyttöystäväni on 155cm.

      • Too long ??

        oonko liian pitkä jos oon 167cm ja 14w ?
        itteeni vituttaa ku ooon nii pitkä ja kaverit semmosia tappeja -.-


      • 160-170cm misut <3
        Too long ?? kirjoitti:

        oonko liian pitkä jos oon 167cm ja 14w ?
        itteeni vituttaa ku ooon nii pitkä ja kaverit semmosia tappeja -.-

        167cm no aika hyvä 14v mun mielest:) ite oon 175cm poika 14v myös:P


      • too long ??
        160-170cm misut <3 kirjoitti:

        167cm no aika hyvä 14v mun mielest:) ite oon 175cm poika 14v myös:P

        hihi sä oot kans aikaaa unelmapitune ;)


    • tyttöööööööööööh17v

      167 on lyhyt. :/ Mie oon 170cm ja haluisin olla pidempi. :)

      • ligfrtptyttö

        Totta. Kaverini oli 13-vuotiaana 165


    • kelpaanks

      No mä oon 177 ja paiinan 67 .. kelpaisko ?

      • laiha?

        Mä oon n. 183cm ja painan 57kg... :/


      • Anonyymi
        laiha? kirjoitti:

        Mä oon n. 183cm ja painan 57kg... :/

        nyt oon kade, ite 182cm/70kg ja vituttaa


    • issibööttei

      Tyttö MIELELLÄÄN Max 170 senttinen. 160 cm - 165 ois ihanne näin 170 senttiselle miehelle

    • sopusuhtanenko?

      oon 172cm ja kasvans viel paljon :/ onks toi ihan liikaa?? oon ny menos 8 :) ku kaikki pojat on vaa nii lyhyit :( oisko se outoo jos seurustelisin 160cm kanssa?? :D painan aika paljon, 55kg, pitäiskö karistaa pömppö pois? :O

    • pettynyt!):

      162cm, pituuskasvu loppunut vuossitte ja ihannepituus 170cm. Ei siinä D::

    • pituudeleiooväliä

      Itse olen 178 pitkä ja painoo on 54 ja oon 14-vuotias tyttö... :)

      • sevensins

        pitkä on hyvä mhmm (;


      • pituudeleiooväliä
        sevensins kirjoitti:

        pitkä on hyvä mhmm (;

        Hyvä jos kelpais ;)


    • mielipide asia.

      Itse pidän lyhkäsemmist alle 165cm.

    • ronsba'

      Ittekki pidän lyhyemmist koska oon itekki lyhyt (171cm mies) eli joku 150-165cm olis mulle se ihannepituus mut eihä sil oo mitää välii vaan yleisel olemuksel :DD

      • aina myöhässä

        Sellain 150-160cm ois kiva (ite oon 175cm)


    • 12 + 20

      Kyllä lyhyt tyttö on söpö ja näppärämpihän se on sängyssäkin käsitellä. ; )

      Itse 183 cm ja kelpaisi sellainen 155 - 165 cm typy.

    • liianpitkä

      Surullista että kaikki tykkää tollasista 150cm tytöistä, kun ite oon tälläi päälle 180cm );

      • Anonyymi

        tämä tunne😂 ite kans 182cm, you go girl! kyl viel tulee jätkii jotka meidätkin kelpuuttaa....


    • ristin.ryöväri

      148 viiva 190 senttinen on just passelihko

    • mallasjumppa

      kunhan sen jaksaa syliin nostaa ja siinä pitää

    • Mitä väliä on pituudella, luonne ratkaisee.

    • Anonyymi

      178cm, 50kiloa ja 12-vuotta...

    • Anonyymi

      tyttöjen pituudella ei ole väliä

    • Anonyymi

      Ite oon 176 cm ja 76 kg painava tyttö

    • Anonyymi

      Pojat haukkuu mua kääpiöksi kun oon 150cm D:

    • Anonyymi

      Mun mielestä ehdottomasti söpöin ja seksikkäin combo on lyhyt ja pullea :3

    • Anonyymi

      Ihannepituus naiselle; jotain 145 ja 190 välilotä. Riippuu siitä millainen se nainen on muilta ominaisuuksiltaan

    • Anonyymi

      Semmosista 20-30 cm itteään lyhyämmistä

    • Anonyymi

      Kainaloon menevä...

    • Anonyymi

      Pojat kertokaa voisitteko tykätä 166-167cm pitusesta vai onko liian pitkä tai lyhyt paino noin 50-52kg

      • Anonyymi

        Anteeks ny vaan mut pituudella ei ole mitään väliä minulle ja jos jollekin pojalle on niin hän ei ole sinun arvoinen. Pituudella tai painolla ei ole MITÄÄN väliä. Olet täysin sopivan pituinen ja täysin sopivan painoinen. Siis on minullakin pituushuolia, koska pelkään etten kasva 180cm pidemmäksi, mutta hei HALOO. Sä oot just perfect pituudelta ja painolta!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe