Kuinka pitkä on Verson tasainen tavaratila takaistuin/takaistuimet käännettynä? On näkynyt kahta mittaa. Tekniikan maailmassa 153 cm ja jossakin muualla 183 cm.
Toyota Verson tavaratilan pituus
26
7386
Vastaukset
- 21
183 cm oikea, lieneekö 153 cm pikku verso-s mallissa.
- Ei kumpikaan
168 cm
- Kiala Viulu
Toyota Verso malleja on monia ja vaihtelee myös vuosimalleittain
YLEISIMMÄT
TAKAPENKIT KÄYTÖSSÄ:
Syvyys 43-62cm
(pituus)
Leveys 96cm min
,
pyöränkotelon kohdalta
muuten 125cm
Korkeus 116-120cm,
jos irroitettava hattuhylly
paikalla korkeutta 55cm alla ja
päällä
TAKAPENKIT KÄÄNNETTYNÄ ALAS:
Syvyys 130-155cm
(pituus)
Leveys 96-125cm
Korkeus 116-120cm - Kiala Viulu
Luulisin että tarkoitit tätä ja siinä on pituus 1830 cm penkit käännettynä suoriksi
Http://auto.fi.msn.com/page.php?page_id=4&cat=49&p=12&news_id=200901243&o=20090910111959- ihme propagandaa
18,3 metriä pitkä tavaratila Tursossa?! Nyt heti terojen tero kilin v-ukin jotain rajaa näin juttuihin!!!
- vahinkoja sattuu
ihme propagandaa kirjoitti:
18,3 metriä pitkä tavaratila Tursossa?! Nyt heti terojen tero kilin v-ukin jotain rajaa näin juttuihin!!!
1830 mm
- toyota velj
Bemari-mies vei siskon immenkalvon.
- Bemari-mies
Toyotan omistajilla on sentään laadukas tuulipuku, mutta minulla vain sian kusirakosta tehtyt pöksyt ja sadetakki
- Mikä sit lienee
Bemari-mies kirjoitti:
Toyotan omistajilla on sentään laadukas tuulipuku, mutta minulla vain sian kusirakosta tehtyt pöksyt ja sadetakki
Tuulilasin vertailutestissä 168 cm, jossakin muualla ennakkokohusta 183 cm mikä lienee totuus. TM:n eräässä testissä 158 cm.
- 183 cm
se on, ja mulla 18,3
- SkodaGay Keijo
Kyllä se 183 cm jämpti niih... ja mulla 183 metrinen takaihroissa löllyvä poski karva pesän reunalla odottamassa Rellu-Reinon rullausta ja finnien puristelua
- väliin faktaa
!83cm täytyy olla mitattu peräluukusta kynnyksen tasolta kuljettajan penkin päätukeen silloin kun penkki on etummaissessa asennossa ;-)
TM:ssa esiintyy kahta lukua, 158 ja 168cm. Pitempi oli 7-paikkaisten tila-autojen vertailussa. Mitta oli joka tapauksessa koko vertailuryhmän lyhin. - Selvyyttä
Vanhempi Verso oli lyhyempi (2001 - 2003), jonka tavaratila istuimet käännettynä oli 153 cm.
2004 malli muuttui ja pituutta autoon tuli lisää n. 12 cm - tässä tavaratilan pituus penkit kaadettuna on 168 cm.
Vuonna 2009 tuli uusin korimalli,faceliftejä lukuunottamatta, jossa tavaratilan pituus kokonaisuudessaan on 183 cm.- 183cm on utopiaa!
TM:n 7-paikkaisten tila-autojen vertailu oli v. 2011. 168cm koskee siis uusinta mallia. Verson mitta oli vertailuryhmän lyhin. 183cm on utopiaa!
- Versolla ajava
183 cm on lastauspituus perästä etuistuimiin Versossa v.2009 alkaen, kun kuljettajan istuin on keskikokoisen kuljettajan säädöissä.
Jos joku on auton tavaratiloista kiinnostunut, niin ainoa tapa verrata niitä eri autoista on joko tiedossa olevat tarkat mitat (joskus ei pidä paikkaansa), tai vielä parempi tapa ottaa mittanauha mukaan ja mennä tutkimaan auto itse.
Esim. ilmoitetut litratilavuudet autoissa eivät juuri koskaan pidä paikkaansa.- perhekäyttöön
Samaa pituusloukkaa kuin Zafira Tourer, VW Touran ja Ford C-max. Eli kohtuullinen paketti menee ruumaan. Mutta 2 metriset esineet eivät tämän kokoluokan autoihin mene , paitsi ehkä joku lauta, jos sen kiilaa etupenkkien väliin asti kiinni vaihdekeppiin.
Vertailun vuoksi tavallinen 200 x 80 joustinpatja mahtuu vanhaan 626 sedaniin vasten etupenkin niskatukia ja sitten vaan paksin luukku kiinni. Etupenkki oli taka-asennossa, sillä kuskikin oli 193 cm:n pituinen, joten penkkejä ei voi heivata eteen. - luokkaa ja luokkaa
perhekäyttöön kirjoitti:
Samaa pituusloukkaa kuin Zafira Tourer, VW Touran ja Ford C-max. Eli kohtuullinen paketti menee ruumaan. Mutta 2 metriset esineet eivät tämän kokoluokan autoihin mene , paitsi ehkä joku lauta, jos sen kiilaa etupenkkien väliin asti kiinni vaihdekeppiin.
Vertailun vuoksi tavallinen 200 x 80 joustinpatja mahtuu vanhaan 626 sedaniin vasten etupenkin niskatukia ja sitten vaan paksin luukku kiinni. Etupenkki oli taka-asennossa, sillä kuskikin oli 193 cm:n pituinen, joten penkkejä ei voi heivata eteen.Jos "luokka" laajennetaan 158-172cm:in niin silloin on samaa luokkaa. Verso on kuitenkin se jossa puheena oleva mitta on pienin. Jopa Nissan Qusqus 2 on reilusti tilavampi. Vaikka Versossa on aikaisemmin mainitun vertailun pisimpiin kuuluva akseliväli, on siinä onnistuttu potentiaalinen tila hukkaamaan aika lahjakkaasti.
- 30
luokkaa ja luokkaa kirjoitti:
Jos "luokka" laajennetaan 158-172cm:in niin silloin on samaa luokkaa. Verso on kuitenkin se jossa puheena oleva mitta on pienin. Jopa Nissan Qusqus 2 on reilusti tilavampi. Vaikka Versossa on aikaisemmin mainitun vertailun pisimpiin kuuluva akseliväli, on siinä onnistuttu potentiaalinen tila hukkaamaan aika lahjakkaasti.
saman verran on lastaustilaa kuin luokassaan, ottaa nyt mittanauhan mukaan ja eikun tutkimaan
- Versolla ajava
perhekäyttöön kirjoitti:
Vertailun vuoksi tavallinen 200 x 80 joustinpatja mahtuu vanhaan 626 sedaniin vasten etupenkin niskatukia ja sitten vaan paksin luukku kiinni. Etupenkki oli taka-asennossa, sillä kuskikin oli 193 cm:n pituinen, joten penkkejä ei voi heivata eteen.Pitipä tarkistaa oikein, kun jäi vähän epäilyttämään. !
Kyllä se 200x80 cm joustinpaja alle 60 cm paksuna mahtuu kevyesti pystyasennossa ainakin Versoon kun apukuskin penkki siirretään etummaiseen asentoon, ja kallistetaan eteenpäin. Vähän pidempiäkin esineita mahtuu, jos sijoittaa vinoon, takaboxin vasemmasta laidasta etupenkin oikeaan reunaan. Tila-auto on korkeampi kuin farkut, joten se auttaa joskus kuten tässä, mutta tietysti pitempi auto ottaa myös pitemmät tavarat paremmin silloin kun muuten tila riittää.
Ja se 183 cm on mitta takaa etupäähän etupenkkien välissä olevaan kiinteään esteeseen eli CD y.m.s.boxiin. Minulla se on myös normaali lastauspituus kun etupenkit ovat normaaliasennoissaan.
- Kilin Vattu
Mullakin on Avessa 2 756 -litranen kontti. Penkit käännettynä viisinkertaistuu.
- Anonyymi
Moi! Tietääkö joku mikä on Toyota C-HM takakontin mitat senttimetreinä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797