Tiguan TSI kokemuksia

peter.fi

onko kenellään kokemuksia 1.4 TSI Tiguanin lämpenemisestä talvipakkasilla, onko samaa luokkaa 1.4TSI Golfin kanssa?

12

1035

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koeajo vain

Kyllä se koeajossa talvella tuntui lämpeävän jokseenkin Golfin lailla eli ei mitään valittamista.

• Lämmin tupa

Tiguan perustuu samaan Golfin tekniikkaan kuin muutkin Golf-muunnokset. Tupa on siis lämmin. Itse käytän pakkasilla maskisuojaa. Näin se lämpeää nopeammin.

• osssss

Tähän olisi tarkoitus laittaa VW kylmä -provoja, kiitos.

• provoilija

Totta ja jokunen pienprovo vielä koskien 1.4 tsi moottoria, niin alkaisikin olla jo normikeskustelua

• osssss

Jokos se tupla on kysellyt Toimittajilta miksi VW on testeissä kylmä?
        Kait ne asiantuntijat antaa vastauksen.Ketonen ainakin tuntuu olevan asiallinen...

• Ei ole provo

Mitenkäs Auto-bildin vertailussa nimenopmaan VW Golf oli ylivoimaisesti heikoin auto lämpenemään. Ei ollut yksilövika, sillä testissä oli sekä bensa että diesel Golf ja molemmat olivat oikein reilujsti kylmempiä kuin muiden valmistajien autot.
      Jos ja kun Tiguan peruistuu samaan tekniikkaan kuin Golf, niin ei ole lupa paljoa lämpöä koneesta odottaa. odottaa.

• provoilija

Tulihan se sieltä hienoa, hienoa...

Nyt sitten jäämme vielä odottamaan sitä 1.4 tsi provoa...

• Golfari...

Heh minähän se täällä jälleen, kuka tunnisti he heh

• karman 1500
        Golfari... kirjoitti:

Heh minähän se täällä jälleen, kuka tunnisti he heh

Kas näyttää peukalotkin jäätyneen pystyyn, kun on niin rivakasti raaputettu tuulilasia.

• onneksi kesä
    • samat koneet

varmaan yhtälailla kylmiä kaikki mallit missä on 1,2 tai 1,4 tsi ja heikkoja kestävyydeltään

• Kaikissa proplem

Voi olla että vw sukeltaa vielä syvälle ennenkuin dsg tsi tdi ja tuo kylmyys ongelmat on korjattu.nyt ei ole enää kyse muutamasta autosta.ongelma ilmenee tavalla tai toisella jokaisessa autossa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      561
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      503
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      494
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe