Juken OUTO huolto

Huoltokusetus

Hei
Vein Jukeni yksivuotis huoltoon. Kertoivat, että tehtaalta oli kaksi Juken korjausta( kuuluvat tehdastakuun piiriin) Toinen oli joku ovivika ja toinen etuosan maali halkeilee. Maalipinnat olivat autossani aivan kunnossa, kun vein autoni. Hakiessani ihmetykseni oli suuri kun molemminpuolin konepellin alaosaan oli tölvästy pienet maalihalkeamat. Tietysti auto pitää alaosasta maalata tehtaan piikkiin. Kummastuttaa huoltoliikkeen toiminta. Joka autosta saadaan maali lohkeilemaan, jos konepellin ala-osaa tökitään jollakin terävällä.Identtiset jäljet molemminpuolin autoa. Saavat tietenkin kulut/korvaukset tehtaalta, mutta.... Olkaa siis tarkkana kun viette autoanne merkkihuoltoon. Nämä kaksi vikaa näkyy koneelta suoraan. Mietin vaan tässä miten laillista tälläinen touhu on????? Itse olen nainen, joten nämä auto asiat on hieman hakusesssa.

3

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jukeisti

Tiedossahan se on, että vm. 2010-2011 lähtee maalit etulokarin ja puskurin liitoskohdasta todella herkästi, melkeen kun vaan katsoo sinne suuntaan. Eikös se ole hyvä, että korjataan kuitenkin nyt eikä takuun jälkeen omakustanteisesti (jos kestäisi siihen asti). Sama juttu lokarien muovisten mustien kaarien ja pellin saumoissa, ks. lisää www.jukeforums.com ja sieltä forums...

2012-mallissa on tuo liitos jo huolellisempi ja eri näköinen, joten toivon mukaan minulla kestää... Vaan menipä minun vm. 2012:kin heti maaluuseen silti (kumpikin oikeen puolen ovista), kun oli kynsikupissa 3 reikiä maalipinnassa ja takaoven etureunassa maalikupla/valuma.

• huoltokusetus......

Kyllä korjaus on ihan asiallinen MUTTA miksi piti tehdä syvät näkyvät lohkaisut etulokarin ja puskurinliitoskohtaan? Olisi varmaan voinut maalata ilman tuhoamistakin, vai???

• Jukeisti

Jos on helpompi saada maahantuojalta rahat takuukorjaukseen (työllistävä vaikutus ja parhaat mahdolliset katteet työlle) jos saa kuvat kohdasta, jossa on maalit jo irti... :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      140
      2806
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      269
      2473
    3. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      26
      1466
    4. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      35
      1452
    5. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      121
      1182
    6. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      108
      1143
    7. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1043
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      13
      1012
    9. Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla

Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La
      Lieksa
      59
      906
    10. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      297
      877
    Aihe