Myydään tarpeettomana isokokoiselle naiselle moottoripyörä asu. Ollut yhden kesän käytössä ja on kuin uusi. Takin koko 4 xl ja housut 48. Takissa selkäpanssari, olka- ja kyynärsuojat. Housuissa polvi- ja lonkkasuojat. Takin mittoja: kainalo-kainalo etupuolelta 55cm ja takapuolelta 61cm, hih olkapäästä hihansuuhun 71cm, hiha käden alta 52cm, takin pituus olkasaumasta liepeeseen 80cm. Housujen mittoja: haaran sisämitta 83cm, puntista vyötäröön 110cm, vyötärö 134cm, lahkeen suu 24cm.
Itse olen ollu pukua käyttäessäni kokoa 54-56.
Ota yhteyttä mikäli kiinnostuit [email protected]
MYYDÄÄN Hanx ajopuku isokokoiselle naiselle!!!!
Jonsku79
1
290
Vastaukset
- Jonsku79
Tässä hieman TARKENNUSTA edellisiin mittoihin!! Tullut AIKA paha mittavirhe!
Elikä hihan mitta olkapäästä (saumasta) hihan suuhun
on 71cm, kainalosta hihansuuhun 52cm. Takin leveys edestä
(kainalosta-kainaloon) on 74cm ja takaa 72cm. Niskasta koko takin
pituus on 77cm. Tämä siis takaa mitattuna. Hartioiden leveys
olkasaumasta toiseen 58cm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦605830Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2094802En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v194453- 533792
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k673752- 113481
- 953420
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah723257- 332961
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia352604