Olemme menossa tuohon Creta Maris Beach Resort - hotelliin Hersonissokseen kesäkuussa Apollomatkojen kautta.
Onko kenelläkään mitään kokemuksia?
Hersonissos ja Creta Maris Beach Resort
5
1013
Vastaukset
- asasasalklökäöäää
hersonissos aika tympee paikka, kova biletysmesta ainakin vuosia sitten ja sen hhuomasi siellä tunnin vierailun aikana keskellä päivää.... itse en menisi...
tuosta hotellista ei tietoa, toi se voi olla vaikka kuinka rauhallisella paikalla... - hotellia harkitseva
Hei nimimerkki "Mietiskelevä matkailija"
Olit varmaankin hotellissa. Millainen oli? Vastasiko odotuksia?
Kiitos jos jaksat vastata. Hotelli ei ilmeisestikään ole kovin suosittu suomalaisten keskuudessa kun kommentteja ei ole tullut. - edellinen
Hei!
Nyt hotellissa olleet, vastatkaa. Kiitos. - pepe5156
Oltiin huhtikuussa 2012 ja rauhallista oli, hyvä hotelli kaikki OK. Kannattaa mennä keväällä tai myöhään syksyllä, silloin ei biletystä. Mennään taas 27.04.2014.
- lämpö
Hyvä paikka.olen käynyt kaksi kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2341122Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128909
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827- 10825
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807- 69790