Hei!
Tarvitsetko lapsellesi/lapsillesi hoitajaa toisinaan iltaisin/viikonloppuisin? (myös yöhoito viikonloppuisin saattaa onnistua)
Olen ammatiltani lastenhoitaja ja työskentelen päiväkodissa, itselläni on myös 2 lasta (nyt jo koulu ikäisiä), joten eri ikäisistä lapsista on paljonkin kokemusta=)
Eläimet eivät ole este, tosin eläin-allergisia lapsia en taida pystyä hoitamaan, minulta kotoa löytyy niin kissoja kuin koirakin.
Asun Helsingissä 00610 alueella ja toivottavaa olisi hoitopaikka suht lähellä. Autoa minulla ei ole, joten julkisilla päästävä kulkemaan.
Tosin kuljetuksen onnistuessa, hoitopaikka voisi olla vähän kauempanakin=)
Jos vaikutan etsimältänne hoitajalta, ota yhteyttä [email protected] niin jutellaan lisää
Lastenhoitoapua tarjolla Helsingissä!
lastenhoitaja Hki
1
124
Vastaukset
- apina232
en todelakaan mieti nyt jos tekee lapsen sitä pitää itse hoitaa eikä antaa kelekään tuntematomalle saakeli mieti vähän:( elä suutu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831708- 431349
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1171125Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.771016Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja207994- 53892
- 61885
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20870- 34824
- 37799