Hain TTY:lle Ympäristö- ja energiatekniikan linjalle ja alustavasti pääsisin suoraan todistusvalinnalla. Luin tuossa vielä DIA:n sivuja ja tällainen lause tuli vastaan "Lukioiden on toimitettava ylioppilastutkintorekisteriin myös tiedot lukion oppimäärän suorittamisesta 18.5.2012 mennessä." Mitähän mahtaa tarkoittaa? Soitin lukiolle ja sanoivat, että ei heidän ole ennen tarvinnut mitään lähettää.
Todistusvalinnasta kysymys
jukebox93
1
132
Vastaukset
- Joko taas!
Ensimmäiseksi kannattaa opetella selvittämään, että on oikeassa paikassa ja esittämässä oikeaa kysymystä tai vastausta. Nyt et ole, sillä palstan otsikko on "Tavoitteena lisensiaatin- tai tohtorintutkinto? Keskustele akateemisista jatko-opinnoista." Tämä edellyttää, että sinulla jo on ympäristö- ja energiatekniikan diplomi-insinöörin tutkinto yliopistosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855040- 473482
- 1053335
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342521- 1992503
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️252109- 1332059
- 201799
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51689- 1821668