Tykkääkö pojat oikeasti niistä tapeista??

hohohooo

Ihan oikeesti, tykkääkö pojat tosiaan enemmän sellasista polvenkorkusista kääpiöistä kuin pitkistä ja ryhdikkäistä naisista?

49

3326

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 180cm nainen se vasta ois jotain!

    • ysiluokkalainen hml

      Pieni on sievää! Alle 165 cm. ehdottomasti.

      • lyhyyden puolesta

        Lyhyet on HOTTEJA, vaikka ite oonki yli 180 cm kundi.


    • gh

      ehkä ne pojat tykkää enemmän noista tytöistä kuin naisista?

    • ????????

      tuskin sinäkään vielä nainen olet, vai?

    • Muutenjoomuttaei

      Aika pitkät polvet sinulla, jos alle 165 cm ei yllä niiden yli. Sori, taidat olla vähän liian pitkä minun makuuni siinä tapauksessa

    • sdfvdv

      siis musta tärkeintä on että tyttö on lyhyempi kuin minä tai samanpitunen
      ite oon siis 166

    • 15v yksinäinen poika

      Ite henkilökohtaisesti tykkään todella paljon lyhyistä tytöistä:) Ne on vaan jotenki niin söpöjä:3 Kunhan ovat tosiaan siis suurinpiirtein saman ikäisiä:D (Saa heittää paril vuodel suuntaan tai toiseen)

    • hihheee

      Ite oon lyhyt tyttö, 159 cm ja tunnen itteni jotenkin turvalliseks poikien seuras ku oon aina joku 20 cm lyhyempi :D

    • Mun mielestä....

      Musta on kyllä paremman näköstä, jos se tyttö on lyhyempi... Yleensä kaikki pitkät tytöt on kauhee laihoja.. Mun mielestä on paljo sievempää olla tyylikkäästi madallettu, kun semmonen kirahvi ;D Ja muutenki, eihän omalle pituudelleen voi mitään!

    • wtfareutalkingabout

      Eikös ne ryhdittömät naiset oo just niitä pitkiä kun häpeilevät pituuttaan?

      • Anonyymi

        Ite ainakin oon 172 cm ja RAKASTAN olla pitkä. Kaikki naiset on kauniita, ihan sama onko 150cm vai 180 cm. Mut mun mielestä se on vaa nii powerful olla pitkä, eikä mikää lyhyt tatti. Voi olla malli, joten jos tääl keskustelus on joitakin tyttöi/naisii jotka häpeilee omaa pituuttaan, NII IHAN TURHAAN <3 Älkää välittäkö pelkästään miesten mielipiteistä, koska kyllä täällä maailmassa on niitä miehiä jotka voi haluta jopa 180cm naisen, joten ei hätää, kyllä miehiä riittää! Ootte upeita!


    • VGDC93

      Naisen ihannepituus on mun mielestä 170, mutta kaikki väliltä 155-173 on sopivia.

      Itse olen 179cm pitkä mies.

    • poika9348poika

      170 naiset on just hyvii. Ne on niin näyttäviä ja ``komeita´´ kun ovat niin pitkiä. Lyhyet jäävät pitkien varjoon!!!

      Eikä se oo niin kamalaa jos tyttö on pidempi poikaa koska jos se on tosi rakkautta, niin pituudella ei ole mitään merkitystä!! :)

      • tyttö,185

        pituudella ei ole mielestäsi siis mitään merkitystä mutta silti : "Lyhyet jäävät pitkien varjoon!!!"
        T_T


    • Itseäni ärsyttää kun olen sellainen kääpiö... 14-vee ja 155cm.... Pelkään ettei kukaan huoli minua pituuteni takia.... Mutta nykyään olen tullut uusiin ajatuksiin,kiitos teijän

    • rgrgrgrgrgzrrgz

      pitkät naiset on kauniita

    • poitsu16

      lyhyemmät tytöt on tosi söpöjä :3 Viel jos on tiukka pylly nii nam :D

    • kauheenpitkä

      kelpaako kellekään yli 185 senttinen nainen. ite oon 16 v tyttö ja 187

      • spärde spera

        enemmän kuin "kelpaa", ite oon 194cm ni ei mikään alle 170 tulis kysymykseenkää. :D


    • daa__

      ite 19v ja 162cm eikä oo tähän mennes haitannu lyhyys.

    • oot sopivan pituinen

      Mä tykkään 150-160 cm pituisista tytöistä, ne on vaan niin hotteja... Ja kiva jos on pitkät hiukset mitkä ylettää peppuun asti :) Sekin riittää jos ylettyvät tisseihin asti :)

    • nojoomoi

      mä en näitten juttujen perusteella tuu varmaa sit koskaan saamaan ketää, 174cm & 14 vee :d

      • 93 poika -

        Heheh, saisit sä mut jos et ois 4 vuotta nuorempi...


    • .Asiantuntija

      Vähintään 5cm itteä lyhyempi, kivat hiukset,hyvä perse ja kunnon rinta varustus (ei mitään laittiassa laahaavai roikko tissejä vaa sellaset kinntet söpöt ;) )

    • -iku-

      Itte oon tällänen jotain 171cm ja 14.v tyttö. ihme ettei kiinosta:D:D?

    • rakastunut <3

      ulkoinen näkö tai pituus ei ratkaise vaan se mitä sisältä löytyy

    • -iku-

      rakastunut

    • 14+7

      Älkää pitkät ny miettikö että kiinnostuuko kukaan teistä :D Kyllä kaikille on ottajansa. :)

    • valtsu

      pienitisset naiset ovat kauniita.Niillä nöpöilee nännit terävinä ja kovina, mutta ovat kuitenkin herkkiä vaikkapa vaan minunkin hellittäväksi.

      • miiku_

        Juurikin pienitissinen on kaikkein söpöin.
        Pitkät naiset ovat oikeesti todella pelottavan näköisiä.
        Minkä maalaisia ne vinosilmäiset naiset ovat joita nykyään näkee, pituutta on varmaan 140 cm?


    • -iku-

      miiku_:
      Japanilaisia/kiinalaisiahan ne:D

    • sormipoju

      pidän polven korkuisista ladyboy kääpiöistä koska löytyy ruttureikää että keppiä T:sormipoika

    • Eeeeeeeennnn

      No en. Olen 180 pitkä eli aikalailla keskipituinen mutta haluan pystyä katsomaan tyttöä silmiin kumartumatta. Tietenkään ei tarvitse olla kovin pitkä mutta mieluusti ei kovin paljoa alle keskipituuden. Sanotaan että 165-175 cm on hyvä. 160 ja alle sen on jo todellisia kääpiöitä.

    • tappivanukasss

      itse oon 159cm tyttö :) oon ainaki ihan tyytyväinen pituuteni vaikka aika lyhyt silleen oonki, mutta en haluis olla yhtään pidempi! se on just kiva jos pojat on 10cm-> pidempiä koska tunnen silloin oloni paljon turvallisemmaks :) mun entinen poikaystävä oli n. 28cm pidempi ja vähän tukeva. sen vieressä tunsin oloni aina turvalliseks

    • pikkuinen rinsessa

      Eiköhän jokaisen pituiselle löydy ottajansa. Ei se pituus ihastuessa/rakastuessa paljoa ratkaise, oli tytsy sitten 180 cm pitkä.
      Itse olen vaivaiset 158 cm pitkä ja tunnen itteni hyvin lapsimaiseksi sen vuoksi? On kuitenkin ihanaa, kun oma 180 cm kulta halaa ja sanoo kuinka oon just ihanan kokoinen :3 Ja hänestä on kiva nostella ja kannella minua, tuntee olonsa kuulemma miehekkäksi :'D

      • pikkuinen rinsessa

        Eikä tuos mitään kysymysmerkkiä pitäny olla.. Hiton kännykkäkirjoitus..


    • Letsgarius

      Siinä missä seurustelutkin tupannut meneen varsinkin itteen verrattuna mahdollisimman tappien kanssa (ittellä mittaa siis 193cm), niin pitkä nainen vie ainakin multa yksinkertasesti jalat alta.

    • asdfghjbn

      lyhyet on söpöjä, mutta snooki menee jo yli hilseen :)))

    • ngomo

      no kunhan on 160-174 cm ni kaik passaa itse 181 cm pitkä

    • ErNuGirl4ever

      Hähhähhäää x3 alko tää keskustelu naurattaa sillei myönteisesti... Itte en oo mikään pätkä.
      Kukaan mitään omalle pituudelleen voi tehä!! (power steroid? ^3^) mutta ihmiset;
      "Oot kaks senttii liian pitkä ja siksi en voi koskaan pitää sinusta" ... >;3 vitut!

      Ja teille joilla on jotain kirahvi- ja pilvenpiirtäjätyttöjä vastaan, miettikää mitä sanotte muruset. Kun se pilvenpiirtäjä kaatuu niskaan kun ärsyttää voi käydä hupsusti^^

    • Anonyymi

      Itse tykkään kyllä enemmän pitkistä naisista.
      Toki olen itsekin noin 187cm jätkä, eli senkin vuoksi on kiva, jos kumppani on selvästi keskimääristä pidempi.
      Ja onhan pitkä nainen upea, jos vain on muutenkin naisellinen.

    • Anonyymi

      Oon 12 ja oon toss lyhyt ! 6 luokkalaiseksi ja meijän Luokan pojat koko ajan ahistelee muo sexsuaalisesti ja se on ihan Hiton ärsyttävää 😭🤬😡 ja yks niistä pojista sano et muo on helppo raiskaa ja toi Han on ihan törkeetä !!!!!! 😭

    • Anonyymi

      Ja oon taas se 12 v 6lk ja joku 20 cm pidempi poika pitää musta 😡🤬💀💀💀💀

    • Anonyymi

      Ja oon 12v Oon 140 cm ja oon 6lk 😭

    • Anonyymi

      No kyllä pienikin voi olla kaunis tai ainakin söpö ja suloinen, mutta pitkä nainen on kyllä aika herkku.
      Eli mieluummin pitkän kuin lyhyen naisen kanssa.
      En tosin ole torpannut ketään pituuden takia.
      Olen seurustellut pari kertaa ja muutaman kerran on ollut sutinaa muutaman muun naisen kanssa, eli kumppaneita mulla on ollut kaikkinensa viisi.
      Lyhin oli 151cm ja pisin 186cm. Tosin tuo 151-senttinen on ainoa alle 170-senttinen, kenen kanssa olen ollut.

      • Anonyymi

        Ainoa sun kumppani on sun rupinen kätesi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe