GSG G36C 7,2 V sähköase

G36C

Saako tuohon aseeseen ollenkaan lippaita vai pitääkö pärjätä sillä yhdellä lippaalla??? En kaipaa mitään jonne kommentteja aseesta vaan ihan hyviä kommentteja... En voinut laittaa linkkinä asetta koska laitoin tämän puhelimella...

6

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trolllll

Oon vitun moinen trolli jonne ja pystyy kännykäl laittaa linnkkei

• Airsoft€)€&

Kannattaako ostaa ?

• jomppa1234321

http://fincoins.fi/html/lippaat.htm

Neljänneksi alin lipas sopii. On kokeiltu.

Fincoinsille on tullu kyllä jo uus verkkokauppa, joten en tiedä, että voiko tuolta edes tilata enää mitään. Ja tuolla ei ole mitän "ostoskori" systeemiä, vaan tuolta sivun yläreunasta paina "tilaa" ja siihen vapaamuotoinen selostus, mitä haluaa. Omaperäistä. :)

• jomppa1234321

• Sam121

Kyllä siihen lippaita löytää käy milgearissa tai jossain muussa airsoft kaupassa kysymässä minkä valmistajan lippaat passaa. Useimmat lippaat varmaan passaa mut en voi sanoa varmuudella

• jomppa1234321

Nettikaupassa ei ainakaan ole. Ja tuon aseen lippaat ovat aivan erilaisia, kuin normaalin G36:n lippaat, joten valmistajalla ei ole mitään väliä. Normaalisti G36-lippaissa on sellanen iso lovi takana sivulta katsottuna, (niinkuin tuossa)

http://www.milgear.fi/kauppa/lipas-dboys-p-1222.html

, koska rataslaatikko tarvitsee tilaa, mutta tuossa halvemmassa on erilainen rataslaatikko, jotenka lovea ei ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      69
      1265
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      911
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      351
      737
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      116
      690
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      673
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    7. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56