Nuorin lapseni

mkldoj

Tulee luokseni viikonloppuna ja suunnittelemme lisää lomia kesäksi:)

9

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maksaja,!

siis iran au-tytär pääsee sossun matkoille.kas kummaa kun lomista puhutaan.lomat on työtätekevien ansioita jotka maksaa työnantaja,ei eläkeläisen pitäisi puhua lomista,vaan matkoista jotka veronmaksajat joutuu maksamaan,ilman että heidän suostumustaan edes kysytään,ira on kova leuhkimaan siitä mitä kaikkia etuja nyhtää au-penskojen vuoksi.

• hjjjmmh

Sulle maksaja, tuki se iso tur..s!
      Jos sulla ei oo mitään järkevää sanottavaa kanssaihmisistä niin vaikene kokonaan!

• Hännätön Heikki

Kyllä elämä itsessään ja sen eteen tuomat haasteet tukkivat vielä nimimerkki "Maksaja,!":n kaltaisten suut. Minä uskon vakaasti siihen että mitä eteesi kylvät, sitä myös niität. Muistelehan Maksaja tätä sitten kun kohdallasi satoa korjaat.

• Utelias Ulla.
        Hännätön Heikki kirjoitti:

Kyllä elämä itsessään ja sen eteen tuomat haasteet tukkivat vielä nimimerkki "Maksaja,!":n kaltaisten suut. Minä uskon vakaasti siihen että mitä eteesi kylvät, sitä myös niität. Muistelehan Maksaja tätä sitten kun kohdallasi satoa korjaat.

Oletko tosiaan HuiHai?

• Hännätön Heikki
        Utelias Ulla. kirjoitti:

Oletko tosiaan HuiHai?

Käsi sydämellä voin vannoa etten ole koskaan kirjoittanut nimimerkillä HuiHai.

• Syöpis

Eri sukupolvien keskinäiset retket ovat mielestäni upea asia eikä tietääkseni kovinkaan yleinen.

Käytännön syistä vaimoni oli ensimmäisen kerran tenaviemme kanssa Sisiliassa 90-luvun loppupuolella.

Sen jälkeen hän on tehnyt vuosittain 1 - 2 matkaa sinkkutyttäremme kanssa.
      Viimeeksi, oltuaan viime syyskesän ja syksyn jumissa minun avanteeni kanssa, hätistin hänet avanteeni sulkemisen jälkeen tuulettunaan.
      Aikaisin, tyttärellemme sopinut ajankohta osui marraskuun loppuun jolloin tytönhupakot suunnistivat viikoksi Dresdenin joulumarkkinoille.

Ensimmäisille matkoille jouduin vaimoani kehoittamaan koska tiesin mieliteon.
      Niiden jälkeen minusta on liikuttavaa kun vaimo kysyy, että "mitä mieltä minä olisin jos - -"
      Kysyessään tietää mielipiteeni.

Pienet irtiotot eivä ole pahitteeksi parisuhteellekaan.

Helmikuun Madeira joutui uhrialttarille hoitojeni vuoksi.
      Nyt taitaa tyttöjen retkeily siirtyä syksyyn.

• lopettakaa jo.

Alottaja ei ole nimimerkki -ra.

• ghnhhjh

Jotain täytyy nälviä

• 58.vuotias.

Minunkin lapset tulevat luokseni äitienpäivä pyhänä.Nuorimmainen opiskelu kaupungista,muut perheelliset lapseni myös lapsineen tulevat.

Onko sinun nuorin lapsesi opiskelemassa jossain ja tulee nyt viikonloppuna käymään kotona?
      Eikö ole hyvä,että lapset ja lapsenlapset muistavat vahempiaan ja käyvät lapsuudenkodissaan vanhem,piaan katsomassa:))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      22
      2808
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1932
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      52
      1775
    4. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      67
      1769
    5. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1693
    6. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      121
      1674
    7. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      70
      1450
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1245
    9. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1198
    10. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1198
    Aihe