Onko järkeä maksaa täyttä vuokraa, kun kämppä kuhisee muurahaisia ja
televisiokanavat eivät näy koskaan kunnolla.
Kävin valittamassa muurahaisista helmikuussa ja minulle sanottiin, että
mitään ei voi tehdä ennenkuin lumet lähtee.
Nyt on lumet lähteneet ja olen uusinut valitukseni, mitään ei ole tehty.
Televisio on näkynyt huonosti kautta aikain ja kun viime kuussa ostin
tallentavan digiboksin, homma lipesi lopullisesti kädestä.
Yksikään mainosrahoitteinen kanava ei näy kunnolla, pätkiminen
on jatkuvaa. Analogisina aikoina oli sentään jotain toivoa.
Nyt signaali on kahden vahvistimen läpi kuljettuaan maksimissaan 50%
kuvanlaadusta en viitsi edes puhua.
Pitääkö maksaa täyttä vuokraa, vaikka kämppä kuhisee muurahaisia
26 L 21
1
282
Vastaukset
Tuo "Televiisio" on pelkkä mukavuusvaruste, joten siihen on turha vedota.
Muurahaisia saattaahakeutua sisätiloihin keväällä, ne tosin voivat kertoa kosteusvauriostakin.
P.S. Mihin aikuinen ihminen tarvitse telkkaria??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k303700Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet491608- 731328
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751171Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911031Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1701021- 78862
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua37760Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?47735- 39699