Mitä mieltä olette?

hmm..

Pitäisi pojalle keksiä nimi. Paljon on nimiehdotuksia, mutta päätöstä on vaikea tehdä.. Mietinkin, että onko Tito etunimeksi liian ulkomaalainen nimi? Kun molemmat vanhemmat ovat suomalaisia.

6

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Historiaaaa

Tito oli Jugoslavian diktaattori.

• Hmm...

En tykkää.
      Mutta eipä ole minun lapseni, joten ei mielipiteelläni ole väliä=)
      Tito vaan kuulostaa enemmän koiran lempinimeltä....

Meilläkin oli vaikeaa keksiä nimi kun ultrassa selviis että tulee poika, tytölle olisi ollut nimi valmiina=)

Oltiin sitten tylsiä ja pistettiin isoisäni nimen pojalle, muutenkin suvussa ollut kauan.
      Toiseksi nimeksi miehen suvun vanha nimi =)

• hmm..

Tytölle olisi kyllä ollu huomattavasti helpompi keksiä nimi ja se olisi ollutkin lähes valmiina.. : ) Olemme miettineet myös, että olisi kiva joku nimi, joka on suvussa kiertänyt. Molempien puolilta tulee samoja nimiä, mutta niitä olemme aatelleet ehkä toiseksi nimiksi..

• jokuvaa...

Kuten joku muu jo kirjiotti, niin Tito ei oikeen kuulosta kovin hyvältä lapsen nimeltä..., mutta lapsihan on omien vanhempiensa lapsi... ;) Itse en kyllä laittaisi Titoa lapseni nimeksi ;)

Pitääkö nimen olla välttämättä erikoinen, vai voisiko ajatella ihan tavallisia suomalaisia - ehkä hieman vanhojakin - nimiä? Valtteri / Kalle / Pekka / Mika / Miika (tai Miikka) / Sakari / Saku / Jukka / Viljami... ?

• titityytoo
    • hmm..

Mielellään hieman erikoisempi/harvinainen.. Olemme käynneet läpi vanhempia nimiä ja suvussa kiertäneitä, mutta niistä ei oikein ole löytynyt sopivaa/kivaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      30
      2816
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1827
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1800
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1414
    5. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      73
      1320
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      24
      1245
    7. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1228
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      77
      1169
    9. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1018
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      97
      997
    Aihe