Pitäisi pojalle keksiä nimi. Paljon on nimiehdotuksia, mutta päätöstä on vaikea tehdä.. Mietinkin, että onko Tito etunimeksi liian ulkomaalainen nimi? Kun molemmat vanhemmat ovat suomalaisia.
Mitä mieltä olette?
6
161
Vastaukset
- Historiaaaa
Tito oli Jugoslavian diktaattori.
- Hmm...
En tykkää.
Mutta eipä ole minun lapseni, joten ei mielipiteelläni ole väliä=)
Tito vaan kuulostaa enemmän koiran lempinimeltä....
Meilläkin oli vaikeaa keksiä nimi kun ultrassa selviis että tulee poika, tytölle olisi ollut nimi valmiina=)
Oltiin sitten tylsiä ja pistettiin isoisäni nimen pojalle, muutenkin suvussa ollut kauan.
Toiseksi nimeksi miehen suvun vanha nimi =) - hmm..
Tytölle olisi kyllä ollu huomattavasti helpompi keksiä nimi ja se olisi ollutkin lähes valmiina.. : ) Olemme miettineet myös, että olisi kiva joku nimi, joka on suvussa kiertänyt. Molempien puolilta tulee samoja nimiä, mutta niitä olemme aatelleet ehkä toiseksi nimiksi..
- jokuvaa...
Kuten joku muu jo kirjiotti, niin Tito ei oikeen kuulosta kovin hyvältä lapsen nimeltä..., mutta lapsihan on omien vanhempiensa lapsi... ;) Itse en kyllä laittaisi Titoa lapseni nimeksi ;)
Pitääkö nimen olla välttämättä erikoinen, vai voisiko ajatella ihan tavallisia suomalaisia - ehkä hieman vanhojakin - nimiä? Valtteri / Kalle / Pekka / Mika / Miika (tai Miikka) / Sakari / Saku / Jukka / Viljami... ? - titityytoo
oikeastaan ihan kiva nimi. http://verkkopalvelu.vrk.fi/Nimipalvelu/default.asp?L=1
täältä löytyi tietio että Suomessa annettu 44 pojalle Tito nimeksi 2000-luvulla (ei erottelua onko eka vai toinen nimi). - hmm..
Mielellään hieman erikoisempi/harvinainen.. Olemme käynneet läpi vanhempia nimiä ja suvussa kiertäneitä, mutta niistä ei oikein ole löytynyt sopivaa/kivaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633716Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552855Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442071- 1262066
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231893Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841