haluun miestä

hanna 24v

oiskos mulle tarjolla lahden suunnilta miesseuraa?
voitas tehä kaikkee kivaa. leffoi,syömässä,sexii... oon 170/62 brunette.

19

4154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • make

      tässä sulle seuraa olel vaalea tosi hyvän täköinen mies soita tia kaita viestiä mulle en pure sua puh 0504033943 vastaa jotian kiitos

      • sateenkaari

        kyllä kyllä yleensä naiset kyllä varmaan miestä saavat toisinpäin on asia eri. tytöt kun yleensä tykkäävät kaikenmaailman H&M:n kansikuvapojista ja muista trendipelleist.kunnon miehet ei kelpaa.kyllä sinäkin miestä saat,jos ilmoittamastasi painosta puuttui ykkönen esestä,saanti hieman vaikeutuu.


      • Kati
        sateenkaari kirjoitti:

        kyllä kyllä yleensä naiset kyllä varmaan miestä saavat toisinpäin on asia eri. tytöt kun yleensä tykkäävät kaikenmaailman H&M:n kansikuvapojista ja muista trendipelleist.kunnon miehet ei kelpaa.kyllä sinäkin miestä saat,jos ilmoittamastasi painosta puuttui ykkönen esestä,saanti hieman vaikeutuu.

        Hyvinpukeutuva, nuori mieskö on trendipelle? Miksi trendikäs ja itsestään huolta pitävä, komea mies on uhka "kunnon miehille"?

        "Kunnon miehet" ovat siis trendittömiä ja eivät edes tahdo tehdä naiseen vaikutusta ulkonäöllään. Miksiköhän naisia ei kiinnosta?

        Hyvännäköisenä naisena haluan vierelleni hyvännäköisen miehen, joka osaa pukeutua ja on trendikäs!

        Hyi helvetti suomijunteille ja tuulipuvuille.


      • Ope

        Hyvä Make!!! Loistaavaa työtä!!! Toinen asia mihin nainen kiinnittää huomiota - ulkonäön jälkeen - on kirjoitustaito!
        Missä olet ollut, sinä 2000 luvun Eino Leino? Verbaaliset koukkusi hakevat vertaistaan missä tahansa kirjailijapiireissä. Konsonanttien ja vokaalien uusia uria avaava käyttö heitti Gallen-Kallelan opit suoraan tuhanteen järveen!!! Vielä vähän harjoitusta ja se on siinä! Otaksun, että noin 2 viikon kuluttua sinulla on naisia niin, että ei edes kynä pysy kädessä, eikä se enää kiinnostakkaan. Paina, paina!!!!!!!!!


      • Callen-Kalle
        Ope kirjoitti:

        Hyvä Make!!! Loistaavaa työtä!!! Toinen asia mihin nainen kiinnittää huomiota - ulkonäön jälkeen - on kirjoitustaito!
        Missä olet ollut, sinä 2000 luvun Eino Leino? Verbaaliset koukkusi hakevat vertaistaan missä tahansa kirjailijapiireissä. Konsonanttien ja vokaalien uusia uria avaava käyttö heitti Gallen-Kallelan opit suoraan tuhanteen järveen!!! Vielä vähän harjoitusta ja se on siinä! Otaksun, että noin 2 viikon kuluttua sinulla on naisia niin, että ei edes kynä pysy kädessä, eikä se enää kiinnostakkaan. Paina, paina!!!!!!!!!

        Eläs nyt riehaannu,sillä tuollainen tyyli saattoi kaataa lyylin jo pelkästä säälistä ja sen vuoksi seksin saamiseen voikin käyttää kaikki luvattomat ja luvalliset keinot.

        Kolas aasi a mihin nainen kiinnittää homoutta,on ylimieliset kommentit,joilla luullaan saavutettavan suosiota,esimerkiksi naisten näkökulmasta.

        Ei tipu opelle tuolla keinolla..


    • Summer lion

      Hello
      Joo toi sun ilmotus oli aikas lyhyt mutta ytimekäs, mitäs sitä muuta viriili ihminen kesällä kaipaa, kun hyvää seuraa ja ajanvietettä. Mulla on aikas samat kriteerit tälle kesälle ni vois natsatakin aikas hyvin ;-). No mä oon 25 180/83 urh. ja viidyn hyvin veden äärellä ja kauniin naisen seurassa... Jos kiinnostaa, ilmota tähän palstalle, niin annan jonkun avaimen muhun...

    • hanna

      noil pojilla oli aikas pienet vehkeet. oiskohan ketää hyvinvarustettuu MIESTÄ tarjolla?
      kyllähän sitä monenlaista kirnuajaa on päällä ollut mutta nyt tekin miel kunnon asetta!!

      • Summer lion

        Kas kun en huomannut mitään intiimiä hetkeä, sulla taitaa vaan olla enemmän mielikuvitusta kuin TEKOJA...


    • herra x

      Moi !

      Minä asustelen etelä-savon pääkaupungissa ja olen myös kiinnostunut tutustumaan johonkuhun. Kirjottele jos kiinnostaa

    • mm04

      moi joo ois tarjolla ihan ok:n näkönen mies ja ois kiva tutustuu mailaappa [email protected]

    • hanna

      joo nyt on jo muutamaa melaa saatu mutta lisää tekee mieli. siis miehet yli 25cm aseella pistäkää osotetta näkyviin niin saadaan melalle töitä.

      • kääpiö

        ja nimen ja vielä kotiosoitteen? sotukin?


    • moi
    • Jänkhä

      Pohjolasta etelään uusille metsästysmaille siirtynyt lapinmies on kyllästynyt naisiin jotka haluaa isoa ja sit huutaa "minä repeän"! Päättäis nyt mitä haluaa...
      Poro on paras!

    • penra11
    • Suomi-poika!

      Kyllä Suomi-pojalla täytyy olla
      tatuointeja ja reikäiset etuhampaat!

    • pham.hung2603

      kuka homo soitta minulle 0408791487 minä olen vietnamilanen haluaisin ystävä

      gay suomentervesin kaikkille avusta minulle ystävä kiitoksia

    • sdfvfgb

      vitun posket, ei noin ihanteellista naista oo olemassakaan, oot oikeesti varmaan joku suomussalmelainen sotainvalidi, jolla on tekarit, tervakeuhkot ja lasisilmä

    • Jan Söderblom

      no tässä on tosi kolli
      kaikki luettelemasi asit onnistuu
      rahaa on, olen lääkäri

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1719
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe