Viestin merkkiäänen vaihtaminen?

wildhound

Onko galaxy y:ssä mahdollista laittaa jotain netistä ladattua ääntä viestin merkkiääneksi? Minulle se on melkoinen mysteeri että miten se tapahtuu...soittoäänen kyllä saan vaihdettua mutta viestin ääntä en :/

Kiitoksia jo etukäteen viisaammille! :)

22

12238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainakaan LG Optimus 2X mallissa viestin merkkiääntä ei taida saada vaihdettua itse tallentamaan merkkiääneen.

    • Xcover

      Tietääkö kukaan onko ilmoitusten ääntä mahdollista vaihtaa samsung galaxy xcoverissa? Haluaisin laittaa ääneksi jonkin tietokoneelta siirtämäni äänen sillä valmiina olevat äänet ovat niin hiljaisia/ huomaamattomia etten useinkaan kuule niitä..

    • Galaksi S

      Kai molempiin laitteisiin voi laatia omia kansioita tietokonemalliin? Jos voi, luokaa "Omat tiedostot" -kansioon kansio "Notifications". Sinne kun kopioitte haluamanne tiedostot, ne löytyvät samalta listalta puhelimen omien äänien joukosta.

      • Jakio

        Iso kiitos myös minulta. Nykyisin kun ei saa edes jonkinlaista kunnollista opaskirjaa, on onni, että on netti, mistä löytyy vastaukset!


      • Reijot

        Mitenhän saisi merkkiäänen pois sähköpostiviestistä? Sain äänen pois, mutta sitten ei ollut ääntä txtarissakaan, jossa se on hyvä olla.
        Paljon on asetuksia ja säätöjä, mutta jotenkin tuntuu että saisi olla yksinkertaisempaa.


      • Reijot

        Niin, galaxy s4 oli puhelin. Seuraava on iPhone 6s


      • sieltäsaapi
        Reijot kirjoitti:

        Niin, galaxy s4 oli puhelin. Seuraava on iPhone 6s

        Sähköpostin asetuksista.


      • Reijot

        Joo, niitä asetuksia minä olenkin etsinyt


      • Anonyymi

        Samsung Galaxy a 10 löytyy soittoääniä vaikka miten paljon ja siel on jopa plussa josta sinne voi tuoda lisää ääniä MUTTA ei löydy SIM kortin ilmotusäänistä... oon nyt 3 päivää tätä vexlannut ja kohta lentää luuri hankeen. 🤣🤣🤣


    • Xcover

      Kiitos vinkistä! :) Se toimi ilman mitään ongelmia! :)

    • Kiitos muuten vinkistä! Itse en tuota olisi tiennyt...

    • pavilionki_81

      Miten saan yleensä vaihdettua viestin merkkiäänen ? asetuksissa on vaan soittoäänen ja ilmotuksen soittarin vaihto , mutta ei viestin merkkiäänen vaihtoa. Viesti kohtaan, ku menee näkyy vaan keskustelut ja soittoäänistä ku yrittää valita niin näkyy vaan, et voi vaan normi soittoääneks laittaa. Kiitos etukäteen.

      • -

        Mene viesteihin ja paina alhaalla vasemmalla olevaa nappia > asetukset > skrollaat ihan alas > valitse soittoääni


      • Anonyymi

        Tämä!!!!!


    • Notifications kansio

      Kiitokset Galaxi S sain vanhan Nokian merkkiiäänen Samuun

    • xcover1

      Miten vaihtaa omalta koneelta ladattu soitto änni samsung galxy Xcoverille kun en löydä kohtaa missä tämä mahdollista?

    • xcover1

      Miten vaihtaa esim koneelta ladattu soittoääni samsung galaxy Xcoveriin kun en itse löydä tätä kohtaa voisiko joku auttaa?

      • Tekniikan ihmelapsi

        Itse otin puhelimen muistikortin irti ja laitoin sen puhelimen mukana tulleen adapterin kanssa tietokoneen kylkeen.Sitten tein kansion kohtaan jossa jo oli seuraavat kansiot: Android,DCIM ja Lost.DIR.Sitten vaan mp3-tiedostot kansioon ja kansion nimeksi : Notifications


      • miimy1

        meet musik kansioon ja sitten kappaleen kohdalla painat pitkään tulee vaihtoehtoja mitä haluat tehdä kappaleelle


      • jotain taas oppinut
        Tekniikan ihmelapsi kirjoitti:

        Itse otin puhelimen muistikortin irti ja laitoin sen puhelimen mukana tulleen adapterin kanssa tietokoneen kylkeen.Sitten tein kansion kohtaan jossa jo oli seuraavat kansiot: Android,DCIM ja Lost.DIR.Sitten vaan mp3-tiedostot kansioon ja kansion nimeksi : Notifications

        Vau. sain *.amr ääni tiedoston toimimaan sun ohjeilla. KIITOS
        Paitsi tein ton kaiken puhelimen sisällä. mutta suuret kiitokset "Tekniikan ihmelapsi"


      • Tekninentuki

        Sain Samsung Galaxy J5:een vaihdettua Ilmoitusäänet puhelimen Notifications kansioon laittamillani mp3:silla. Kiitoksia vihjeestä Galaksi S:lle vuodelta 2012


    • Anonyymi

      vinkki toimii vielä 2020 luvullakin, kiitos.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe